Advanced Quality Management Excellence
London Business Training & Consulting
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
9 dage
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Ved at deltage i dette kursus vil du vide, hvordan du sikrer, at kvalitet er indlejret i dine produkter og tjenester fra de indledende designstadier af din produkt- og serviceudvikling.
Succesen eller fiaskoen for dit kvalitetsstyringsprogram vil i høj grad afhænge af personerne i din organisation.Dette kursus vil give dig de nødvendige HR-færdigheder og viden til at sikre, at dit kvalitetsstyringsprogram er vellykket.
Ved at deltage i dette kursus vil du også forstå vigtigheden af forsyningskæden for succesen med dit kvalitetsstyringsprogram.Det hjælper dig med at forbedre engagementet med din forsyningskæde.
Du vil udvikle dine tekniske kvalitetsstyringsevner ved at introducere dig til de centrale værktøjer og teknikker.
En effektiv måde at vurdere din kvalitetsstyringsindsats på er at blive revideret.Dette kursus beskriver revisionsprocessen og introducerer de vigtigste kvalitetspriser, som mange organisationer bruger som et middel til selvrevision.
Kurset vil afsluttes med en opsummering af de vigtigste læringspunkter, efterfulgt af en handlingsplanlægningsøvelse med henblik på at anvende den erhvervede viden og færdigheder umiddelbart efter din tilbagevenden til arbejde.Efteruddannelsesstøtte er også tilgængelig i forhold til implementeringen af din handlingsplan, op til seks (6) måneder efter kursusafslutning.
Dagsorden
Design for kvalitet
- Design, innovation og forbedring
- Design kontrol og styring
- Standarder og specifikationer
- Servicesektorens kvalitetsdesign
Kvalitetsledelse – HR-faktoren
- Mennesker og organisationsstruktur
- Teamwork for kvalitet
- Kommunikation for kvalitet
- Træning for kvalitet
Kvalitetsstyring i forsyningskæden
- Indkøbspraksis i kvalitetsstyring
- Kunde-leverandør relationer
- Fra kontrakt til partnerskab
- Innovation i forsyningskæden
- Kæden af gensidig afhængighed
Implementering af kvalitetsfunktioner – Kvalitetens hus
- Få styr på kundernes behov
- QFD de vigtigste trin
- Inkorporering af kundebehov i produkt- og procesdefinition
- Implementering af QFD
Kvalitetsstyringsværktøjer, -systemer og -teknikker
- Grundlæggende værktøjer og teknikker
- Fejltilstand, effekt og kritikalitetsanalyse (FMECA)
- Statistisk proceskontrol (SPC)
- Forbedring af vedligeholdelsesydelsen
Kvalitetsrevision, priser og implementering
- Kvalitetsrevisioner
- Malcolm Baldrige, Deming-prisen og European Quality Awards
- Implementering af kvalitetsstyring
- Ledelse af forandring
Kvalitetsstyring i servicesektoren
- Kvalitet i produktorganisationer vs serviceorganisationer
- Dimensioner af kvalitet i tjenester
- Hvordan man opnår servicekvalitet
- Kundeservice fremragende og kundetilfredshed
Kursusgennemgang
- Sammenfatning og opsummering af centrale læringsmål
- Handlingsplanlægning
Målgruppe
Dette kursus er velegnet til:
- Driftsdirektører
- Leder vedligeholdelse og driftsledelse
- Seniorledere, ledere, rådgivere og officerer, der ønsker at udvikle et indgående kendskab til kvalitetsledelse.
Læringsresultater
Efter afslutningen af dette kursus vil du:
- Sæt pris på behovet for at inkorporere kvalitet fra designstadierne.
- Forstå, hvordan folk i din organisation kan nå eller bryde dine kvalitetsmål.
- Udvikl de nødvendige færdigheder for at samarbejde med din forsyningskæde for at opnå kvalitet.
- Sæt pris på de kvalitetsværktøjer og -teknikker, du har til rådighed.
- Forstå, hvordan du kan nå dine kvalitetsmål gennem brug af revisioner og kvalitetspriser.
- Undersøg forviklingerne ved at anvende kvalitetsstandere i servicelevering.
- Implementer en handlingsplan på din arbejdsplads ved at bruge den viden og de færdigheder, du har opnået gennem kurset.