HR-praksis og ledelsesevner Excellence
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 uger
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 8.225
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
HR Practice Excellence er en fordybende rejse, der udforsker medarbejdernes udvikling og læringsoplevelse. Som professionel leder, teamleder eller i HR vil du afdække dit teams reelle læringsbehov og virkningen af den måde, vi kan gribe læring an organisatorisk såvel som et team på. Du vil tage en omfattende handlingsplan, du kan bruge allerede næste dag på arbejdet.
Dette essentielle kursus i ledelse vil hjælpe med at udvikle dine ledelsesmæssige evner og færdigheder gennem en interaktiv tilgang. Ved at deltage i dette kursus lærer du at identificere problemer og klassificere dem i prioriterede områder ved at skabe løsninger. Så gennem komparativ analyse vil du understøtte og konstruere ledelsesprocesser, der vil drive produktiviteten og levere resultater.
Fremhæv dine ledelsesevner ved at forbedre din kompetence og effektivitet og motivere dit team til at lykkes og levere. Udvikl dine interpersonelle kommunikationsevner og tilskynd til intra-personlig selvbevidsthed hos dig selv og andre. Lær at påvirke understøttende, mens du håndterer opgaver og problemer. Opbygge og styrke velpræsterende og engagerede teams.
Kurset afsluttes med et resumé af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde. Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Medarbejder relationer
- Den psykologiske ansættelseskontrakt
- Medarbejderstemme og engagement
- Motivering
Læring & Udvikling
- Læringscyklussen
- Læringsniveauer og behovsanalyse
- Implementering af lærings- og udviklingsaktiviteter
HR informationssystemer
- Udvalget af teknologiske muligheder
- Digitalt lederskab
- Digital transformation
Motivation og dens indflydelse på teams
- Ledelse og motivation
- Team roller
- Teambuilding værktøjer og teknikker
Definition af den moderne leder
- Hvem er den moderne leder
- Kodeks for professionalisme
- Anvendt ledelsesteori
- Fremme af politikker og procedurer
Effektiv delegation
- Indstilling af præcisionsopgaver
- Key Performance Indicators og SLA'er
- At levere klar vejledning og instruktion
Masterclass for kommunikation og interpersonelle færdigheder
- Mestring af kropssprog
- Tonalitet og kommunikationsindhold
- Semiotik og semantik
Levere styrkende feedback
- Sådan giver du feedback
- Kortlægning af feedback til karrierevej
- Modstandshåndtering under feedback
Kreative problemløsningsevner
- Kreativitet vs innovation
- Problemer med løsninger
- Myter om kreativitet
- Laterale tænkeevner
Koordinering af effektive teams
- Ressourceplanlægningsfærdigheder
- Teamformationsmodeller
- Fejlfind teamproblemer
- Teambuilding og skabe tillid
Konflikthåndtering
- Håndtering af interne/eksterne konflikter
- Raseri, modstand og fornuft
- Voldgifts- og mæglingsfærdigheder
- De 5 faser af konflikt
Håndtering af eksterne teams
- Tips til administration af eksterne teams
- Bedste praksis inden for konferencemødeteknologi
- Synlighed og tillid til eksterne teams
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Læringsresultater
Når du har gennemført dette kursus, vil du være i stand til at forstå:
- Den psykologiske ansættelseskontrakt.
- Hvordan folk lærer, og hvad det betyder for os som ledere.
- Hvordan man implementerer lærings- og udviklingsaktiviteter på en motiverende måde.
- Virkningen af digital teknologi, der kommer ned ad sporet.
- Fejlfinding af tilbagevendende problemer for at opnå afdelingernes fulde potentiale.
- Hvordan man tilpasser teams med forholdsmæssig opmærksomhed på talent- og færdighedsudvikling.
- Hvordan man løser konflikter for at forbedre relationer på arbejdspladsen og jobfokus.
- Hvordan man implementerer motiverende strategier for at forbedre holdninger til arbejde og præstationer.
- Betydningen af rationelle og følelsesmæssige aspekter i arbejdspræstationer og pligter.
- Præsentationskunsten og italesætte mødehåndtering.
- Sådan implementerer du en handlingsplan på din arbejdsplads ved hjælp af den viden og de færdigheder, du har erhvervet gennem kurset.
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til:
- HR-officerer og ledere, der er nyansat til rollen, og som mangler tidligere generalisterfaring.
- HR-assistenter, administratorer og PA'er, der støtter flere senior HR-medarbejdere.
- Medarbejdere, der arbejder for nye, men hurtigt voksende organisationer, som får ansvar for at etablere og formalisere HR-politikker, -procedurer og -praksis.
- Personale, der arbejder inden for HR-relaterede områder.
- Personale, der arbejder inden for specialiserede områder af HR-praksis, såsom uddannelse, medarbejderforhold eller jobevaluering, som ønsker at udvikle sig til eller have mere viden om generalistroller.
- Linjeledere eller supervisorer, der har ansvar for HR-aktiviteter.
- Ejere eller ledere af små virksomheder, der har det overordnede ansvar for 'menneskeelementet' i dem.
- Højtydende medarbejdere flytter ind i ledelsen.
- Senior- og mellemledere.
- Driftsledere
- Afdelingschefer