Kurser i College of Medicine
Sulaiman Al-Rajhi Colleges
Nøgleinformation
Campus placering
Al Bukayriyah, Saudi-Arabien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Avestan
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Introduktion
College of Medicine er forpligtet til at anvende et uddannelsesprogram udviklet til at producere kompetente læger, der kan forstå og imødekomme det saudiske samfunds behov og sundhedsydelser på et højt niveau af faglig og medicinsk viden og adfærd understøttet med deres karakteristiske praktiske færdigheder. College of Medicine vil bidrage til udviklingen af sundhedspleje i regionen gennem et miljøvenligt fokus på levering af sundhedstjenester og aspekter af sundhedsrelateret forskning.
Vores mål er at:
Producer kompetente læger med moderne medicinsk viden og faglige og praktiske færdigheder på højt niveau, der kan reagere på samfundets behov og ambitioner.
Forbered dig på den fremtidige ekspansion i sundhedsfaciliteterne og servicesektoren i Qassim ved at udvikle en specialiseret arbejdsstyrke, der vil hjælpe med drift, ledelse og bæredygtighed af disse faciliteter og bidrage til anvendt forskning i forbindelse med sundhedstjenester i regionen.
Hjælp kandidater med at fortsætte deres efteruddannelsesstudier ved at tilbyde videreuddannelsesprogrammer for medicinsk uddannelse og specialiserede kvalifikationer efter graduering.
Spred sundhedsbevidsthed og fremhæv universitetets rolle blandt samfundet.
Rådgive og yde lægehjælp til samfundet i de discipliner, der er repræsenteret af fakultetsmedlemmerne.
Sulaiman Al-Rajhi University har vedtaget Problembaseret læring (PBL) som sin grundlæggende uddannelsesmetode til at levere global standardundervisning deres studerende PBL er en studentercentreret pædagogik, hvor studerende lærer om et emne gennem oplevelsen af problemløsning. Studerende lærer både tænkestrategier og domæne viden. Målene med PBL er at hjælpe de studerende med at udvikle fleksibel viden, effektive problemløsningsfærdigheder, selvstyret læring, effektive samarbejdsfærdigheder og iboende motivation. Problembaseret læring er en stil med aktiv læring. PBL følger et konstruktivistisk perspektiv i læring, da instruktørens rolle er at styre og udfordre læringsprocessen snarere end at give viden strengt. Fra dette perspektiv er feedback og refleksion over indlæringsprocessen og gruppedynamik vigtige komponenter i PBL. Studerende betragtes som aktive agenter, der beskæftiger sig med opbygning af social viden. PBL hjælper med at skabe mening og opbygge personlige fortolkninger af emnet baseret på oplevelser og interaktioner. PBL hjælper med at vejlede den studerende fra teori til praksis under deres rejse gennem løsning af problemet.