Læs den officielle beskrivelse

Piemonte University Online blev etableret i 2013 som et fjernundervisning uddannelsesinstitution med det formål at uddanne voksne i erhverv, de ønsker at forfølge eller bare har en grundlæggende interesse i at få mere viden på et bestemt område. Vi tilbyder certifikat programmer for entry level karriere job eller faglig udvikling. Universitetet er licenseret af North Carolina Proprietary Skoler og afventer den regionale akkreditering. Vi er glade for at få mulighed for at tilbyde de studerende en vej frem til at nå faglige og karrieremål. Vi tilbyder effektive og innovative ressourcer sammen med state of the art instruktion modeller til at sikre, at vores studerende vil blive forberedt og tillid til deres evne til at konkurrere på højeste niveau inden for deres felt. Vores prioritet er at sikre, at vores lyse og ambitiøse studerende er i stand til at nå deres karrieremål.

MISSION Missionen for Piemonte University Online er at bringe høj tilgængelighed for exceptionel postsecondary uddannelse til voksne, der søger at udvide deres viden og erhverve de legitimationsoplysninger, de har brug for at forbedre deres personlige og faglige potentiale. Universitetet giver mulighed for studerende at erhverve certifikat, associerede virksomheder, bachelor, og master-grader i en lang række programområder. Vores programmer er skræddersyet til at opfylde behovene hos vores voksne studerende til at sikre, at de har alle muligheder for at opnå succes i deres ønskede programområder. Vores programmer er interaktive, innovative, engagerende, stringent, og giver voksne studerende med de kompetencer og færdigheder, de har brug for at have i det 21. århundrede lærd.

FILOSOFI Piemonte University Online pædagogisk filosofi fokuserer på at udvikle det 21. århundredes lærde, der kan udvikles gennem real-life læring integreret med teoretiske grundlag og principper. Eleverne bruger teorier med praktiske hænder på erfaringer. som reflekterende praktikere. Piemonte University Online fakultet er ekstraordinære praktiserende læger i deres respektive felt. De har vist sig at være innovative facilitatorer for læring og ved, hvordan at motivere voksne elever mod akademiske præstation. Fakultetet bruge aktuelle pædagogik litteratur til at guide deres praksis med at formidle viden og skabe kollaborative læringsmiljøer, der fremmer interaktiv læring og tilskynde de studerende til at være uafhængige tænkere.

HISTORIE AF SCHOOL I 2013 Dr. Sonya Ricks, forudsat visionen, ledelse, og en del af den oprindelige midler til inkorporering af en distance-learning institution. Dr. Ricks fastslået, at voksne var behov for praktiske online læring for at opfylde deres faglige udvikling behov samt at erhverve akademiske akkreditiver i et format, der ville begrænse indblanding i deres allerede krævende liv. Bevidstheden om, at deltage i klasser i en traditionel post-gymnasial miljø for de fleste voksne kan være svært eller næsten umuligt, når infunderes med deres arbejdsplaner og familieliv. Piemonte University Online uddannelse format giver mulighed for voksne til at arbejde på deres akademiske avancement mål og samtidig bibeholde deres nuværende forpligtelser, modne voksne ofte nødt til at udholde. Hos Piemonte University Online studerende kan arbejde på deres tempo og planlægge deres tid til at færdiggøre deres opgaver fra fjerntliggende steder såsom fra deres eget hjem. Dette format giver en næsten garanteret vej til akademisk succes. Piemonte University I 2014 startede processen med at blive en akkrediteret institution for videregående uddannelse gennem den sydlige Akkreditering til skoler og videregående uddannelser. Piemonte University Online tilbyder karriere forbedring kurser, associerede virksomheder,

Generelle Admission oplysninger Piemonte University Online søger studerende, der har et ønske om uddannelse inden for Early Childhood Education, Medical Billing og Coding, Human Resource Development, og Human Services. Universitetet er forpligtet til en politik for lige muligheder i rekruttering og optagelse af studerende, og adgang til studerende finansiel bistand, andre studerende tjenester og aktiviteter. Piemonte University Online ikke diskriminerer på grundlag af alder, køn, race, hudfarve, religion, handicap, seksuel orientering, civilstand, veteranstatus, national oprindelse eller ethvert andet grundlag som specificeret af føderale, statslige eller lokale love og bestemmelser. Potentielle studerende er forpligtet til at kontakte universitetet for at arbejde med en Admissions Officer. Indlæggelser personale til rådighed for online-studerende via e-mail og telefon. Piemonte University Online kræver for alle sine undervisningsprogrammer, at de studerende tager en "optagelsesprøve", der anvendes som indlæggelser evalueringsværktøj, som alle ansøgere er forpligtet til at fuldføre. Distance Education Indgang Assessment viser ansøgerens evne til at have grundlæggende skrive kommunikationsevner og kan med held navigere og funktion i en simuleret online klasseværelse miljø, hvor ansøgeren skal indsende en opgave ved at bidrage en udstationering til klasseværelset online diskussionsforum, og bestå en quiz . Piemonte University Online Student Advisors tjener som instruktører / skærme til denne Assessment Evaluation. Vellykket afslutning af fjernundervisning Indgang Evaluering viser og bekræfter, at ansøgeren har de færdigheder, kompetencer er nødvendige for at lykkes i en fjernundervisning miljø. Ansøgere tildeles, efter en vellykket gennemførelse af fjernundervisning Indgang Assessment, en "Certificering af en vellykket gennemførelse". Hvis en studerende ikke fuldføre testen skal de tilmelde sig den nye Student Course og videregive denne kursus, før de får lov til at tilmelde sig det første kursus af deres udpegede program. The New Student Course er en "0" kredit timers kursus, og gebyret er $ 125,00. Alle ansøgere skal udfylde et interview med en Admissions repræsentant. Ikke-engelsksprogede skal udfylde et online interview med en Admissions repræsentant for at vurdere ansøgerens skrive og kommunikationsevner, som repræsenterer et kritisk element for vellykkede læringsresultater. Ansøgere interesseret i tilmelding skal udfylde alle de nødvendige indskrivning dokumentation og processer forud for programmet officielle indskrivning blive godkendt. Certificeringsprogram Optagelse Alle certifikat programmer kræver bevis for mindst en studentereksamen, GED eller tilsvarende, og skal forelægges ICDC College før indskrivning. Beviser vil omfatte en kopi af en original studentereksamen; en kopi af en high school udskrift angivelse af datoen for high school eksamen; en kopi af en DD214 militær rekord angiver ansøgeren er en high school graduate eller tilsvarende; en high school færdighed eksamen; en GED certifikat eller officiel meddelelse om, at en GED er optjent; eller et kollegium udskrift angivelse af datoen for high school eksamen. Hvis en ansøger har bopæl inden for USA, men deltog svarer til gymnasiet andre steder, skal eksamensbeviset oversættes til engelsk, skal angive datoen for eksamen, og Piedmont University Online 2014-2015 [9] skal være notarized. Hvis ansøgere, der i øjeblikket bor uden for USA og deltog der svarer til gymnasiet i et fremmed land, hvor de ikke er i stand til at producere de nødvendige dokumenter, vil de nødvendige beviser omfatte skriftlig certificering fra andre officielle kontorer i engelsk, og skal angive datoen af eksamen.

Internationale studerende Internationale studerende General International Student Tilmelding Politikker Alle internationale studerende, uanset visum type, individuelt ansvar for at sikre, at de er i god stående med udlændingemyndighederne amerikanske. Studerende ind i landet for klasserne for første gang skal registrere personligt og præsentere en original visum, pas, I-94 kort, og stemplet I-20. Transfer studerende skal registrere personligt for deres første kvartal og præsentere gyldig legitimation. En registrering hold vil blive placeret på alle nye og overføre studerende konti og regnskaber studerende, der er faldet ud af status. En sådan registrering hold kan kun frigives af justitssekretæren i Student service og Records afdeling. Studerende på en H1-B visum skal indsende en verifikation brev ansættelse ved starten af ​​hvert kvartal. Studerende, der registrerer indtil pådømmelse af en ansøgning om permanent Resident status skal logge ind på USCIS hjemmeside hvert kvartal, indtaste deres I-485 Kvittering Tracking nummer og præsentere en modtagelse af denne transaktion på tidspunktet for registreringen. Fastholdelse International Student status. Universitetet er forpligtet til at overholde følgende politikker for F-1 internationale studerende. Rapport til Piemonte University Online som anført på SEVIS formular I- 20 senest den sidste dag i add / drop. Alle F-1 studerende anmoder en autoriseret pause skal være i god stående og er blevet indskrevet på fuld tid i tre på hinanden følgende kvartaler (kan omfatte sommeren) ved Piemonte University Online. Fuld tid indskrivning lig 13,5 kredit timer (bachelor) og 9,0 kredit timer (kandidat) pr kvartal. F-1-studerende kan tilmelde sig maksimalt et online kursus pr kvartal, som anvendes mod fuld tid indskrivning. F-1 studerende skal indberette eventuelle ændringer i adresseoplysninger til Piemonte University Online senest ti dage efter ændringen. Studerende på Valgfri Praktisk Uddannelse (OPT) er forpligtet til at indberette ændringer i beskæftigelsen på deres Campus Administrator inden for ti dage efter ændringen. F-1 studerende skal opretholde et gyldigt SEVIS Form I- 20; herunder opdatering af personlige og faglige ændringer såsom anmodninger om forlængelse og / eller ændringer i uddannelsen. F-1 studerende, hvis kumulative kvotient er under 2,0 (bachelor) eller 3,0 (kandidat) i mere end to på hinanden følgende perioder vil være forpligtet til at ansøge om genindsættelse, hvis tilstrækkelig akademiske fremskridt ikke er vedligeholdt i overensstemmelse med Piemonte University Online Tilfredsstillende Academic Progress politik . Studerende i F-1-status er ikke tilladt at tage arbejde uden behørig arbejdstilladelse. Studerende flytter deres F-1-status efter afslutning af en grad fra en amerikansk institution Piemonte University Online skal udfylde indlæggelser processen inden for 60 dage efter afslutningen eller udløb program eller Valgfri Praktisk Uddannelse (OPT) fra deres tidligere institution. Alle overføre eleverne skal have deres Piemonte University Online SEVIS Form I-20, senest 15 dage efter begyndelsen af ​​kvartalet. Studerende i F-1-status, der har afsluttet deres program, og som ikke har ansøgt om OPT eller et andet grad program er nødvendige af Piemonte University Online 2014-2015 [21] USCIS at forlade USA inden for 60 dage efter deres sidste dag i fremmøde. Studerende, der ønsker at deltage i deres påbegyndelse ceremoni skal have godkendelse fra USCIS at ændre deres status til B-2 (Midlertidig Visitor), hvis deres klasser ender mere end 60 dage før eksamen. F-1 studerende er individuelt ansvarlige for at opretholde deres F-1-status. Piemonte University Online kræves i henhold til USCIS regler og medlemskab i Student og Exchange Visitor Information System (SEVIS) at rapportere indskrivning aktivitet af F-1 studerende. Studerende, der undlader at overholde ovenstående retningslinjer vil blive rådgivet til at ansøge om genansættelse, og vil blive afskåret fra indskrivning, indtil der opnås fuld overensstemmelse med USCIS regler. Universitetet er ansvarlig for rapportering overholdes USCIS regler med hensyn til en elevs ansøgning om eller opretholde den aktuelle status for en F-1 visum. Eleverne skal overveje at søge uden advokat, hvis de har spørgsmål til deres ikke-immigrant status.

Programmer undervist i:
Engelsk