User Experience (UX) Design Program
V School
Nøgleinformation
Campus placering
Salt Lake City, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2024
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Aldrig før har designuddannelsessamfundene samlet på en mere elektrisk måde! Introduktion til V School brugeroplevelsesdesign kursus.
Vi har bogstaveligt talt samlet grundlæggerne / skaberne hos nogle af de bedste kreative agenturer i landet, for at skabe en læseplan undervise de koncepter, der fører branchen.
V School færdighedsbygger (deltid) kursus er udviklet til individet inden for design- eller frontend-udviklingsområderne, der ønsker at skifte til UX Design eller niveauer op på deres generelle færdigheder.
Som Designer
Du vil lære vigtigheden af wireframing, prototyping, testning og hvordan UX-processen passer ind i design og udviklings-workflow.
Som udvikler
Du vil forlade med en solid forståelse af, hvordan brugeroplevelse og design informerer strukturen af store apps. Alle studerende vil forlade med et robust porteføljeprojekt, herunder wireframes, brugerdata og en klikbar prototype af et interaktivt projekt.
Om instruktøren: Ryan Potter
Ryan har en BFA i maleri og tegning fra University of Utah, men hvor han virkelig laver magien, er i pixels.
Ryan har arbejdet i over 21 år i interaktivt design og udvikling. Han startede som designer. Derefter arbejdede som en udvikler, derefter som producent. Ryans baggrund giver ham det unikke perspektiv at fundamentalt forstå hvert stykke af puslespillet, der udgør et interaktivt kunstværk. Han har arbejdet i enterprise software, uddannelse og internet startups og har set succes og fiasko, der gjorde dot com boom. Han kan kode i Python, AS3, C #, PHP, JavaScript og HTML5 / CSS3. Dybest set betyder det, at han er en syg interaktiv samurai, der kan gøre ting, du ikke engang vidste var mulige. Med lukkede øjne.
Han har skabt stjernesteder for mærker som De Beers, Walmart, Nintendo, Sandisk, Sweets Candy, The North Face, Clorox, Adobe, Alltel, Specialiserede Cykler, Old Spice, General Motors, MINI USA, Ski Utah, Utah Office of Tourism, Nike, Ski Utah, Burton Snowboards, Powder Mountain, Microsoft, Street League, University of Oregon, Rossignol, TBWA / Chiat / Day, The Getty, Ubisoft, Golds GYM, GYM Jones, Adrenalin Lacrosse og Beats by Dre. Måske
Ryans største styrke udover at dyrke et perfekt kvæget Leonidus skæg, er ikke kun at kunne gøre det utænkelige, men evnen til at forklare det simpelthen for os ikke-geni typer. Ryan's tidligere spil, inden han lancerede Contravent, var han skaber af Super Top Secret og før den gik i Salt Lake, hvor han ledede den interaktive afgift. Hvis du vil vide, hvor ellers han har arbejdet, send os en selv adresseret stemplet konvolut, og vi sender dig listen. Vi foreslår 5 frimærker. Ryans offline liv drejer sig om sin kone og to døtre. For sjov bygger han brugerdefinerede bobber motorcykler og bare i tilfælde af at du undrer dig, er han langt køligere end dig.
Kursusplan
Ryan Potter vil gennemgå processen med, hvad der kræves for at designe en app eller et websted. Går over brugeroplevelsen i alle dens trin. I slutningen af kurset vil designerne have en fuldt afrundet viden om brugen af brugeroplevelse.
På grund af deltidsklassernes karakter får eleverne lektieopgaver, der skal videreføres i klasselæringer, ved at udvide og udfordre sindet til at se og mestre ux i hverdagens indstillinger.
Opdagelse og Forskning
- wireframing
- Informationsarkitektur
- Design, udvikling og test gennem lancering.
- Klasseprojekt
- Prototyping
- Brugerhistorier og rejser
- En mere dybtgående læringsskitse og XD