Universitetsudvidelseskursus Oprettelse af gastronomisk indhold til sociale netværk
VARIGHED
SPROG
Spanish
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
EUR 492
STUDIEFORMAT
Blandet
Introduktion
I de senere år er sociale netværk blevet et udstillingsvindue for kokke, hotelejere, forretningsmænd og kommunikatører.
Ikke alene er de en effektiv måde at annoncere for en virksomhed på, men de er blevet en forretning i sig selv, da kvalitetsindhold kan vække interesse hos tusindvis af brugere, hvilket giver den tid, det tager at rejse hvert indlæg. , bliver det et rentabelt arbejde.
Sådan er det med mange influencers, som takket være deres indsats har formået at få et stort publikum takket være det audiovisuelle indhold, de genererer hver dag.
At drage fordel af disse typer værktøjer, som er tilgængelige for alle, er ekstremt vigtigt for en person eller virksomhed at have synlighed.
Denne kvalifikation vil vise, at ikke kun et godt fotografi er vigtigt. Stort set enhver bruger kan dele godt gastronomisk indhold med verden.
Det bliver udgivelsen som helhed, med korrekt fremstillede og redigerede billeder, tilføjet velskrevne tekster og organiseret indhold, som vil gøre en normal beretning til en beretning om reference og prestige.
Dette kursus vil give viden om, hvordan man designer kvalitetsprogrammering, gør gastronomisk indhold rentabelt og lærer nøglerne til at optage eller fotografere gastronomi.
Mål
- Lær at redigere og lave indhold til sociale netværk.
- Mestre videoredigeringsopskrifter.
- Lær tasterne til at styre lys, kamerafokus og eksponeringstider.
- Lær at skrive opskrifter og skriftligt indhold.
- Undersøg vigtigheden af specialiseret journalistik i gastronomi.
- Lær nøglerne til at producere indhold til sociale netværk.
- Lær at designe et fotografisæt og aktuelle visuelle belægninger.
Indlæggelser
Læreplan
Gennemførelsen af en klassisk uddannelse indebærer typisk optjening af 6 ECTS-point
Oprettelse af gastronomisk indhold.
- Emne 1: Programmering af gastronomisk indhold. Kogt og belagt.
- Emne 2: Optagelsessteder, optagelsessæt og fotografering. Sæt samling.
- Emne 3: Skrivning, manuskript og tilrettelæggelse af indholdet.
Fotografi og video i gastronomi
- Emne 4: Audiovisuel journalistik.
- Emne 5: Produktion af gastronomiske programmer.
- Emne 6: Realisering af gastronomiske programmer.
- Emne 7: Madfotografering og video (ansigt til ansigt)
Gastronomisk markedsføring, RRSS og oprettelse af indhold af interesse.
- Emne 8: Gastronomisk markedsføring i RRSS.
- Emne 9: Oprettelse af gastronomisk indhold.