Bankdrift Essentials
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 uge
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Oversigt
Dette kursus fokuserer på de vigtigste operationelle elementer i at levere en kvalitetsbankservice til kunderne.
Kurset vil også omfatte et besøg på stedet til en organisation, der er relevant for kurset, så delegerede kan udvikle en forståelse af, hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden.
Kurset vil afsluttes med en opsummering af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde. Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Excellence i bankdrift
- Hvad er operationel ekspertise i bankvirksomhed?
- Operational excellence principper
- Operational excellence modeller
- Implementeringsplanlægning
Bankdrift – Kundeoplevelse
- Kilder til kundeklager
- Oprettelse af et forbedringsprogram
- Fordelene ved at skabe en forbedret kundeoplevelse
- Vedligeholdelse af forbedring gennem agility
Bankdrift – Kultur og adfærd
- Udfordringen med kulturel forandring
- Adfærd og empowerment
- Behovet for ledelsesdisciplin
- En integreret tilgang til bæredygtig forandring
Besøg på webstedet
- Industribesøg hos en relevant organisation.
- Et indblik i virksomhedernes interne virke.
- En mulighed for at lære gennem interaktion med praktiserende fagfolk.
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til:
- Bankmedarbejdere, der ønsker/har behov for at udvide/uddybe deres viden om de faktorer, der påvirker bankdrift.
- Dem, der ønsker at få et omfattende indblik i bankdrift.
Læringsresultater
Efter afslutningen af dette kursus vil du:
- Værdsæt, hvordan fremragende service er handlingen at overgå kundernes forventninger.
- Forstå hvorfor kundeoplevelse går ud over kundeservice.
- Forstå, hvorfor kultur bestemmer en organisations forpligtelse til niveauet og konsistensen af serviceydelser.
- Udvikl et praktisk perspektiv på nutidige arbejdsmetoder inden for dit felt.
- Implementer en handlingsplan på din arbejdsplads ved at bruge den viden og de færdigheder, du har opnået gennem kurset.