CSM Academy International

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

Meddelelse fra administrerende direktør

CSM Academy International blev etableret i april 2005. Det tilbyder service management relaterede uddannelsesprogrammer, der forbedres gennem vores forbindelser med flere udenlandske universiteter og organisationer, der er kendt for deres specialiserede kurser i servicearenaen. Vi har også fået en 4 års EduTrust Singapore-pris i august 2017.

Vi anerkender det faktum, at faglige tilbud er i overflod og dermed vil kunne imødekomme serviceindustriens behov, hvor der næsten ikke er nogen akademisk service-eksamensbeviser eller grader. Servicevirksomheden udgør nu mere end halvdelen af ​​landets BNP i denne region, og budskabet viser således, at Excellent Customer Service nu er nøglen til en konkurrencemæssig fordel i en virksomhed.

Tjenesten er alt for din organisations succes, uanset din industris natur, være i sundhedspleje, gæstfrihed, turisme, it og endda produktion.

God kundeservice er ikke kun forpligtelsen til frontlinjen personale. Det skal gennemsyre hele organisationen, hvorved ledelsen skal tro på det og gå i tale for at skabe en servicekultur i virksomheden. Vores servicehåndteringsprogrammer fra certifikat til master niveauer vil imødekomme hele virksomhedens behov i alle sektorer .

Vi er forpligtet til at levere en høj servicestandard ved at fremme et miljø, der fremmer elevindlæring. Vi har udviklet gennemsigtige klagepolitikker, der blev formidlet til vores studerende og formidlet i vores kommunikationskanal i elevhåndbogen, hjemmesiden mv. For at sikre dem, at deres velfærd også tages hånd om udover deres studiebehov.

Vores lærere og vejledere udvælges ud fra deres fagkundskaber, erfaring og dedikation. Vi har mere end 61 fuldtidsansatte og / eller deltidsansatte akademiske medarbejdere, herunder en oversøisk pulje på 16 foredragsholdere / professorer / lektorer fra vores partneruniversiteter, der flyver ind for at afholde regelmæssige foredrag til bachelor- og kandidatuddannelserne . Af 61 akademiske medarbejdere tager et panel på 11 Singapore Registered Nurses den ledende rolle som deltidsuddannelsespædagoger til at uddanne vores elever i Certificate III i Alderdomsarbejde, Certificate in Therapy Services og sygepleje. Vi sparer ingen indsats for at give det bedste for vores elever i deres ambitioner om at nå deres drømme og ambitioner.

csm-about-ceo-signature.png

Chief Executive Officer (PEI Manager)

CSM Academy International

Vores vision

At være Premier Educator for Service Excellence

Vores mission

At inspirere lidenskab for service og bidrag til samfundet gennem ekspertise i kontinuerlig uddannelse

Vores værdier

Ansvarlighed, Integritet, Lidenskab og Excellence (RIPE)

Vores kultur

Et åbent og befordrende læringsmiljø med gensidig respekt og professionalisme til at opbygge en højtydende organisation

Placeringer

Singapore

CSM Academy International

Telefonnummer
+65 629 629 62