Certifikat for forståelse af fremragende kundeservice til gæstfrihed
Stoke on Trent College
Nøgleinformation
Campus placering
Online United Kingdom
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Aug 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Enhed 01 Principper for kundeservice i hotelbranchen
I denne enhed vil eleverne se på forskellige kundetyper og deres forventninger. De vil også dække, hvordan man kommunikerer effektivt, hvordan man håndterer klager og feedback, og politikker og procedurer, der understøtter ensartet kundeservice.
Enhed 02 Forstå effektivt teamwork i hotelbranchen
Denne enhed dækker effektivt teamwork, og hvordan det kan understøtte kundeservice inden for gæstfrihed. Eleverne vil også se på deres egen personlige udvikling.
Enhed 03 Forstå lovgivning og vejledning, der er relevant for hotelbranchen
Denne enhed dækker lovgivning og vejledning, der er relevant for kundeservice i hotelbranchen, herunder fødevarehygiejne, fødevareallergi og intolerance, mangfoldighed og lighed, sundhed og sikkerhed, beskyttelse, databeskyttelse.
Enhed 04 Forstå professionelle personlige standarder inden for gæstfrihedssektoren
Denne enhed dækker førstehåndsindtryk og vigtigheden af personlig præsentation såvel som den indflydelse adfærd kan have på kunderne og deres indtryk af gæstfrihedsorganisationen.
Om skolen
Spørgsmål
Lignende kurser
Customer Relationship Management
- London, Det Forenede Kongerige