Diplom i 3D Modeling for Animation
LaSalle College Vancouver
Nøgleinformation
Campus placering
Vancouver, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Animeret læring
Gå fra at beundre animationen i dine yndlings videospil og film til at skabe det. Vores kandidater har bygget karrierer i nogle af underholdningsindustriens største navne. Animationen og filmindustrien blomstrer i Vancouver og videre, med arbejdsgivere, der søger dem, der leverer den perfekte balance mellem teknisk og kunstnerisk evner. Gennem Diploma programmet, tager eleverne deres passion for animation og teknisk forståelse for at blive en 3D-karakter kunstner. Med udgangspunkt i kunstnerisk træning uddannes de studerende fra programmet med en professionel portefølje, der viser deres resultater til branchen.
Hvert tre måneders kvartal af programmet består af tæt integreret, sammenhængende kurser, der er designet til at give de studerende mulighed for at udføre specifikke industridrevne kompetencer og resultater. Hvert kursus bygger på lektionerne fra dem før det, og hvert kvartal er en forudsætning for følgende.
mål
Hvert tre måneders kvartal af programmet består af tæt integreret, sammenhængende kurser, der er designet til at give de studerende mulighed for at udføre specifikke industridrevne kompetencer og resultater. Hvert kursus bygger på lektionerne fra dem før det, og hvert kvartal er en forudsætning for følgende.
Oversigt
Dette program består af 105 kreditter over 7 kvartaler.
Kursusliste
- Tegning og perspektiv
- Design og farve teori
- Introduktion til Digital Arts
- Grundlæggende 3D Concepts
- Digital Imaging
- Livstegning
- Skulptur
- Konceptdesign og illustration
- 3D modellering I
- Materialer og teksturer I
- Livetegning II
- Tegnmodellering
- Miljømodellering
- 3D Animation I
- Belysning og Rendering I
- Livstegning III
- rigning
- Penselbaseret modellering
- Portefølje I
- Materialer og teksturer II
- Tegnmodellering II
- Matt maleri
- Modeling Studio I
- Belysning og Rendering II
- Script programmering
- Modeling Studio II
- Modellering til produktion
- Portefølje II
- Final Diploma Capstone
- Valgfag
- Valgfag
- Valgfag
- Valgfag
- Valgfag
Beskæftigelse
3D-modelleringen til animation
Arbejdspladser på kandidatniveau for kandidatstuderende kan omfatte 3D Modeler, Character Modeler, Environment Modeler, Texture Artist, Lys Kunstner, Teknisk Kunstner, Junior Production Designer, Render Wrangler og en lang række relaterede produktionsniveauer.
Karriere Opprotunities
Animatorer, 3D animatorer og visuelle effekter kunstnere sætter deres fantasi til at arbejde overalt fra film og tv til medicin og lov. Hvis du har talent, lidenskab og fasthed til at følge denne karrierevej, kan Media Arts and Animation programmer forberede dig til en givende karriere inden for animation, VFX-koordinering, 3D-kunstner, kunstdirektør eller produktionsdesigner.
Legitimationsoplysninger
Eksamensbevis
Dette program er godkendt af registratoren for ministeriet for videregående uddannelser, færdigheder inden for private uddannelsesinstitutioner (PTIB)
Detaljerne
- Forbereder eleverne til at arbejde i spil, film, tv og videre
- Programmet består af 105 kreditter over syv kvartaler
- Praktisk træning fra industrieksperter
- Byg en portefølje for at fremvise arbejde
- Innovativ instruktion i et state-of-the-art miljø
- Graduerende studerende modtager et Diploma
I et kreativt og støttende miljø arbejder eleverne med branchespecifik hardware og software for at få en bedre forståelse af branchen. Hvert tre måneders kvartal af programmet består af tæt integreret, sammenhængende kurser, der er designet til at give de studerende mulighed for at udføre specifikke industridrevne kompetencer og resultater.
Kandidater Lær
- Koncepter fra grundniveau design kurser: design principper og terminologi, forskning, kritisk analyse, prototyper, kunst design og animation.
- Teknisk viden om designværktøjer og software i overensstemmelse med gældende industristandarder.
- Praktisk forståelse og anvendelse af principperne om animation og platformspecifik design.
- Professionalisme gennem processen med at konceptualisere, planlægge, udføre og levere kvalitets animationsprojekter.
- Evne til at arbejde på teambaserede animationsudviklingsprojekter.
Hvem skal anvende?
Studerende direkte ud af high school eller modne studerende, der er klar til en karriereændring eller at bygge videre på de færdigheder, de har.
- Creatives med et stærkt fokus i programmering, matematik, fysik og design
- Interesseret i videospil, teknologi
- Er ivrige efter at lære nye færdigheder relateret til programmering og design
- Computer savvy og bekendt med forskellige programmer
- De der værdsætter kreative bestræbelser med praktiske applikationer til en spændende karriere
Ideelle studerende
Hvem skal anvende?
Studerende direkte ud af high school eller modne studerende, der er klar til en karriereændring eller at bygge videre på de færdigheder, de har.
- Creatives med et stærkt fokus inden for programmering, matematik, fysik og design
- Interesseret i videospil, teknologi
- Er ivrige efter at lære nye færdigheder relateret til programmering og design
- Computer savvy og bekendt med forskellige programmer
- Dem, der værdsætter sammensmeltning af kreative bestræbelser med praktiske applikationer til en spændende karriere
Læreplan
Oversigt
Dette program består af 105 kreditter over 7 kvartaler.
Kursusliste
- Tegning og perspektiv
- Design og farve teori
- Introduktion til Digital Arts
- Grundlæggende 3D Concepts
- Digital Imaging
- Livstegning
- Skulptur
- Konceptdesign og illustration
- 3D modellering I
- Materialer og teksturer I
- Livetegning II
- Tegnmodellering
- Miljømodellering
- 3D Animation I
- Belysning og Rendering I
- Livstegning III
- rigning
- Penselbaseret modellering
- Portefølje I
- Materialer og teksturer II
- Tegnmodellering II
- Matt maleri
- Modeling Studio I
- Belysning og Rendering II
- Script programmering
- Modeling Studio II
- Modellering til produktion
- Portefølje II
- Final Diploma Capstone
- Valgfag
- Valgfag
- Valgfag
- Valgfag
- Valgfag
Legitimationsoplysninger
Eksamensbevis
Dette program er blevet godkendt af registratoren for Private Training Institutions Branch (PTIB) i ministeriet for avanceret uddannelse, færdigheder og uddannelse.
Detaljerne
- Forbereder eleverne til at arbejde inden for spil, film, tv og videre
- Programmet består af 105 point over syv kvartaler
- Praktisk træning fra industrieksperter
- Byg en portefølje for at fremvise arbejde
- Innovativ instruktion i et state-of-the-art miljø
- Graduerende studerende modtager et Diploma
I et kreativt og støttende miljø arbejder eleverne med branchespecifik hardware og software for at få en bedre forståelse af branchen. Hvert tre måneders kvartal af programmet består af tæt integreret, sammenhængende kurser, der er designet til at give de studerende mulighed for at udføre specifikke industridrevne kompetencer og resultater.
Kandidater Lær
- Begreber fra designkurser på fundamentniveau: designprincipper og terminologi, forskning, kritisk analyse, prototyper, kunstdesign og animation.
- Teknisk viden om designværktøjer og software i overensstemmelse med gældende industristandarder.
- Praktisk forståelse og anvendelse af principperne om animation og platformspecifik design.
- Professionalisme gennem processen med at konceptualisere, planlægge, udføre og levere kvalitets animationsprojekter.
- Evne til at arbejde på teambaserede animationsudviklingsprojekter.
Programresultat
mål
Hvert tremåneders kvartal af programmet består af tæt integrerede, sammenhængende kurser, der er designet til at give de studerende mulighed for at opnå specifikke, branchedrevne kompetencer og resultater. Hvert kursus bygger på lektionerne fra dem, der ligger før det, og hvert kvartal er en forudsætning for det følgende.
Karrieremuligheder
Beskæftigelse
Diplomprogrammet 3D Modeling for Animation & Games er fokuseret på at give eleverne mulighed for at lære de grundlæggende kunstneriske færdigheder, der er nødvendige for at søge job på entry-level i Media Arts-industrierne.
Beskæftigelsesmuligheder på kandidatniveau for kandidatstuderende kan omfatte 3D-modeller, karaktermodeller, miljømodeller, teksturartist, belysningskunstner, teknisk kunstner, juniorproduktionsdesigner, Render Wrangler og en lang række relaterede produktionspositioner på entry-level.
Karrieremuligheder
Animatorer, 3D -animatorer og kunstnere med visuelle effekter sætter deres fantasi i gang overalt fra film og tv til medicin og jura. Hvis du har talent, passion og ihærdighed til at følge den karrierevej, kan Media Arts and Animation -programmerne forberede dig på en givende karriere inden for animation, VFX -koordinering, 3D -kunstner, art director eller produktionsdesigner.