Avanceret strategisk Public Relations Management
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 uger
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Oversigt
Ved at deltage i dette PR-kursus vil du kreativt udforske praktiske færdigheder og den kommercielle skarphed, der kræves for at styre organisationers og mærkers image og omdømme. Ved at kontekstualisere PR og kommunikationsteori vil det skabe en bred vifte af muligheder for, hvordan du kan revolutionere mediestrategi, binde dig til affinitetsgrupper og administrere indhold.
Dette kursus vil tvinge dig til at inkorporere alle styrker, presserende kriser og tidligere forhindringer i DNA'et af den organisation, tjenester eller brands, du er betroet til at administrere. Ved at formulere upåklagelige PR-kampagner kan vi tilpasse virksomhedens strategi ved at undersøge PR for at revitalisere interessentrelationer, medier, begivenheder og intern kommunikation.
Kurset inkluderer også webstedsbesøg til organisationer, der er relevante for kurset, så delegerede kan udvikle en forståelse af, hvordan deres samtid fungerer i den virkelige verden.
Kurset vil afsluttes med en opsummering af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde. Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Håndtering af PR-kommunikation
- Oprindelse af Public Relations
- Intern og ekstern kommunikation
- Relationsledelse
- Forstå PR-kanaler
Medierelationer og pressestrategi
- Best Practice for PR
- Beskæftiger sig med medier. Redaktører, meningstagere og journalister
- Medierelationer og interviewteknikker
- At finde PR-mulighederne
Virksomhedens omdømme og interessentengagement
- Opbygning af et omdømme
- Måling af interessenters opfattelser
- Attitudeanalyse, der fremmer modtagelighed
- Fremragende virksomhedsbillede
Besøg på stedet
- Industribesøg hos en relevant organisation.
- Et indblik i virksomhedernes interne virke.
- En mulighed for at lære gennem interaktion med praktiserende fagfolk.
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Krise- og problemhåndtering
- Tegn på krise
- Håndtering af krisen
- Problemhåndtering og prioritering
- Løsning af konflikter
Public Relations Planlægning – Værktøjer og metode
- Tegn på krise
- Håndtering af krisen
- Problemhåndtering og prioritering
- Løsning af konflikter
Etiske rammer for public relations
- Public Relations, etik og ansvarlighed
- Bedste praksis – klagebehandling og regenerering
- Integritet gennem PR-indsigt
- Corporate Social Responsibility Implikation til PR
Besøg på stedet
- Industribesøg hos en relevant organisation.
- Et indblik i virksomhedernes interne virke.
- En mulighed for at lære gennem interaktion med praktiserende fagfolk.
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Målgruppe
Dette PR-kursus er velegnet til:
- Marketing- og PR-kommunikationsdirektører.
- Medie- eller marketingchefer og PR-chefer.
- Corporate Communications Team
- C-Suite Executives
Læringsresultater
Efter at have gennemført dette PR-kursus vil du være i stand til at:
- Lever målrettede PR-kampagner, der forbedrer organisationernes image og omdømme hos interessenter.
- Forkæmper kommunikation og mediestrategi gennem engagement, skabelse af budskaber og deling af information.
- Udvikle et barometer til at forstå og fortolke interessenters synspunkter for at skabe gunstige opfattelser.
- Udtænk løsninger på endemiske PR-problemer og kriserelaterede reaktioner.
- Skab en PR-ramme for rapportering og afhjælpende procedurer for at fremhæve og løse problemer.
- Implementer bedste PR-praksis i verdensklasse ved hjælp af etikteori, ansvarlighed og CSR.
- Udvikl et praktisk perspektiv på nutidige arbejdsmetoder inden for dit felt.
- Implementer en handlingsplan på din arbejdsplads ved at bruge den viden og de færdigheder, du har opnået gennem kurset.