Diplom i avanceret spildesign
Langara Centre for Entertainment Arts
Nøgleinformation
Campus placering
Vancouver, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CAD 65.000
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Oversigt
Lad ikke ordet "spil" narre dig. Gamingindustrien er den største, hurtigst voksende medieindustri i verden. Det er større end Hollywood, og det dverger musikbranchen og tjener mere end 138 milliarder dollars i 2018, en stigning på 13% i forhold til det foregående år (Newzoos Global Games Market Report 2018).
Som studerende i Advanced Game Design-programmet oplever du hele spiludviklingscyklussen - fra at skabe konceptkunst og UI
Programmuligheder
Vores underholdningskunstprogrammer er designet til at udstyre dig med en omfattende værktøjskasse med omsættelige færdigheder, der fører til succes i den pulserende og voksende underholdningskunstindustri.
Læseplanen
Diplomaer med videreuddannelse er to-årige, fuldtidsuddannelser designet til at give kandidaterne de færdigheder og evner, de har brug for til øjeblikkeligt at komme ind på animations-, VFX- og spildesignjobmarkederne og for at få succes i deres karriere. Programmet består af 24 obligatoriske kurser over seks betingelser på 15 uger. De fleste kurser har tre timers forelæsning og to timers lab hver uge. Yderligere studiolaborationstid leveres også til at gennemføre opgaver og projekter.
Internationale studerende
Internationale kandidater, der med succes afslutter deres program, er berettiget til at ansøge om en canadisk postgraduation arbejdstilladelse (PGWP).
Indlæggelser
Indgangskrav er baseret på følgende kriterier:
- Ansøgere skal have afsluttet BC grad 12 (eller tilsvarende) eller skal være mindst 19 år gamle på tidspunktet for programstart
- Et mellemliggende til avanceret niveau i traditionel kunst og / eller spildesign eller en stærk færdighed inden for computergrafik eller computerprogrammering
- En portefølje på 15-20 af deres bedste værker (f.eks. Skitser, gengivelser, designvariationer osv.) I enten digitalt eller hardkopisk format. Porteføljen skal vise den studerendes dygtighed, kreativitet, kunstneriske rækkevidde og / eller tekniske evner i samarbejde, samtidig med at det afspejler ens egne kunstneriske interesser og identitet. Ideelle porteføljer afspejler en bred vifte af påvirkninger, stilarter og emner.
Demonstreret engelsk sprogfærdighed med en af følgende:
- IELTS 6.5
- TOEFL (internetbaseret) med en samlet score på 80 eller højere og mindst 20 i lytning, 20 i læsning, 19 i tale og 21 i skrivning
- LPI (sprogfærdighedsindeks) Niveau 4 med essay 24
- ELA (engelsk sprogvurdering for VCC) 145
- LET (Langara English Test) Niveau 2
- Succesfuld gennemførelse af LEAP niveau 8 med mindst 70%
- Succesfuld gennemførelse af BC grad 12 engelsk eller kommunikation eller tilsvarende med mindst 70%
- Succesfuld afslutning af et post-sekundært kursus i engelsk eller kommunikation, som Langara College tildeler overførsel af kredit med mindst 70% eller B-
- IB engelsk A1 eller A2 (HL eller SL) med en score på 4
- Avanceret placering:
- Engelsk sprog og komposition med score på 3
- Engelsk litteratur og komposition med score på 3
* Bemærk, at studerende, der ikke har afsluttet lønklasse 12 eller tilsvarende, stadig kan ansøge om dette program, men skal være 19 år eller ældre.
Karrieremuligheder inden for 3D-animation
Kandidater vil være forberedt på mange positioner i film- og animationsbranchen, herunder:
- 3D-tegnartist
- 3D-miljømodeller
- Karakter koncept kunstner
- Miljøkoncept kunstner
- Spil / Level Designer
- Gameplay Programmer
- Systemprogrammerer
- Værktøjsprogrammer
- UX / UI Designer
- Texture Artist
Kandidater, der optjener deres Advanced Game Design-eksamensbevis, vil have mulighed for at overføre til Academy of Art University i San Francisco for at fortsætte deres studier. Akademiet tilbyder akkrediterede bachelor- og kandidatgrader inden for mere end 40 studieretninger.
”Jeg er uddannet med en temmelig omfattende portefølje, som gjorde det lettere at ansøge om job. Jeg tog en masse tekstureringsteknikker i min 3D-miljømodelleringsklasse og fik et godt fundament fra portrætmaleriet-klassen, og jeg lærte de grundlæggende elementer i design til visuel udvikling af mobilspil. Jeg vil bestemt anbefale Game Design-programmet. Det har gjort en forskel i min karriere. ”- Duy Nguyen, MFA '15Associate 3D Character Artist, Riot Games