Graduate Certificate i Interkulturel Ledelse
University Of Maryland Baltimore
Nøgleinformation
Campus placering
Baltimore, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
9 - 36 Måneder
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
USD 635 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Omkostninger pr. Kredittimme: $ 635.50 (i staten), $ 861.50 (Udelukkende)
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Dette ekstremt relevante 13-credit graduate certifikat i interkulturel ledelse bruger online og individuel tilrettelæggelse for at bygge videre på eksisterende kompetencer ved at udforske holdninger og opfattelser af selv og andre og anvende denne viden til praktiske situationer.
Som studerende i programmet vil du øge din forståelse af interkulturel kompetence og de nødvendige værktøjer til at arbejde på tværs af kulturforskellen. Kandidater fra dette program vil have øget evne til at engagere sig i den praktiske anvendelse af strategier til positivt at påvirke klimaet for mangfoldighed inden for deres organisation.
Ansøgninger om optagelse til efterårstiden skyldes senest den 15. juli.
Karrieremuligheder
Ifølge Job Outlook 2018 er en årsrapport fra National Association of Colleges and Employers, interpersonelle færdigheder og evnen til at arbejde i et team blandt de mest efterspurgte færdigheder i fremtidige medarbejdere.
Efter afslutningen af programmet vil de studerende være villige til at anvende de færdigheder, de har erhvervet gennem det interkulturelle ledelsescertifikat til beskæftigelse i den private sektor samt lokale, statslige og offentlige stillinger inden for sundhedspleje, videnskab, socialt arbejde, fællesskab engagement og uddannelse.
Programstruktur
Det interkulturelle lederskabsprogram er en 13-kredit, fem-kursus graduate certifikat. Fire kurser tilbydes online, der giver maksimal fleksibilitet til at opfylde behovene hos fagfolk. Derudover vil der være et et-obligatorisk ophold på stedet, der vil blive taget i tandem med det afsluttende kursus.
Dette program vil forberede eleverne til engagement i kommunikation, handlinger og adfærd, der fremmer passende interkulturelle interaktioner. Studerende vil lære strategier, der er nødvendige for at interagere med forskellige kulturelle grupper, strategier i tværkulturel kommunikation og den praktiske anvendelse af kulturelle responsivitetsfærdigheder.
Er et online kursus rigtigt for dig?
Er et online kursus rigtigt for dig? Her er flere advarsler om online læring, før du tager springet.
Online kurser kan kræve mere tid end på campus klasser.
- Hvis du er interesseret i et online kursus, fordi du tror at det vil være mindre arbejde end et traditionelt ansigt til ansigt kursus, så er denne læringsstil måske ikke rigtigt for dig. Tro det eller ej, du kan bruge mere tid på at studere og gennemføre opgaver i onlinemiljøet, end du vil i en on-campus kursus. Hvordan kan det være? Online-miljøet er tekst- og aktivitetsbaseret. For at kommunikere med din instruktør og andre deltagere skal du skrive beskeder, sende svar og uploade skriftlige opgaver, der kan forekomme oftere end i traditionelle kurser. Også læsning af forelæsningsmaterialer og deltagelse i læringsaktiviteter kan tage mere tid end at lytte til en instruktør aflevere et foredrag. Mange deltagere mener, at et online kursus er mindst lige så meget arbejde som et kursus på campus; nogle siger, at deres online kursus involverede mere arbejde. Imidlertid føler de fleste deltagere, at denne ekstra arbejdsbyrde mere end kompenseres af det forhold, at de var i stand til at "gå i klassen", hver gang de havde tid, uanset om det var klokken 2 eller 6. Deltagerne synes også, at online kurser involverer mange kreative aktiviteter og læringserfaringer. I stedet for at blive forelæset på, er du en aktiv deltager i læringsprocessen. Mange deltagere mener, at dette er mere behageligt og forbedrer deres evne til at anvende det, de lærer på det virkelige liv.
Online kurser kræver gode tidskrævende færdigheder.
- En af de mange fordele ved online kurser er, at du vil kunne arbejde på dine kurser, når du vil og hvor du vil. Men online kurser er IKKE selvfacede kurser. Der er opgaver deadlines ligesom en på campus kursus. Det kan være meget nemt at gå glip af disse frister og falde bagud i deres kurser. Det er ikke den største årsag til, at online deltagere ikke lykkes. Det er nemt at udskifte og afsætte læsning, forsinke udstationering af meddelelser på diskussionsforumet og glemme at uploade skriftlige opgaver. Som med de fleste ting, hvis du ikke klarer din tid ordentligt, vil du finde dig selv begravet under et tilsyneladende uoverstigeligt bjerg af kursusarbejde. Online kurser kræver selvdisciplinen at afsætte klumper af tid til at fuldføre dine studier. Det betyder, at du skal gøre online studie en prioritet og ikke lade andre aktiviteter forstyrre.
- Det betyder, at en kvalitet, du bliver nødt til at have succes med, er 'disciplin'. Mens du vil være en del af et online-fællesskab og vil samarbejde med andre online, er det dit ansvar at logge ind og deltage. Det kan være alt for let at slukke for at logge ind, når ingen fortæller dig at gøre det på et bestemt tidspunkt hver dag. Det er op til dig at lave en tidsplan for dig selv for at sikre dig, at du deltager i din klasse, og at du giver dig tilstrækkelig tid til at gennemføre opgaver.
Et online kursus kan skabe en følelse af isolation fra dine jævnaldrende.
- At studere alene med kun computeren som din følgesvend kan være utilfredsstillende for en person, som har brug for et højt niveau af social aktivitet som en del af deres læringserfaring. Onlinemiljøet er en meget anderledes atmosfære, der tager nogle vænne sig til. Du bør være opmærksom på sådanne følelser af isolation og være klar til at søge hjælp, hvis de begynder at hæmme dine studier. En hurtig e-mail til en klassekammerat eller din instruktør kan hjælpe dig med at føle dig bedre tilsluttet, hvis den følelse af fællesskab du søger mangler. Dette er ikke at sige, at du ikke vil have interaktion med dine klassekammerater i et online kursus. Faktisk erklærer mange online deltagere at online-kurser har en tendens til at give mere interaktion med jeres jævnaldrende og instruktører. Faktisk siger mange af vores deltagere, at de lærte deres kollegaer at kende bedre i denne type læringsmiljø.
Feedback til dine indlæg og instruktører kan være begrænset og forsinket.
- I en traditionel klasseværelse vil deltagerne modtage øjeblikkelig feedback fra deres jævnaldrende. Sådan umiddelbarhed mangler i online-miljøet. Hvis du har brug for mere øjeblikkelig tilbagemelding til dine diskussions kommentarer, hvis du har brug for at stille mange spørgsmål, før du kan forstå et koncept eller en opgave, hvis du har brug for fordelene ved gester eller ansigtsudtryk for at få dit punkt på tværs eller for at forstå kommentarerne af andre, så er online uddannelse måske ikke det bedste valg for dig lige nu.
- Også feedback fra din instruktør vil udelukkende være i form af skriftlige kommentarer snarere end mundtlige kommentarer. I traditionelle kurser stiller instruktørerne ordninger for personlige kontortider eller træffer særlige arrangementer for at møde deltagere. I et online kursus er der normalt ingen ansigt til ansigt kontakt med din instruktør. Hvis du føler, at du ofte skal se din instruktør for at lykkes, er online-læring måske ikke rigtigt for dig. Du bør dog planlægge det meste af din kontakt med din instruktør via e-mail eller anden elektronisk kommunikation. Sådanne meddelelser vil også bestå af forsinket feedback, selv om de fleste online instruktører er gode til at reagere på elektronisk kommunikation inden for en kort periode.
Online kurser kræver, at du er en aktiv elev.
- Online kurser er afhængige af, at deltagerne er aktive elever i den forstand, at der er en forventning om, at eleverne vil søge yderligere information fra internettet (fx artikler og websider), der indsættes på indlæg og i skriftlige opgaver. De fleste traditionelle kurser består af passiv læring i form af overførsel af information via forelæsninger i klasseværelset, hvilket tager bort tid fra diskussion. I online-miljøet vil der være korte lydforelæsninger til download, men det meste af det virtuelle klasseværelse består af aktive læringsaktiviteter, fx diskussionsforum, online gruppearbejde, skriftlige opgaver.
- Så for at gøre det godt i et online kursus skal du være (eller blive) en uafhængig lærer. Der er selvfølgelig også fordele ved dette. At onlineundervisning giver mulighed for at være en selvstændig lærer er præcis, hvad nogle mennesker kan lide om det. Mange deltagere nyder online diskussioner mere end ansigt til ansigt diskussioner. Nogle deltagere bliver skræmt af at tale foran en gruppe eller er tilbageholdende med at svare på et spørgsmål, medmindre de ved, at de har ret. Online diskussioner giver dem tid til at reflektere og komponere diskussions kommentarer, samt at læse og læse andres kommentarer, før de hopper i samtalen selv. Også deltagere, for hvem engelsk er et andet sprog, føler sig ofte mere trygge med den ekstra tid at forstå og reflektere, da det kan være nemt at komme lidt tabt i en hurtig diskussion.
- En af de store fordele ved online læring er fokus for en aktiv læringsstil og læring fra jeres jævnaldrende. Så hvis du kan klare det ekstra arbejde, som online læring kan medføre, udvikle gode ledelsesevner, vænne sig til manglen på ansigt til ansigt interaktion og tolerere forsinket feedback, så vær forberedt på at høste fordelene ved online læring!
Tidsplan for programafslutning
- Kurser tilbydes i rækkefølge.
- Deltagerne er begrænset til efterårsoptagelse.
- Selvom de fleste studerende gennemfører programmet inden for ni måneder, får du op til tre år til at gennemføre programmet.
Kurser
Interkulturel og tværkulturel kommunikation (3 point)
- Formålet med dette kursus er at studere kommunikation inden for rammerne af den kulturelle indstilling. De tre vigtigste mål er: At give eleverne materialer, både kognitive og erfaringsmæssige, som de kan udvikle en bevidsthed om deres egen kulturelle identitet; at øge deres viden om de særlige kommunikationsproblemer, der skal forventes i en tværkulturel situation og at give eleverne mulighed for at anvende nye indblik i tværkulturelle møder.
Historisk Efterforskning af Race i USA (3 point)
- Dette kursus vil bygge på grundlæggende begreber og begreber diskuteret i kursus et og samtidig undersøge identitetsspecifik offentlig politik og dens indvirkning på forskellige samfund. Studerende vil udvikle en dybere forståelse af identiteter og tværsnit gennem de historiske erfaringer fra raske, etniske og kulturelle grupper i USA
Historisk Efterforskning af Kultur i USA (3 point)
- Studerende vil fortsat undersøge historien om gruppens identiteter i USA gennem offentlig politik og historiske erfaringer. Der vil blive lagt særlig vægt på indflydelsen af sociale bevægelser, advokatvirksomhed og allyship, samtidig med at der gives praktiske færdigheder til selvpleje.
Praktisk anvendelse af interkulturel ledelse (3 point)
- I dette kursus vil eleverne lære og øve anvendelsen af begreber om interkulturel udvikling til forskellige aspekter af deres personlige og faglige liv. Studerende vil også få værktøjer til at fortsætte med at lære og udvikle deres interkulturelle færdigheder i løbet af deres levetid.
Interkulturelt Impact Institute (1 kredit)
- Det Interkulturelle Lederskabsinstitut er en mulighed for, at eleverne engagerer sig i ansigt til ansigt interkulturel læring og udvikler en dybere forståelse af de begreber og færdigheder, der læres over de fire online-kurser. Derudover vil dette institut give den refleksions- og intergroupdialog, der er integreret i interkulturel udvikling. Studerende vil præsentere deres kulminerende projekt, en organisatorisk vurdering af deres faglige organisation.
Indlæggelser
Adgang til dette online certifikat program er selektivt. En amerikansk bachelorgrad eller tilsvarende fra en ikke-amerikansk uddannelsesinstitution er påkrævet. GRE er ikke påkrævet for optagelse til dette program. Ingen specifik bacheloruddannelse er påkrævet eller anbefales.
Certifikatprogrammet kan træffes på heltid eller deltid. For internationale deltagere er visum ikke påkrævet, fordi programmet tilbydes online.
Ansøgningsmaterialer kræves
Alle ansøgningsmaterialer skal indsendes elektronisk, med undtagelse af dit transkript, som leveres direkte til Graduate School.
- For internationale ansøgere: Officielle TOEFL- eller IELTS-bedømmelsesrapporter: Internationale ansøgere er forpligtet til at demonstrere færdigheder i det engelske sprog skal sendes direkte fra enten TOEFL (Test of English as Foreign Language) eller IELTS (International English Language Testing System) agenturer. Minimumskravene er 80 på internetbaseret TOEFL og 7,0 på IELTS.
- For Maryland Beboere: Udfyld Residences Application på vores hjemmeside.
- Erklæring om akademiske mål og faglige interesser - Indsend med online ansøgningen en erklæring om akademisk formål (300-500 ord), der adresserer a) dit formål med at forfølge denne eksamensbevis og b) hvordan uddannelsen passer ind i dine overordnede faglige mål.
- Curriculum Vitae eller CV - Indsend med online ansøgning.
- Transkripter fra alle tidligere gymnasier / universiteter. Indsend officielle dokumenter til Graduate School (se nedenfor adresse) på ansøgningstidspunktet. Personer, der tilbydes adgang, vil blive forpligtet til at levere officielle dokumenter (som angivet nedenfor for indenlandske og internationale deltagere) forud for tilmelding til verifikation, før vores tilbud anses for officiel.
- Indenlandske udskrifter: Offentlige udskrifter skal ankomme i konvolutter forseglet af de udstedende institutioner, der attesterer tildeling af den specificerede grad. Kopier, åbne eller uforseglede konvolutter, uofficiel udskrivning eller faxmeddelelser accepteres ikke som officielle dokumenter. Processen med at anmode om udskrifter fra universiteter kan tage mange uger, så planlæg venligst i overensstemmelse hermed.
- Internationale afskrifter: Internationale ansøgere skal udstede en (1) officiel udskrift på engelsk og et (1) officielt modersmålsscript eller bedømmelsesark fra hvert af universitetet eller universitetet, der deltog.
- Afsluttet online ansøgningsskema.
- Alle officielle scoringer skal sendes direkte fra enten TOEFL (brug venligst institutionskode # 5848) eller IELTS til Graduate School.
- Ikke refunderes ansøgningsgebyr $ 75 (US): Betal online eller send direkte til Graduate School.
Bemærk: GRE scorer er ikke nødvendige for optagelse til dette certifikat program.
Program Snapshot
- 13 Credits er nødvendige for at udfylde certifikatet
- Omkostninger pr. Kredittimme: $ 635.50 (i staten), $ 861.50 ( Udelukkende )
- 9: Gennemsnitligt antal måneder, der kræves for at udfylde certifikatet (kan tage op til 3 år).
Adgang Deadlines
- Nu accepterer ansøgninger til efteråret 2019. Ansøgninger skal ske 15. juli.