Culinary Institute of Barcelona

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

Culinary Institute of Barcelon a er designet, så du har en unik og uoprettelig oplevelse baseret på multikulturalisme, kreativitet og innovation.

Formålet med skolen er at lære folk at bygge deres egen fremtid.

Et institut designet til at omdanne køkken

Dette er den ide, hvormed tre lærere i Barcelona begyndte at designe, hvad der nu er Culinary Institute of Barcelona , et uddannelsesprojekt for at uddanne fagfolk, der vil lede køkkener og restauranter i det 21. århundrede.

Forskellig uddannelse for fagfolk, der ikke ønsker at være den samme

Vi er klar over, at vi lever i en verden præget af et konstant paradigmeskift, en verden der kræver en ny type professionel, der kan levere værdifulde løsninger, og hvor teknologi, kreativitet og innovation er nøgle. Af denne grund har vi tilpasset undervisningsmodellen, der anvendes i Silicon Valley, Mekkaen for digital teknologi, til international gastronomi. Det gør os anderledes.

Vision

Vi er født af en forandring, og vi fortsætter med at ændre sig uden ophør. Ændring er synonym for evolutionen. Og træning skal også tjene til det: at vokse og udvikle sig.

I årevis har samfundet en tendens til at være obsessiv over overvurderende viden. Det insisterer på frustrationen ved at lægge pres på unge i deres studier uden at dyrke deres værdier, færdigheder og holdninger. Og det er en stor fejltagelse.

I traditionelle træningscentre er eleverne ikke værdsat for, hvad de virkelig er gode til, men for hvad de forventes at vide. Færdigheder som fantasi, kreativitet, veltalende og selv intelligens straffes. De er ikke motiverede eller uddannet til at være innovatører, men de er uddannet fra fortiden til fortiden uden at tænke på fremtiden.

På CIB lærer vi at forbedre, at stille spørgsmålstegn ved at forestille os at søge og finde nye muligheder ved hjælp af vores intellekt, hvilket ikke er helt rigtigt rationelt, men helt følelsesmæssigt.

Vi lærer at gøre ting mere end at kende ting. Vi lærer at elske og overleve, og ikke acceptere den etablerede. Fordi vi ved, at det, der er etableret, er efemere og ofte endog ukorrekt.

Vi er besatte i vores læringsprocedurer, så vores unge kan overvinde scenarierne for forandring, gøre dem deres egne og vide, hvordan de kan tilpasse sig de nye forhold med absolut naturlighed. Vi forsøger at lære at sætte, forfølge og nå mål, ikke være bange for at lave fejl. Fordi kun dem, der er villige til at lave fejl, er i stand til at gøre rigtig vidunderlige ting.

Derfor oprettede vi CIB. At gøre det.

Træningsmodel

Vi baserer vores metode på 6 akser, der tillader dannelsen af ​​ledere, der er i stand til succesfuldt at løse udfordringerne i det 21. århundrede.

Læring baseret på udfordringer

En uddannelsesmodel, der:

Det udsætter eleverne for virkelige problemer, favoriserer udviklingen af ​​deres transformative lederskabskompetencer og gør dem mere konkurrencedygtige i dagens verden.

Genererer motivation og følelse af præstation.

Det forbinder den studerende med miljøet, så der skabes konkret værdi.

Det giver udfordrende oplevelser, der udvikler iværksætteri og menneskelig forstand.

Det er oplevelsesmæssigt, samarbejde og videnintegrator.

Fleksibilitet

Derfor er fleksibilitet et levende koncept, patent i alle vores faciliteter. Undervisningsrum, aktiv og dynamisk, hvor studenten er centrum. Også:

Vores klasseværelser ændres. Med stole, der ikke kun er stole, men et mobilt personligt arbejdsområde, der tilpasser sig hver elevs og hver klasse karakteristika.

Alle vores elever har et intelligent PILOT-headset, som giver dem mulighed for at tale og følge klasserne på deres modersmål. Uden kabler eller komplikationer.

Der er også tid til den studerende og hans klassekammerater at arbejde på deres fritid.

Inspirerende lærere

Vi ved, at selv om det er grunden til at lære det, læres det af følelser. Derfor er hver af vores lærere:

Lev lidenskabeligt den pædagogiske oplevelse, og det viser.

Han er interesseret i den studerende, udfordrende, styrende og styrker sin udvikling.

Det skiller sig ud som en akademiker og leder i sin disciplin, det er innovativt og udnytter teknologien.

Han deltager aktivt og formelt i hans faglige, forretningsmæssige, akademiske og sociale miljø.

Det har et tæt sammenhæng med eleverne, det er et godt eksempel, og det efterlader et mærke på dem.

Mindeværdig oplevelse

Vores studerende bruger mindst et år hos os, og under deres uddannelse lever de:

Et globalt, forskelligartet og multikulturelt læringssamfund.

Akademisk og professionel praksis på Campus og udenfor.

Studenter udviklingsaktiviteter, der giver mange udfordringer og tilskynder til udvikling af færdigheder.

360º træning

Vi er ikke tilfredse med at være udbydere af viden, alle vores elever får 360º træning.

  • Viden:
    Teknologisk, produkt og dets manipulation.
  • Evner:
    At styre forretninger, andre mennesker og sig selv.
  • Holdninger:
    Ledelse, social og faglig.
  • Muligheder:
    Til anerkendelse af miljøet og for sig selv.

Fordi det er, når disse fire cirkler konvergerer, når succes opstår.

Tilgængelighed og gennemsigtighed

Al kommunikation fra CIB, lærere og studerende er tilgængelig og tilgængelig 24 timer i døgnet hele året.

  • Personlig instant messaging, efter grupper og generelt.
  • Arkiv af videoer, lyd og dokumenter.
  • Video og lyd i realtid.
  • Det er nemt, det er Facebook Arbejdsplads.

Placeringer

Barcelona

Address
Santander 49-51
08020 Barcelona
Spain

08020 Barcelona, Catalonien, Spanien

Keystone-stipendium

Oplev de muligheder, vores stipendium kan give dig