Associate of Science in Culinary Arts Management
Mt. San Antonio College
Nøgleinformation
Campus placering
Los Angeles, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 362 / per credit
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Programmet forbereder eleverne til karrieremuligheder i restauranter, catering, hoteller, forlystelsesparker og andre foodservice-virksomheder. Studerende får praktisk træning i brugen af kommercielt udstyr og tilegner sig de færdigheder, der er nødvendige for at få succes inden for kulinarisk kunst, såsom: knivfærdigheder, fødevareproduktion, præsentation, menuudvikling, portionskontrol, omkostningskontrol, menuplanlægning og ernæring . Studerende, der med succes opfylder kravene til denne grad, vil også opnå Food Protection Manager-certificeringen.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Påkrævede kurser
- CUL 101 Professional Cooking Foundations, 3 enheder
- CUL 102 Professionel madlavning I, 3 enheder
- CUL 103 Professional Cooking II, 3 enheder
- CUL 104 Garde Manger, 3 stk
- CUL 105 Bagning og wienerbrød I, 3 enheder
- CUL 111 Exploring Beverages, 3 enheder
- HRM 52 Fødevaresikkerhed og sanitet, 2 enheder
- HRM 56 Hospitality Supervision, 3 enheder
- HRM 57 Hospitality Cost Control, 3 enheder
- HRM 61 Menuplanlægning, 3 enheder
Restaurantdrift (skal tages sammen)
- CUL 91 Kulinarisk arbejdserfaring, 5 enheder
- CUL 114 Dining Room Service Management, 3 enheder
- CUL 115 Restaurantdrift, 3 enheder
Nødvendige valgfag: 3 enheder
Vælg en af følgende:
- CUL 106 Bagning og wienerbrød II
- CUL 107 World Cuisines
- CUL 108 Madlavning til specielle diæter
- CUL 109 Slagteri & Charcuteri
- CUL 110 Street Foods
- CUL 112 Bæredygtighed i kulinarisk kunst
- HRM 62 Eventplanlægning og catering
- HRM 72 Indkøb og indkøb af gæstfrihed
Samlede enheder: 43
Programresultat
Elevens læringsudbytte
*Studenternes læringsresultater inkluderer generelle færdigheder, viden eller applikationer, som studerende forventes at demonstrere efter at have gennemført et kursus eller et studieprogram. Det faglige fakultet, der er ansvarligt for et kursus eller et program, udvikler disse resultater, samt måler eller vurderer de studerende for at afgøre, om resultaterne bliver opfyldt. Målet med at vurdere elevernes læringsresultater er at hjælpe med at forbedre vores kurser, læseplaner, elevernes succes og/eller undervisning. De studerendes læringsudbytte på kursusniveau behøver ikke at være omfattende, de kan fokusere på et bestemt aspekt af et kursus, og målingerne af disse vurderinger er ikke nødvendigvis en del af den studerendes karakterer i kurserne. Husk, at elevernes læringsresultater ikke nødvendigvis repræsenterer alt det materiale og de mål, der skal læres i et kursus.