Essentials af avanceret kvalitet og projektledelse
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 uger
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
GBP 7.685
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Ved at deltage i dette kursus vil du vide, hvordan du sikrer, at kvalitet er indlejret i dine produkter og tjenester fra de indledende designstadier af din produkt- og serviceudvikling.
Succesen eller fiaskoen for dit kvalitetsstyringsprogram vil i høj grad afhænge af personerne i din organisation. Dette kursus vil give dig de nødvendige HR-færdigheder og viden til at sikre, at dit kvalitetsstyringsprogram er vellykket.
Du vil også forstå vigtigheden af forsyningskæden for succesen af dit kvalitetsstyringsprogram. Det hjælper dig med at forbedre engagementet med din forsyningskæde.
Ved at deltage i dette kursus vil du udvikle dine tekniske kvalitetsstyringsevner ved at introducere dig til de centrale værktøjer og teknikker.
En effektiv måde at vurdere din kvalitetsstyringsindsats på er at blive auditeret. Dette kursus skitserer revisionsprocessen og introducerer de vigtigste kvalitetspriser, som mange organisationer bruger som et middel til selvrevision.
Dette kursus vil give en omfattende introduktion til den væsentlige viden og færdigheder inden for projektledelse. Det har til formål at tage deltagerne gennem det grundlæggende i projektledelse til et punkt, hvor de vil føle sig trygge ved at forsøge at planlægge, starte og udføre et projekt med tillid. Kurset er interaktivt og bruger en blanding af lærings- og undervisningsteknikker, herunder casestudier og videoer for at appellere til alle læringsstile.
Kurset afsluttes med et resumé af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde. Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Design for kvalitet
- Design, innovation og forbedring
- Design kontrol og styring
- Standarder og specifikationer
- Servicesektorens kvalitetsdesign
Kvalitetsledelse – HR-faktoren
- Mennesker og organisationsstruktur
- Teamwork for kvalitet
- Kommunikation for kvalitet
- Træning for kvalitet
Kvalitetsstyring i forsyningskæden
- Indkøbspraksis i kvalitetsstyring
- Kunde-leverandør relationer
- Fra kontrakt til partnerskab
- Innovation i forsyningskæden
- Kæden af gensidig afhængighed
Implementering af kvalitetsfunktioner – Kvalitetens hus
- At få styr på kundernes behov
- QFD de vigtigste trin
- Inkorporering af kundebehov i produkt- og procesdefinition
- Implementering af QFD
Kvalitetsstyringsværktøjer, -systemer og -teknikker
- Grundlæggende værktøjer og teknikker
- Fejltilstand, effekt og kritikalitetsanalyse (FMECA)
- Statistisk proceskontrol (SPC)
- Forbedring af vedligeholdelsesydelsen
Kvalitetsrevision, priser og implementering
- Kvalitetsrevisioner
- Malcolm Baldrige, Deming-prisen og European Quality Awards
- Implementering af kvalitetsstyring
- Ledelse af forandring
Kvalitetsstyring i servicesektoren
- Kvalitet i produktorganisationer vs serviceorganisationer
- Dimensioner af kvalitet i tjenester
- Hvordan man opnår servicekvalitet
- Kundeservice fremragende og kundetilfredshed
Grundlæggende for projektledelse
- At definere et projekt
- Nøgleroller og ansvar
- Analyse af gennemførlighed
- Etablering af kritiske succesfaktorer
Projekt planlægning
- Definition af projektets vision og mål
- Projektplanlægningsværktøjer – Gantt-diagrammer, PERT, kritisk vej
- Forpligtelse af ressourcer
- Validering af planen
Projektgennemførelse
- Vurdering af risiko på dit projekt
- Stakeholder Management
- Håndtering af ændringer i dit projekt og projektlukning
Projekt Stakeholder Management
- Sporing af fremskridt
- Gennemgå møder
- Overvinde problemer
- At håndtere forandringer
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Læringsresultater
Efter afslutningen af dette kursus vil du:
- Sæt pris på behovet for at inkorporere kvalitet fra designstadierne.
- Forstå, hvordan folk i din organisation kan nå eller bryde dine kvalitetsmål.
- Udvikl de nødvendige færdigheder for at samarbejde med din forsyningskæde for at opnå kvalitet.
- Sæt pris på de kvalitetsværktøjer og -teknikker, du har til rådighed.
- Forstå, hvordan du kan nå dine kvalitetsmål ved brug af revisioner og kvalitetspriser.
- Undersøg forviklingerne ved at anvende kvalitetsstandere i servicelevering.
- Forstå de primære færdigheder, der er nødvendige for at styre projekter.
- Forstå strukturen og ressourcestyringen i projekter.
- Værdsæt den nøglerolle, projekter spiller i organisationer.
- Implementer en handlingsplan på din arbejdsplads ved hjælp af den viden og de færdigheder, du har opnået gennem kurset.
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til:
- Chief Operations Officers
- Driftsdirektører, ledere, praktikere og teammedlemmer.
- Vedligeholdelseschefer.
- Seniorledere, ledere, rådgivere og officerer, der ønsker at udvikle et indgående kendskab til kvalitetsledelse.
- Dem, der ønsker at tage en holistisk, integreret tilgang til styring af projekter, der adresserer både tekniske og ledelsesmæssige udfordringer.
- De, der ønsker at lægge lige stor vægt på både individuel projektudførelse og det strategiske perspektiv, skal være udstyret med midlerne til at styre projekter på både program- og porteføljeniveau.
- De, der ønsker at udvide deres fokus ud over de traditionelle projektledelsesaktiviteter med planlægning og planlægning, projektkontrol og opsigelse, til et mere generelt, inkluderende og dermed mere værdifuldt perspektiv af projektledelsesprocessen.