Associate of Applied Science in Early Childhood Education
University of Arkansas Fort Smith
Nøgleinformation
Campus placering
Fort Smith, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Associate of Applied Science in Early Childhood Education-grad er et 60-timers fire-semesters program. Det er primært designet til førskolearbejdere og P-4-undervisningsassistenter eller paraprofessionelle, der ikke søger adgang til et lærerlicensprogram, og kurser er designet til at adressere fødslen til befolkningen på 5 år. Derudover vil studerende, der har succes med at gennemføre graden, opfylde den uddannelsesmæssige del af Arkansas-fødslen gennem Prekindergarten Teaching Credential, der er tildelt af Division of Childcare and Early Childhood Education.
Baseret på de standarder, der er fastsat af National Association for Education of Young Children (NAEYC), vil studerende, der gennemfører AAS i førskoleundervisning, være i stand til at:
Vis forståelse for små børns udviklingsstadier i læring fra fødsel til otte år skaber sunde, respektfulde, støttende og udfordrende læringsmiljøer for små børn.
Demonstrere en forståelse af mangfoldighed i samfundet og klasselokalet ved at engagere familier og samfund i respektfulde, gensidige relationer, der fremmer udvikling af klasseværelset.
Udvis forståelse af målene, fordelene og anvendelsen af vurdering, når de arbejder med små børn ved at bruge udviklingsmæssig passende vurdering til at udvikle læseplaner, bruge undervisningsstrategier og sætte mål for deres studerende i børnehaven.
Demonstrere en forståelse af bedste praksis i den tidlige barndom ved at skabe forskellige og differentierede undervisningsstrategier for at hjælpe små børn med at engagere sig i deres læring og forskellige udviklingsstadier. Kandidater vil øve selvrefleksion for at fremme positive resultater i deres undervisning, og de vil bruge et bredt repertoire af udviklingsmæssigt passende undervisningsstrategier / læringsmetoder.