Seychelles Tourism Academy

Introduktion

Læs den officielle beskrivelse

Seychellerne Turisme Academy er den eneste turisme kollegium i Seychellerne.

Seychellerne Tourism Academy tager sit ansvar for at sikre kvaliteten og pålideligheden af ​​sine uddannelsesprogrammer meget alvorligt. Som en Academy har vi en forpligtelse til at planlægge vores kurser undervisning omhyggeligt for at reagere på de studerendes behov. Vi evaluerer hele tiden effektiviteten af ​​hvert træningsprogram i form af ændringen det medfører i de studerende og foretage forbedringer i disse programmer for at være mere lydhøre over for arbejdsgiver efterspørgsel. Vi stræber også øge mængden og række bestemmelser, der leveres til arbejdsgivere, dermed afhjælpe behovene på arbejdsmarkedet.

Nye planer i gang med den forestående opførelse af en ny hi-tech, moderne kompleks, der vil reagere bedre at lærende behov og efterspørgsel.

En lille historie

Åbningen af ​​den internationale lufthavn i 1972 gav startskuddet til at opgradere standarden for service og faciliteter i det stigende antal hoteller og cateringvirksomheder, der blev bygget i kølvandet på denne store udvikling.

I 1976 mange innovationer fandt sted, og dørene til skolen blev åbnet for offentligheden, så de studerende kan få hands-on erfaring. Derefter blev Seychellois uddannet til at undervise i de efterfølgende generationer af studerende. Den første gruppe af studerende efter det første program påtog praktiske studier i industrien, mens Undervisningsministeriet ansat dem, der ønskede at arbejde på skolen, studerer under franske instruktører.

I januar 1978 praktikanterne var klar til at gå i gang med den endelige uddannelse på Ecole Hoteliere de Paris som fuldgyldige instruktører. I december 1979 var de tilbage og klar til at starte undervisningen.

På trods af de relativt begrænsede faciliteter i disse dage, mange af de studerende, der studerede på skolen mellem 1976 og 1982 har gået på at forfølge en karriere i udlandet, eller har succesfulde virksomheder her i Seychellerne.

Vision og mission

STA Vision

For at blive anerkendt som den førende gæstfrihed og turisme uddannelsesinstitution i regionen, kendt for sine programmer på tilbud og kvaliteten af ​​sine kandidater.

The Mission Statement

At træne, udvikle og opgradere engageret forlader skolen og turisme medarbejdere med det formål at sikre en yderst kompetent turisme arbejdsstyrke for at øge landets samlede konkurrenceevne til at nå bæredygtig udvikling af turismen.

Mål

  • Forbedre kvaliteten og standarder for uddannelse, der tilbydes til at pre-service-studerende og ibrugtagne personale fra turistindustrien;
  • Giv udviklings- og uddannelsesmuligheder professionelle for alle medarbejdere med henblik på at forbedre den kvalitet og standarder med hensyn til deres nuværende og fremtidige roller og ansvar på akademiet;
  • Motivere og fastholde alle medarbejdere gennem gensidig tillid og respekt, tilgængeligheden af ​​muligheder og incitamenter til faglig udvikling, læring og karriereudvikling;
  • Opgrader faciliteter og infrastruktur på akademiet i tilpasningen til Akademiets mission og vision, internationale normer og standarder og under hensyntagen til de nuværende og fremtidige behov for Seychellerne turistindustrien;
  • Samarbejde med og få støtte fra alle partnere, herunder Seychellerne regering gennem ministeriet for turisme og Seychellerne turistråd (STB) og den private sektor til støtte for Akademiets mission, vision og strategiske mål;
  • Sørg for, at midler og andre ressourcer, der stilles til rådighed via det årlige budget og andre kilder er effektivt og bæredygtigt forvaltet støtte for Akademiets mission, vision og strategiske mål;
  • Diversificere og udvide rækken af ​​præ-service og i-tjeneste uddannelsesprogrammer udbydes på akademiet gennem fælles indsats og vedvarende partnerskaber med akademiets lokale og internationale partnere;
  • Tiltrække og tilbyde internationale studerende pre-service og i efter- muligheder på akademiet;
  • Etablere stærke partnerskaber med lokalsamfundet og engagere sig med dem gennem aktiviteter og initiativer for den overordnede udvikling af turisme i Seychellerne og;
  • Udvikle en organisationsstruktur og kultur, der vil have beføjelse til at drive kvalitet vækst mod en mere bæredygtig fremtid for akademiet.

Værdigrundlag

Excellence: Vi stræber efter at opfylde de højeste standarder for turisme og gæstfrihed industri. Vi er forpligtet til at forbedre på den vifte af programmer, der tilbydes, kvaliteten af ​​vores medarbejdere og kandidater samt standarderne for service, der tilbydes til vores kunder.

Etik: Vi er forpligtet til de højeste standarder for respekt, ærlighed, ansvarlighed og professionalisme. Vi forventer, at afviklingen af ​​vores medarbejdere og studerende til at være baseret på gensidig tillid og respekt og drevet af de højeste etiske standarder.

Teamwork: Vi værdsætter teamwork som en integreret tilgang i at samle en række talenter for informeret beslutningstagning og kollaborativ handling. Vi tror på deling af viden og erfaringer og støtte vores medarbejdere og studerende til at nå deres fulde potentiale.

tjeneste: Vi er forpligtet til at tilbyde de højeste standarder for service til vores medarbejdere, studerende og klienter. Dermed ønsker vi at sælge akademiet som uddannelsesinstitutionen valg for potentielle studerende og sælge Seychellerne som destination valg for potentielle kunder.

mangfoldighed: Vi omfavner mangfoldigheden af ​​medarbejdere og studerende og værdsætter deres nødvendighed i skabelsen af ​​et miljø, der er sikkert, støttende og imødekommende. Vi har også stræber efter mangfoldighed i vores pensum og service på tilbud til vores kunder.

vækst: Vi er forpligtet til at fremme personlig og faglig udvikling af medarbejdere og studerende ved at fremme læring og lederudvikling livslang i alle vores bestræbelser.

Partnerskaber: Vi arbejder med lokale og internationale partnere i turisme og gæstfrihed industrien til at forbedre kvaliteten af ​​uddannelse og service, vi tilbyder til studerende og klienter. Vi værdsætter deres bidrag til at hjælpe akademiet opnå sin vision, mission og strategiske mål.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk

Se Advanced Diplomas »

Studier

Denne skole tilbyder også:

Advanced Diploma

Avanceret diplom i gæstfrihed ledelse

på universitet Fuldtid 3 år February 2019 Seychellerne Victoria

Den Advanced Diploma i Hospitality Management giver nødvendige viden, lederevner, færdigheder og ekspertise afgørende for gæstfrihed ledelse. Kurset vil håndhæve lære at fokusere på kundens behov og vil udvikle viden, færdigheder og ekspertise til at blive effektive ledere. [+]

Advanced Diploma i Hospitality Management

Dette er en tre års kursus, rettet mod dem, der ønsker at være ledere af restauranter, barer, hoteller, klubber, detail fødevarer spillesteder, feriecentre og kontrakt cateringvirksomhed.

Den Advanced Diploma i Hospitality Management giver nødvendige viden, lederevner, færdigheder og ekspertise afgørende for gæstfrihed ledelse. Kurset vil håndhæve lære at fokusere på kundens behov og vil udvikle viden, færdigheder og ekspertise til at blive effektive ledere. Fra kurset vil kandidaterne opnår viden om og forståelse af forvaltningen af ​​forskellige turisme og gæstfrihed virksomheder og den række af tilgange og strategier der passer til deres kontekst. Også de vil være i stand til at anvende de metoder og strategier i relation til forvaltningen af ​​de sektorer turisme og gæstfrihed og gennemføre de strategier, hvor det er nødvendigt, i overensstemmelse med den lokale kontekst.... [-]