Management Essentials for Executive Personal Assistants
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 uge
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Oversigt
En effektiv administrerende sekretær eller PA vil have et sæt værktøjer til deres rådighed til effektivt at udføre denne rolle. Dette kursus er designet til at udvikle din ledelsesviden og -færdigheder for at forbedre din præstation i dit job.
Kurset vil også omfatte et besøg på stedet til en organisation, der er relevant for kurset, så delegerede kan udvikle en forståelse af, hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden.
Kurset vil afsluttes med en opsummering af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde. Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Tidsstyring og produktivitetsteknikker
- Vigtigheden af tidsstyring
- Prioritetsmatrixen
- Tidsstyring – personlig vs. professionel
- Tidsstyringsværktøj
Organisering af møder og arrangementer
- Planlægning, eksekvering og overvågning af arrangementer
- Håndtering af arrangementsbudget
- Leverandørstyringsevner
- Effektiv mødeplanlægning og levering
Office IT og Records Management
- Hvad er Records Management?
- Registrerer livscyklus
- Elektroniske vs papirregistreringssystemer
- IT-kontorproduktivitetssystemer
Besøg på stedet
- Industribesøg hos en relevant organisation.
- Et indblik i virksomhedernes interne virke.
- En mulighed for at lære gennem interaktion med praktiserende fagfolk.
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til:
- eksekutivsekretærer
- Seniorsekretærer
- Executive Assistants
- Personlige assistenter
- Senior administratorer
- Administratorer, sekretærer og assistenter ønsker at tage deres karriere til næste niveau.
Læringsresultater
Efter at have gennemført dette kursus vil du være i stand til at:
- Udvikle de mest effektive færdigheder og teknikker inden for tidsstyring.
- Sæt pris på nøgleelementerne til at organisere møder og begivenheder.
- Forstå rollen som god journalstyring i organisationer.
- Udvikl et praktisk perspektiv på nutidige arbejdsmetoder inden for dit felt.
- Implementer en handlingsplan på din arbejdsplads ved at bruge den viden og de færdigheder, du har opnået gennem kurset.