Postgraduate Certificate in Interdisciplinary Design for the Built Environment (IDBE)
University of Cambridge - Cambridge Institute for Sustainability Leadership
Nøgleinformation
Campus placering
Madingley, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
9 Måneder
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
GBP 6.240
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Hvorfor studere tværfagligt design?
Praksisen med at arbejde i det byggede miljø kan være meget forskellig fra, hvordan fagfolk i bygget miljø traditionelt uddannes. De fleste har aldrig studeret sammen med andre discipliner eller fået træning i, hvordan man med succes samarbejder.
Det tværfaglige design til det byggede miljø (IDBE) giver det kritiske næste trin i uddannelse, som alle bygherrer kan drage fordel af. Vores postgraduate Certificate er designet til at hjælpe studerende med at udvikle deres evner til at samarbejde i og lede tværfaglige teams.
IDBE blev dannet fra et stærkt partnerskab mellem University of Cambridges verdensledende arkitektur- og ingeniørafdelinger og leveret af Cambridge Institute for Sustainability Leadership (CISL).
IDBE er unik på mange måder. Det understøtter fagfolk fra hele verden, der er involveret i idriftsættelse, design, konstruktion og styring af projekter i det byggede miljø for at tage en tværfaglig tilgang til bæredygtig projektdesign.
Dette betyder at lære at arbejde mere effektivt med specialister fra forskellige baggrunde, integrere færdigheder, samarbejde mellem discipliner og opbygge en bredere strategisk kontekstuel forståelse af steder og projekter.
” Vi kan kun arbejde på en tværfaglig måde, når vi tager os tid til virkelig at forstå, hvad der driver klienten, arkitekten, ingeniøren, mængdemåleren, entreprenøren og alle andre, der er involveret i projektet. ”
Dr. Kayla Friedman, kursusdirektør, IDBE
Hvem er IDBE til?
IDBE tiltrækker studerende fra hele verden og på tværs af det byggede miljøsektor, herunder arkitekter, ingeniører, landmænd, projektledere, planlæggere, bydesignere, udviklere, facilitetsledere, specialkonsulenter og entreprenører.
Nu i sit 25. år, har IDBE været medvirkende til forløber karrieren for vores kandidater; hjælpe dem med at udvikle sig professionelt og personligt ved at udvide deres viden om problemer med bygget miljø, få tillid til at lette hold og kommunikere på tværs af discipliner og udvide deres faglige netværk.
Uanset om det er en personlig forpligtelse eller sponsoreret af arbejdsgivere, ved vi, at det er en stor beslutning at investere i din professionelle uddannelse. Mens fremragende værdi for et universitet i Cambridge og en akkrediteret erhvervsmæssig kvalifikation, er en række muligheder for stipendier eller stipendier tilgængelige.
”Jeg lærte af de enormt forskellige erfaringer fra medstuderende og personale og fandt en ny påskønnelse af den fulde bredde af færdigheder, muligheder og perspektiver inden for det byggede miljø. Jeg begyndte at forstå, hvad der driver og motiverer forskellige mennesker og de færdigheder, der kunne bringe dem sammen for at skabe et stærkt team og et behageligt effektivt og respektfuldt arbejdsmiljø. ”
Helene Gosden, Senior Design Manager, Arup
Kernemoduler, der danner grundlaget for læringen
Bæredygtighed og robusthed
Undersøgelse af principper og praksis for bæredygtig udvikling og forståelse af miljømæssige, sociale og økonomiske virkninger.
Lederskab og tværfaglig praksis
Udvikling af de færdigheder og kompetencer, der kræves for at hjælpe med at lede og opnå et effektivt samarbejde inden for tværfaglige teams.
Innovation og teknologi
Udforskning af, hvordan nye ideer, værktøjer, enheder og metoder kan hjælpe med at forbedre ydeevnen og skabe indbyggede miljøer, der er mere lydhør over for brugernes behov.
Designtænkning
At forstå de mange definitioner og anvendelser af design, og hvordan man integrerer færdigheder fra forskellige discipliner for at forbedre projektdesign.
Forskningsevner
Indlæring af grundlæggende akademiske forskningsevner inklusive metodologi, forskningsdesign og kvalitative og kvantitative metoder til at hjælpe med at omdanne faglig viden til streng akademisk læring
Nøgleinformation
- 9 måneder, deltid
- To ugelange boligværksteder i Cambridge
- Online moduler leveret via et virtuelt læringsmiljø
- To individuelle opgaver
- En gruppeundersøgelsesopgave
- Kursusgebyr: £ 6.240 i alt