Hotel- og gæstfrihedsdiplom, universitet 1. og 2. år (niveau 4 og 5)
Kingsgate International College
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 8.500 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Niveau 4 og niveau 5 kurser sammen: £ 8500 online undersøgelse, £ 12000 til campus undersøgelse; Enkelt niveau: £ 5400
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Forbered dig på en spændende karriere i gæstfrihedsbranchen gennem online hotel management kursus.
Studerende på vores online Hospitality Management-program vil gennemføre et niveau 4/5 240-kredit kursus designet til at forberede de studerende med de færdigheder, der er nødvendige for at være en kompetent medarbejder i hotelbranchen. Under Hotel Management-programmet vil de studerende have mulighed for at få adgang til vejledersupport og webinars, et socialt læringsforum og yderligere materiale til at hjælpe med at gennemføre deres eksamensbevis.
Hvert modul består af 40 guidede læretimer materiale med yderligere 30-50 timer værd af valgfrie materialer, der består af anbefalede øvelser, anbefalede aflæsninger, internetressourcer og selvtestøvelser.
Ved at bestå online vurderinger og skriftlige opgaver, vil studerende blive tildelt et ATHE-eksamensbevis og vil kunne optage en bachelorgrad.
Kursgebyrer
Gebyret for tilmelding til niveau 4- og niveau 5-kurser sammen er £ 8500 online-undersøgelse og £ 12000 for campus-undersøgelse . Alternativt kan studerende tilmelde sig et enkelt niveau (niveau 4 eller 5) for £ 5400 hver .
Studerende kan foretage betaling ved hjælp af en af følgende metoder:
- Kredit- eller betalingskort
- Bankoverførsel
- Interessefri månedlige afdrag
- Paypal
- vestlige Union
Hvad er inkluderet i prisen for mit kursus?
- Alt kursusmateriale, herunder online moduler og skriftlige opgaver.
- Personlig vejledningstjeneste med 1-2-1 Skype sessioner
- Dedikeret studiestøtte
- Adgang til et online Social Learning forum
- Opgave mærkning og feedback
- GRATIS NUS Ekstra kort værd at £ 12.00
- GRATIS bærbar computer
- Gratis CV Skrivehjælp efter afslutning af kurset.
Er jeg berettiget til dette program?
For at tilmelde dig et niveau 4-kursus skal du være mindst 18 og have en fuld gymnasial uddannelse. Inden du tilmelder dig niveau 5, skal du gennemføre niveau 4.
Universitetsopfyldning
Efter afslutningen af dette kursus har de studerende mulighed for at gennemføre det tredje år af en uddannelse (BA Top-up) fra en række britiske universiteter. Top-up-programmet kan studeres online eller på campus.
Studerende kan ansøge om ethvert universitet, der tilbyder BA Top-up, angivet nedenfor nogle universiteter, der tilbyder BA Top-up-programmet inden for hotel og gæstfrihed:
Bournemouth University
- BA (Hons) International gæstfrihed og turismestyring
University of Central Lancashire
- Ledelse i Hospitality BA - Top-up
University of Sunderland
- International Tourism and Hospitality Management (Top-Up) BSc (Hons)
University of Northampton
- International Tourism Management (Top-Up) BA
Niveau 4-modul
Mad og drikkevarer
Studerende vil få en forståelse af de processer, der er involveret i mad og drikkevareaktiviteter, herunder praktiske aspekter af mad og drikkevareproduktion og service.
Fødevaresikkerhed og hygiejne
Studerende vil forstå behovet for at overholde reglerne og effektivt forvalte procedurer for fødevaresikkerhed.
Gæstfrihed og Hotel Housekeeping
Studerende vil forstå rollen som husholdning afdeling inden for en gæstfrihed indstilling. Denne enhed vil identificere betydningen af husstanden og dens indvirkning på gæstfrihedsoperationen.
Kunde service
Studerende vil være i stand til at forstå vigtigheden af en kundeorienteret gæstfrihedsvirksomhed i et konkurrencepræget miljø ved at udføre forskning i kundernes krav og forventninger. Studerende får også færdigheder til at levere fremragende kundeservice og evaluere fordelene ved at overgå kundernes forventninger.
Front Office Operations
Studerende vil forstå rollen som front office afdeling inden for en gæstfrihed indstilling. Denne enhed vil identificere vigtigheden af kontorsafdelingen og dens indvirkning på den samlede gæstfrihedsoperation.
Introduktion til finansiering
Studerende vil forstå principperne for omkostningsberegning inden for gæstfrihed og indholdet af de anvendte økonomiske regnskaber sammen med de grundlæggende regnskabsteknikker, der bruges til at producere og analysere dem.
Global turisme og gæstfrihed
Studerende vil forstå størrelsen og omfanget af den globale turisme og gæstfrihed industri. Enheden undersøger de påvirkninger, der påvirker den og væksten af sine mærker på internationale markeder.
Marketing
Studerende vil være i stand til at forstå de vigtigste principper i marketing konceptet og relatere markedsblandings rolle til hospitalsbranchen. Studerende vil forstå markedsføringscyklussen og være i stand til at udforme en kampagnekampagne.
Medarbejderengagement
Studerende vil forstå begrebet medarbejderinddragelse og nøglekomponenterne. Studerende vil være i stand til at vurdere, hvordan medarbejderinddragelse kan påvirke den samlede forretningspræstation ved at indføre specifikke strategier og praksis.
Uddannelse og CPD
Studerende vil være i stand til at bruge forskellige metoder til at identificere behovet for træning i en gæstfrihedsindstilling. Studerende vil forstå, hvordan enkeltpersoner lærer på forskellige måder, og vigtigheden af at vælge den mest effektive træningsmetode. Studerende vil derefter være i stand til at planlægge, designe, levere og evaluere effektiviteten af en træningssession eller et program. Studerende vil også blive introduceret til begrebet kontinuerlig faglig udvikling og behovet og relevansen for det i en gæstfrihedsindstilling.
Niveau 5-modul
Food and Beverage Supply Chain Management
Studerende vil forstå forsyningskædesystemer og -procedurer, og hvordan organisationer bruger disse til at anskaffe, producere og forberede mad og drikkevarer inden for hospitalsbranchen, både inden for hjemmemarkedet og globalt. Denne enhed demonstrerer, hvordan supply chain management er afgørende for effektiv drift og for at opnå en konkurrencefordel.
Kvalitetsstyring
Studerende vil kunne forstå begrebet kvalitet og kvalitetsstyring og anvende det i en gæstfrihedsindstilling. Studerende vil kunne analysere, evaluere og implementere et kvalitetsstyringssystem i en gæstfrihedsorganisation.
Arrangementer og konferencehåndtering
Studerende vil forstå de operationelle problemer, der understøtter vellykkede arrangementer og konferencehåndtering. Denne enhed undersøger en lang række arrangementer og drøfter de involverede processer og overvejelser.
Customer Relations Management
Studerende vil forstå vigtigheden af Customer Relationship Management (CRM) for gæstfrihedsorganisationer og anerkende de nødvendige processer for at sikre dens effektivitet.
Managing People
Studerende er i stand til at få en forståelse af nøgleprincipperne for ledelsesadfærd og en række ledelsesstilarter, roller, ansvar, egenskaber og færdigheder. Studerende vil være i stand til at forstå effektiviteten af forskellige organisationsstrukturer ved at studere design og kultur inden for gæstfrihed.
Aktuelle problemer i Human Resource Management
Studerende vil være i stand til at forstå nøgleprincipperne i Human Resource Management (HRM) og de aktuelle spørgsmål Human Resource (HR) ledere skal overveje, når de udfører deres rolle og ansvar. Studerende vil også forstå, hvordan den nuværende lovgivning har indflydelse på HR-funktionen i hotel- og hoteladministration.
Indtægtsstyring
Studerende vil være i stand til at forstå, hvad nøgleelementerne i indtægtsstyring er, og hvordan dette påvirker prisfastsættelsen af hotelværelser. Studerende vil også være i stand til at implementere praksis med udbyttestyring på et hotel og fastlægge en overbookingspolitik.
Virksomhedernes sociale ansvar
Studerende vil være i stand til at forstå nøgleprincipperne for Corporate Social Responsibility (CSR) og bæredygtig udvikling. Studerende lærer om den indflydelse, hoteller har på sociale, kulturelle og miljømæssige faktorer, og hvordan hotelbranchen kan gøre en forskel ved at implementere praksis og procedurer for at være mere bæredygtig.
Moderne problemer
Studerende vil forstå arten og virkningen af aktuelle og potentielle nutidige problemer, der påvirker gæstfrihedsbranchen. Denne enhed vil vise behovet for, at organisationer skal være fleksible og tilpasse sig hurtigt skiftende miljøer og kundernes krav.
Forretningsplanlægning
Studerende vil forstå, hvordan man opretter en forretningsplan for et hotel eller en gæstfrihedsorganisation. Studerende vil lære, hvor virksomheden er placeret i det nuværende marked, måle resultaterne og foreslå muligheder for vækst.
Karrierevej
I løbet af studiet for deres eksamensbevis i Hospitality Management, vil de studerende få færdigheder i mad- og drikkevareforsyningskædestyring, regnskab og omkostningskontrol, markedsføring inden for hotel og fritid og mere. Efter en vellykket afslutning af kurset kan de studerende forfølge positioner på hoteller, restauranter, resorts og andre tilknyttede ejendomme i hotel- og hotelbranchen.
Hvor lang tid vil det tage?
Eleverne kan lære i et tempo, der passer dem. Der er ingen tidsbegrænsninger eller deadlines med KIC. Eleverne kan til enhver tid studere modulerne i en hvilken som helst rækkefølge.