Certifikat i digital markedsføring & media
ISB International School Of Business Dublin
Nøgleinformation
Campus placering
Dublin, Irland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 semester
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Dette program er designet til bachelor business-studerende, der har en særlig interesse i den nye og hurtigt skiftende digitale verden af markedsføring og medier. Dette er en undersøgelse i udlandet program for en periode på tre måneder. Programmet giver de studerende med viden og praktiske færdigheder og bygger på deres tidligere viden om ledelse, kommunikation og økonomi i en multikulturel kontekst også.
Moduler
- digital markedsføring
- Digitale medier
- Ledelse & Organisationer
- Sociale og økonomiske aspekter i Irland
- Forretning Kommunikationsfærdigheder
- Digital Marketing & Media Project
digital markedsføring
Formålet med dette modul er at give de internationale elever den viden og forståelse af den rolle og funktion digital markedsføring og værktøjer til at planlægge, gennemføre, analysere og vurdere en digital marketing kampagne.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Beskriv den irske Digital Marketing landskabet og dets fremtidige tendenser.
- Identificere de teorier, roller og funktioner for de vigtigste digitale kanaler og sociale medier.
- Anerkende betydningen og funktioner af digital markedsføring i forbindelse med den bredere marketing kommunikation funktion.
- Diskuter forholdet mellem digitale markedsføring og forbrugertendenser i adfærd og medieforbrug.
- Forklar, hvordan de vigtigste teorier, begreber, teknikker og anvendelser af digital markedsføring effektivt kan udvikles til at planlægge og gennemføre en digital marketing strategi på det irske marked.
Digitale medier
Formålet med dette modul er at give de studerende en forståelse af udviklingen og rolle digitale medier i et moderne, forbrugersamfund. Det vil også give de studerende viden og anvendelse af de praktiske værktøjer, der kræves for at arbejde i digitale medier fra et medie eller business perspektiv, herunder erfaring med rigt medieindhold via lyd og video.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Relatere digitale medier praksis og teori til erhvervslivet og forbruger-applikationer.
- Anerkende betydningen og udviklingen i, herunder forbrug af, digitale medier rammer og strukturer.
- Diskuter de etiske og lovgivningsmæssige spørgsmål, der opstår fra en "indhold overalt 'kultur.
- Producere eksempler på forskellige lyd- og video'rich medier 'indhold og vise kompetence i digitale medier software.
- Kommuniker effektiv anvendelse af bestemte digitale medier inden for en bredere marketing kommunikation kampagne.
Ledelse & Organisationer
Formålet med dette modul er at gøre de internationale elever med teori, principper, praksis, roller og funktioner i ledelse og organisationer i den irske forretningsmiljø.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Identificer forskellige definitioner og teorier om ledelse, anerkende deres finesser og værdsætter deres historiske udvikling og de grundlæggende elementer i deres corporate gennemførelse.
- Label, beskrive og anvende ledelsesværktøjer såsom PESTEL og SWOT-analyse, Porters Five Forces og Værdi / Supply chain koncepter.
- Definer og diskutere, ved hjælp af klare virksomhedernes eksempler, ledende discipliner såsom: organisatoriske strukturer og kultur, ledelse, team-arbejde, etik og CSR, beslutningstagning og konfliktløsning.
- Forklar, hvordan gennemførelsen af traditionelle ledelsesfunktioner, værktøjer og discipliner påvirkes af organisationsstruktur, kultur og interne og eksterne miljøer.
Sociale og økonomiske aspekter i Irland
Dette modul er designet til at informere og forbedre de socio-kulturelle forståelse af Irland med internationale elever, og at sætte dem i stand til at bruge standard økonomiske værktøjer til at udforske og evaluere grundlæggende aspekter af den irske økonomi.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Diskuter de socio-kulturelle, politiske og økonomiske aspekter af moderne Irland, identificere ligheder og kontraster med elevens hjemland
- Identificere de vigtigste civilisationer, påvirkninger og begivenheder, der har formet samfundet, politik og økonomi af moderne Irland
- Forklare oprindelsen af konflikten i Nordirland og fremskridtene siden 1990'erne
- Forklare rolle irsk i det moderne Irland, og vurdere årsagerne til den faldende forbrug
- Forklare de standard værktøjer, der anvendes af økonomer til at analysere visse aspekter af en national økonomi, og udforske deres anvendelighed til aspekter af den irske økonomi
- Diskuter årsagerne til og konsekvenserne af Irlands anledning til økonomiske fremtrædende plads som en keltiske tiger økonomi og dens efterfølgende styrt
- Undersøg og diskutere centrale nutidige problemstillinger og muligheder i relation til irsk social og økonomisk politik
Forretning Kommunikation Skills
Formålet med dette modul er at give internationale studerende til at kommunikere på engelsk med klarhed og autoritet, påføring skriftlige, elektroniske, verbale og non-verbale kommunikationsevner i en række af business indstillinger og situationer.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Udvikle en forståelse af principperne for effektiv kommunikation gennem teoretiske og praktiske anvendelser af det engelske sprog til forretningskommunikation
- Vurdere primære ikke-akademiske virksomhed orienterede tekster og uafhængigt generere en målt og artikuleret svar
- Opret, script og levere et publikum-fokuserede business præsentation, ved hjælp af passende ordforråd, grafer, diagrammer og andre visuelle / elektroniske hjælpemidler
- Kommuniker klart og koncist i skriftlig business engelsk, observere de relevante layout, konventioner og stilarter emails, breve, rapporter og reklamebrochurer
- Kommuniker hensigtsmæssigt og overbevisende i mundtlig engelsk, herunder diskussion, debat, interviews, møder og forhandlinger
- Skelne mellem forskellige sproglige registre i en erhvervsmæssig sammenhæng (formel, uformel, improviseret) for planlagte og un-forudsagt livagtige forretningsscenarier såsom business forhandlinger og mock produkt pitching
- Kommuniker effektivt i et team
Digital Marketing & Media Project
Dette modul er designet til at danne et væsentligt element, som letter lærende med at konsolidere de centrale dele af den digitale Marketing & Media-programmet i en integrativ projekt.
Ved en vellykket gennemførelse af dette modul skal eleverne kunne:
- Anerkend og anvende tværfaglige relevans af læringsniveauer i de andre Digital Marketing og Digital Media Program moduler.
- Oversæt den akademiske teori underbygger Digital Marketing og digitale medier i en anvendt natur ved at skabe en realistisk industristandard digital kommunikation kampagne.
- Kommuniker et forslag til en realistisk industristandard begivenhed, der illustrerer en effektiv digital marketing kampagne og gennemførelse af passende digitale mediestrategier.
- Forklar hvordan udvalgte digital markedsføring og digitale medier strategier bør og kan anvendes effektivt sammen i en industri indstilling.