Elizabeth Galloway Academy Of Fashion

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

Velkommen til Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design

Vores nationalt akkrediterede kurser giver eleverne mulighed for at udvikle praktiske, faglige, kreative og kommercielle færdigheder. Vi stræber efter at producere en kaliber af designudøver, der er i stand til at arbejde effektivt i modebranchen.
Vi tilstræber at udstyre enkeltpersoner med de færdigheder og praktiske erfaringer, de har brug for til at håndtere hele den kreative proces af mode - fra koncept til forbruger. Personlig opmærksomhed på de enkelte studerende sikrer vækst og originalitet. Vi stræber efter at producere reflekterende designpraktikere, der er klar til at komme ind i modebranchen med den største ekspertise og selvtillid.

Vores missionerklæring

Vi tilstræber at udstyre enkeltpersoner med de færdigheder og praktiske erfaringer, de har brug for til at håndtere hele den kreative proces af mode - fra koncept til forbruger. Personlig opmærksomhed på de enkelte studerende sikrer vækst og originalitet. Vi stræber efter at producere reflekterende designpraktikere, der er klar til at komme ind i modebranchen med den største ekspertise og selvtillid.

Mål og Vision

Vores mål er at styrke eleverne gennem træning og kompetenceudvikling, så de bliver økonomisk uafhængige og overfører deres færdigheder til andre. Institutionens grundlægger, Elizabeth, erkendte, at modeindustrien havde brug for uddannede og veluddannede personer til at opretholde modeindustriens høje standarder både lokalt og internationalt. Akademiet blev således etableret i 1996 for at imødekomme dette behov. Elizabeth er lidenskabelig om at uddanne eleverne og sikre, at de er udstyret med de nødvendige færdigheder til at tilføre værdi til den lokale industri, og også at gøre deres mærke internationalt. Derudover anerkender akademiet og fremmer betydningen af ​​akademiske kompetencer, som kan give en stærkere stemme til modedesignere blandt andre fagfolk.

National Akkreditering

  • Institut for Videregående Uddannelse (DHET)
  • Rådet for Videregående Uddannelse (CHE)
  • Den Sydafrikanske Kvalitetsmyndighed (SAQA)

Fra koncept til forbruger

Vores mission, vision og mål opsummeres smukt i sætningen: fra koncept til forbruger. Efter omhyggelig overvejelse godkendte akademiens grundlæggere og direktører missionserklæringen, som understøtter planlægning og udvikling af læringsprogrammet. Egnede ressourcer ¬ (intellektuel, læsefærdighed, økonomisk og faglig støtte i forbindelse med en veludformet institutionel infrastruktur) er blevet implementeret for at sikre vellykket levering af vores kurser. Gennem intern og ekstern kvalitetssikring kan vi regelmæssigt vurdere og gennemgå institutionens mission og mål.

Begrebet løbende læring er en integreret del af missionsopgørelsen. Vores mål er at gøre det muligt for kandidater at arbejde i den stadigt skiftende lokale og internationale modeindustri gennem observation, opdagelse, vedvarende læring, selvvurdering og selvrefleksion. Ved at udvikle disse færdigheder vil kandidater forhåbentlig kunne begribe deres egne banebrydende design og levere dem til industrien og forbrugerne.

Desuden bestræber institutionen sig på at producere en kaliber af en designer, der er klar til at komme ind i modeindustrien med færdigheder og tillid til emnet. Ved at give eleverne mulighed for at udvikle praktiske, erhvervsmæssige, kreative og kommercielle færdigheder, håber vores program at producere kandidater, der kan arbejde effektivt i branchen og udmærke sig som fremtidens modedesignere.

Undervisnings- og læringsstrategier

Siden midten af ​​90'erne har Elizabeth Galloway Academy Of Fashion Design uddannet personer, der ønsker at komme ind i modebranchen eller blive mode-design-iværksættere. Praktiske erfaringer spiller en vigtig rolle i vores programmer, da det sikrer, at eleverne får industrispecifik viden *. Desuden skaber fokus på teoretisk refleksion indsigt og forståelse, som gør det muligt for undervisere at tilpasse deres undervisningsstrategier i overensstemmelse hermed.

For nylig er institutionen begyndt at fokusere på at udvikle elevernes selvtillid, så de kan klare den krævende, hurtige modeindustri. For at understøtte denne nye arbejdsmetode har vi indført yderligere ressourcer - som et bibliotek med internetadgang og brug af Worth Global Style Network (WGSN) samt en fuldtidsbibliotekar, der tilbyder forskningsstøtte. Samtidig er medarbejderkroppen vokset, og eksisterende medarbejdere er blevet opfordret til at videreføre deres studier.

Vores undervisnings- og læringsstrategi understøttes af ideen om, at undervisning og læring skal være gensidig. Tilrettelæggerne sigter mod at give læring og undervisning, der er relevant og heuristisk. Lærerne læres en praktisk færdighed, så styres de til hvorfor, hvordan, hvornår og hvor skal man anvende det. Eleverne udfordres gennem en kort opgave eller et spørgsmål for at nå et bestemt udfald. Derefter skal de udfylde udfordringen gennem selvretning, udforskning og vejledning fra en facilitator. Opgaver er designet til at fremme kreativ læring, tilskynde til bæredygtige evner og støtte velinformerede og relevante valg. Evaluering af resultaterne gennem vurdering og selvrefleksion hjælper i den overordnede forberedelse til arbejde i branchen.

Erhvervserfaring spiller en vigtig rolle for at sikre, at træning ikke sker i et vakuum. Den teoretiske, praktiske komponent og erfaringsmæssige komponenter spiller lige vigtige roller i vores undervisnings- og læringsstrategi.

* Ginns et al. (Som citeret i Norton, 2009) rapporterer, at praktisk erfaring spiller en vigtig rolle i læring og undervisning, men er ikke tilstrækkelig, da det resulterer i kun at opnå det første (og mest grundlæggende) niveau i Blooms Taxonomy of learning . Winkler (som nævnt i Norton, 2009) er enig med Ginns et al (som nævnt i Norton, 2009), da hun rapporterer betydningen af ​​teoretisk refleksion for at skabe indsigt og forståelse, som gør det muligt for facilitatorer at lave forskellige konceptuelle links i deres undervisning og læringsstrategier og elever til at integrere viden. Det anses også for vigtigt af Oblinger og Rush (1997), da de rapporterer, at når samfundet og økonomien ændrer det er vigtigt at sikre, at videregående uddannelser er gearet til at imødekomme disse nye behov og udfordringer.

Placeringer

Cape Town

Address
26 Techno Road, Techno Park, Stellenbosch
7600 Cape Town, Western Cape, Sydafrika