Strategisk kvalitetsstyring
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
4 dage
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Oversigt
Dette kursus vil give dig omfattende viden om de færdigheder og værktøjer, der er nødvendige for at gøre kvalitet til en central grundsætning i din organisation.
Kurset vil også omfatte et besøg på stedet til en organisation, der er relevant for kurset, så delegerede kan udvikle en forståelse af, hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden.
Kurset vil afsluttes med en opsummering af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde. Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Kvalitetsstyringsværktøjer, -systemer og -teknikker
- Grundlæggende værktøjer og teknikker
- Fejltilstand, effekt og kritikalitetsanalyse (FMECA)
- Statistisk proceskontrol (SPC)
- Forbedring af vedligeholdelsesydelsen
Kvalitetsrevision, priser og implementering
- Kvalitetsrevisioner
- Malcolm Baldrige, Deming Prize og European Quality Awards
- Implementering af kvalitetsstyring
- Ledelse af forandring
Besøg på stedet
- Industribesøg hos en relevant organisation.
- Et indblik i virksomhedernes interne virke.
- En mulighed for at lære gennem interaktion med praktiserende fagfolk.
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til:
- Driftsdirektører
- Leder vedligeholdelse og driftsledelse
- Seniorledere, ledere, rådgivere og officerer, der ønsker at udvikle en grundig viden om kvalitetsledelse.
Læringsresultater
Efter afslutningen af dette kursus vil du:
- Sæt pris på de kvalitetsværktøjer og -teknikker, du har til rådighed.
- Forstå, hvordan du kan nå dine kvalitetsmål gennem brug af revisioner og kvalitetspriser.
- Undersøg forviklingerne ved at anvende kvalitetsstandere i servicelevering.
- Udvikl et praktisk perspektiv på nutidige arbejdsmetoder inden for dit felt.
- Implementer en handlingsplan på din arbejdsplads ved at bruge den viden og de færdigheder, du har opnået gennem kurset.