Keystone logo

Fortrolighedspolitik

Vi er en del af Keystone Educational Group ( https://www.keg.com ), der hjælper mennesker og virksomheder med at finde den rigtige uddannelse til deres behov gennem onlinetjenester og mobilapps, konferencer, åbne dage, udstillinger, telefonbøger og markedsføring . Når du bruger vores tjenester, giver du samtykke til at dele visse oplysninger med os. Sådanne oplysninger kan udgøre persondata, dvs. oplysninger, der vedrører dig, og som kan bruges til at identificere dig personligt.

Om privatlivspolitikken

Denne privatlivspolitik forklarer, hvornår og hvorfor vi indsamler oplysninger om dig, hvordan vi bruger dem, de betingelser, hvorunder vi kan videregive dem til andre, og hvordan vi holder dem sikre.

Vi, KEG, fungerer som ''kontrollant'' af de personlige data, du afgiver via vores websteder, og lignende websteder og rekrutteringstjenester ("tjenesten"). Dette omfatter også alle lokale og internationale domæner.

KEG fungerer også som "behandler" på vegne af skoler, der bruger vores platform. Skoler bruger softwareplatformen til at følge op på dine anmodninger om oplysninger.

Hvilke oplysninger indsamler vi?

Du kan navigere på vores webside uden at give dine personlige data bortset fra din IP-adresse og brugeragentstreng. IP-adresse og brugeragentstreng gemmes i 24 måneder.

Men hvis du ønsker at modtage oplysninger om os, eller at modtage oplysninger fra de skoler, der er registreret på vores hjemmeside, har vi brug for dine personlige oplysninger.

Vi indsamler oplysninger fra dig, når du registrerer dig på vores side, abonnerer på vores nyhedsbrev, besvarer en undersøgelse, udfylder en formular eller elektronisk giver os data. Du skal være mindst 13 år for at bruge vores tjenester. Du kan blive bedt om at indtaste dit: Navn, e-mailadresse, postadresse, telefonnummer eller uddannelsesoplysninger (hvis relevant). Vi kan også bede dig om at give os feedback og gennemgå vores tjenester.

Vi indsamler ikke bevidst personligt identificerbare oplysninger fra nogen under 13 år. Hvis du er forælder eller værge, og du er klar over, at dine børn har givet os personlige data, bedes du kontakte os. Hvis vi bliver opmærksomme på, at vi har indsamlet personlige data fra børn uden bekræftelse af forældrenes samtykke, tager vi skridt til at fjerne disse oplysninger fra vores servere.

Som de fleste websteder bruger vi cookies til at forbedre din oplevelse, indsamle generelle besøgendes oplysninger og spore besøg på vores websted. Se venligst "bruger vi cookies?" afsnittet nedenfor for information om cookies og hvordan vi bruger dem.

Hvad bruger vi dine oplysninger til?

Enhver af de oplysninger, vi indsamler fra dig, kan bruges på en af følgende måder:

  • For at besvare din anmodning til en skole: Dine personlige oplysninger vil blive behandlet for at kunne sende dig oplysninger om vores skolers uddannelses- og stipendietilbud, som du har anmodet om sådanne oplysninger fra

  • For at tilpasse din oplevelse: Dine oplysninger hjælper os til bedre at reagere på dine individuelle behov og til at hjælpe dig med ansøgningen til forskellige uddannelsesprogrammer

  • For at forbedre vores hjemmeside: Vi behandler oplysninger om dig, når du sender os e-mails direkte. Vi bestræber os løbende på at forbedre vores webstedstilbud baseret på de oplysninger og feedback, vi modtager fra dig

  • For at forbedre kundeservice: Dine oplysninger hjælper os med at reagere mere effektivt på dine kundeserviceanmodninger og supportbehov

  • For at sende periodiske e-mails og nyhedsbreve

  • For at administrere en konkurrence, kampagne, undersøgelse eller anden sidefunktion

  • For at sende information og opdateringer vedrørende din anmodning, ud over lejlighedsvise virksomhedsnyheder, opdateringer, kampagner, relaterede produkt- eller serviceoplysninger osv.

Når du behandler webformularen og sender dig anmodede oplysninger, er retsgrundlaget for behandling af personoplysninger, at det er nødvendigt for opfyldelsen af en kontrakt, som du er part i, for at tage skridt på anmodning fra den registrerede forud for indgåelse ind i en kontrakt (GDPR artikel 6 nr. 1 punkt b) og c) og GDPR artikel 49 nr. 1 punkt b) og c)).

Vi sender dig også de oplysninger, du har anmodet om om programmer, til den e-mailadresse, du har angivet til ordrebehandling, ud over alle relevante oplysninger såsom lejlighedsvise virksomhedsnyheder, opdateringer, kampagner, produkt- eller serviceoplysninger osv. relateret til programmerne du har anmodet om, hvor retsgrundlaget for behandling af personoplysninger er legitim interesse (GDPR artikel 6 nr. 1 litra f) eller under dit samtykke om nødvendigt, som behandles på grund af samtykke (GDPR artikel 6 nr. 1 litra a og GDPR artikel 49 nr.1 punkt a).

Når du tilmelder dig vores tjenester og registrerer en konto, behandler vi også dine kontaktoplysninger og loginoplysninger, som du har angivet. Formålet med behandlingen er at give dig adgang til Tjenesterne, og retsgrundlaget for behandlingen er, at det er nødvendigt at foretage behandlingen for at opfylde aftalen med dig om at bruge Tjenesten (GDPR Artikel 6, stk. 1, b/ GDPR artikel 49 (1)b). På din konto kan du kontrollere dine oplysninger ved at se, ændre og slette dine personlige data. Ved at slette din konto vil alle personlige data blive slettet. Derudover vil vi behandle tekniske logfiler til sikkerhed og udvikling af tjenesten, som vil blive behandlet på baggrund af vores legitime interesse i at holde systemerne sikre og opdaterede (GDPR artikel 6 (1) f), da vi vurderer, at dette formålet tilsidesætter ikke dine rettigheder til privatlivets fred.

Personlige data, der indsamles, vil, i henhold til en intern databeskyttelsesaftale, blive delt inden for KEG-koncernens selskaber for at muliggøre behandling af de forskellige tjenester.

Slet eller træk dine data tilbage

Du kan til enhver tid fravælge eller slette dine data ved at klikke på afmeld-knappen nederst i vores e-mails eller ved at logge ind på din elevkonto. Du kan også afmelde dig via telefon eller e-mail. Du finder vores kontaktoplysninger under ''Kontakt os''.

Anmod om adgang til dine data

Du kan til enhver tid anmode om indsigt i de oplysninger, vi behandler om dig, ved at kontakte os via telefon, e-mail eller ved at logge ind på din studiekonto. Du kan også anmode om at få oplysningerne rettet. Du kan også få overført dine personlige data efter anmodning. Desuden kan du anmode om begrænsning af behandlingen af personoplysninger eller gøre indsigelse mod behandlingen i overensstemmelse med relevant lovgivning. Vores kontaktoplysninger er angivet under ''Kontakt os''.

Hvordan beskytter vi dine oplysninger?

Vi implementerer en række sikkerhedsforanstaltninger for at opretholde sikkerheden af dine personlige oplysninger, når du indsender en anmodning eller indtaster, indsender eller får adgang til dine personlige oplysninger.

Disse sikkerhedsforanstaltninger omfatter: Hashed/saltet adgangskodebeskyttelse, regelmæssige softwareopdateringer, sikkerhedskopier, firewalls, best-practice databasekommunikation, rollebaseret systemadgang og mere. Vi bruger også SSL-teknologi (Secure Sockets Layer) for at sikre, at dine oplysninger er fuldt krypteret og sendt sikkert over internettet.

Hvor længe opbevarer vi dine oplysninger?

Personoplysninger vil ikke blive opbevaret længere end nødvendigt til de formål, som personoplysningerne behandles til, med maksimalt 24 måneder siden, de sidst blev brugt. Bemærk venligst, at persondata kan blive opbevaret i længere perioder, hvis det er påkrævet i henhold til gældende lovgivning eller nødvendigt for at løse tvister eller for at håndhæve vores aftaler.

Bruger vi cookies?

Ja. Cookies er små filer, som et websted eller dets tjenesteudbyder overfører til din computers harddisk gennem din webbrowser (hvis du tillader det), som gør det muligt for vores system at genkende din browser og fange og huske visse oplysninger.

Vi bruger cookies til at kompilere aggregerede data om webstedstrafik og til at personliggøre din oplevelse. Du vil blive bedt om at give samtykke til brugen af cookies, når du går ind på vores hjemmeside ved at klikke på knappen ''Jeg accepterer''. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at ændre dine browserindstillinger, ved at logge ind på din elevkonto eller via telefon eller e-mail.

Du kan fortsætte med at bruge vores service uden at acceptere cookies, men vær opmærksom på, at dette kan påvirke funktionaliteten af vores hjemmeside negativt.

Cookies kan også indstilles af betroede underbehandlere. Se venligst afsnittet "Underbehandlere" nedenfor for information om, hvilken type underbehandlere, der bruges.

Videregiver vi oplysninger til eksterne parter?

Vi arbejder tæt sammen med vores betroede tredjeparter, dvs. de universiteter, der er opført på vores websider og andre institutioner og partnere, vi bruger til at facilitere tjenesterne, for at give dig korrekte og opdaterede oplysninger om uddannelses- og stipendietilbud. Når du anmoder om oplysninger fra en af vores betroede tredjeparter, vil det relevante universitet og deres repræsentanter modtage dit navn og din e-mailadresse og modtage dine personlige oplysninger for at give dig information om læseplanen og optagelsesprocessen og alle andre oplysninger, som du har efterspurgt.

Oplysningerne kan også bruges til at sende dig yderligere nyhedsbreve og e-mails, forudsat at du ikke har fravalgt at modtage sådanne oplysninger.

Vi hverken sælger, handler eller på anden måde overfører dine personligt identificerbare oplysninger til andre tredjeparter. Vi kan dog frigive dine oplysninger, når vi mener, at frigivelse er nødvendig for at overholde loven, håndhæve vores webstedspolitikker eller beskytte vores eller andres rettigheder, ejendom eller sikkerhed. Ydermere kan ikke-personligt identificerbare besøgsoplysninger blive givet til andre parter til markedsføring, annoncering eller anden brug.

Vil vi overføre dine oplysninger uden for Europa?

Som en del af de tjenester, der tilbydes dig via vores websteder, kan de oplysninger, du giver os, overføres uden for Storbritannien, Den Europæiske Union (''EU'') eller Det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS), forudsat at du accepterer modtage oplysninger fra et universitet uden for Storbritannien/EU/EØS, og dermed kræver din aftale, at vi overfører dine personoplysninger, for at Tjenesterne kan leveres. Bemærk venligst, at sådanne tredjelande kan have forskellige og nogle gange lavere niveauer af beskyttelse af dine personlige data.

Hvis vi overfører dine oplysninger uden for Storbritannien/EU/EØS, vil vi tage skridt til at sikre, at der træffes passende sikkerhedsforanstaltninger for at sikre, at dine privatlivsrettigheder fortsat er beskyttet som beskrevet i denne politik.

Hvad er dine rettigheder?

Hvis du ikke er tilfreds med vores svar eller mener, at vi ikke behandler dine personoplysninger i overensstemmelse med den relevante lovgivning, kan du indgive en klage til tilsynsmyndigheden.

Underbehandlere

KEG er afhængig af en håndfuld tredjepartsleverandører, som hjælper med den service, vi tilbyder dig som bruger. Nogle af disse leverandører behandler dine personoplysninger for at kunne udføre den service, de tilbyder.

Vi vil kun overføre brugernes personlige data til tredjeparter, som vi har tillid til. Vi vælger omhyggeligt samarbejdspartnere for at sikre, at brugerens personoplysninger behandles i overensstemmelse med gældende privatlivslovgivning. Vi samarbejder med følgende kategorier af persondatabehandlere; server- og hostingvirksomheder, e-mail-distributørvirksomheder, videobearbejdningsvirksomheder, informationskildevirksomheder som Google Analytics, Google Ad Manager og Google Tag Manager og andre analytiske servicevirksomheder og it-udviklingsvirksomheder med hensyn til levering af Tjenesten.

Tredjeparts links

Af og til, efter vores skøn, kan vi inkludere eller tilbyde tredjepartsprodukter eller -tjenester på vores websted og gennem vores tjenester. Disse tredjepartswebsteder har separate og uafhængige privatlivspolitikker. Vi har derfor intet ansvar for indholdet og aktiviteterne på disse linkede sider. Ikke desto mindre søger vi at beskytte integriteten af vores websted og hilser enhver feedback om disse websteder og tjenester velkommen.

Kun online privatlivspolitik

Denne online privatlivspolitik gælder kun for information indsamlet via vores hjemmeside og ikke for information indsamlet offline.

Vilkår og betingelser

Besøg også vores sektion med vilkår og betingelser, der fastlægger brugen, ansvarsfraskrivelser og ansvarsbegrænsninger, der styrer brugen af vores websted på www.keg.com.

Ændringer i vores privatlivspolitik

Hvis vi beslutter at ændre vores privatlivspolitik, vil vi offentliggøre disse ændringer på denne side og/eller opdatere ændringsdatoen for privatlivspolitikken nedenfor. Politikændringer vil kun gælde for oplysninger indsamlet efter datoen for ændringen.

Denne politik blev senest ændret den 21. februar 2022.

Kontakt os

Keystone Educations Group AS (på vegne af relevant KEG-koncernselskab) med virksomhedsnummer 891 201 222 og adresse Rolfsbuktveien 4D, 1364 Fornebu, Norge er ansvarlig for personoplysninger og dermed ansvarlig for behandlingen af dine personoplysninger.

Kontakt os på [email protected] eller ring til os på +47 232 27 250, hvis du har spørgsmål til disse oplysninger eller andre spørgsmål om vores behandling af personoplysninger.