Professionelt højere teknisk kursus i Digital Marketing Management
ISAG - European Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Porto, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 2.315 / per year *
Ansøgningsfrist
02 Aug 2024
Tidligste startdato
Sep 2024
* Gældende tabel for skoleåret 2023/2024
Introduktion
GENEREL BESKRIVELSE AF KURSUSET
Dette kursus har til formål at uddanne professionelle senior teknikere i social media management, med evnen til at udvikle innovative programmer til tilstedeværelse i søgemaskiner, identificere og segmentere organisationens kunder, skabe og evaluere attraktivt indhold og formidle det i tekstformat, billede, lyd og video . Den fremtidige seniortekniker inden for social media management vil være den betroede person, som i en organisation overvåger, filtrerer, måler og guider tilstedeværelsen på sociale medier af et brand, et produkt, en person eller en juridisk enhed.
LÆRINGSRESULTAT/HOVEDAKTIVITETER
Udvikle en plan for styring af sociale medier tilpasset markedets krav og organisationens karakteristika:
a) Identificer segmenter og definer målet;
b) Definer positionering baseret på differentierende egenskaber ved mærket, produktet eller tjenesten;
c) Udvikle blandingen af sociale netværk;
d) Udvikle analyse-, overvågnings- og rapporteringsmekanismer;
Definer politikker, instrumenter og kommunikationsstøtter, der anvendes på sociale netværk:
a) Definer den redaktionelle linje, der skal anvendes på de forskellige sociale netværk;
b) Opret nyhedsbrevsapplikationer og landingssider på mobile enheder;
c) Udvikle virale og Buzzmarketing-kampagner ved hjælp af video- og lydmedier;
d) Skabe kommunikationsstøtter ved hjælp af værktøjer og teknologier, nemlig geolocation og Quick Response;
Udvikle og implementere politikker og handlinger for online handel og administration af websider:
a) Implementere online salgssider ved at bruge og tilpasse specialiserede platforme;
b) Implementere websider ved hjælp af content management system (CMS) platforme;
Opret procedurer og instrumenter til at kontrollere og overvåge aktivitet på sociale netværk:
a) Definer nøglepræstationsindikatorer i henhold til målene skitseret i planen;
b) Oprettelse og tilførsel af informationssystemer med henblik på effektiv overvågning;
c) Beregn blyværdiindikatorer;
d) Kontrol med praksis, der er iboende i data- og informationssikkerhedsstandarder;
PROFESSIONELLE OUTLETS
Digital Marketing Manager og Facilitator | Digital Strategy Manager for en virksomhed | Platform og websteder Booster | Mobile marketing manager, e-mail marketing, social advertising
UNDERVISNINGSSPROG: Portugisisk
Læreplan
KURSUSINDHOLD
1. ÅR
1. semester
- Lov anvendt på digitale medier
- Fundamentals of Management
- Informatik
- Introduktion til digital markedsføring
- Engelsk sprog
- Markedsføring
2. semester
- E-handel
- Markedskommunikation
- Entreprenørskab og innovation
- Strategisk markedsføring for digitale medier
- Multimedier
- Portugisiske og forretningskommunikationsteknikker
2. ÅR
1. semester
- Digital Marketing Management
- Integrationssystemer
- Mobil markedsføring
- Overvågning og kontrol af digital markedsføring
- Digital markedsføringsplan
- Webdesign
2. semester
- Praktik
Programundervisning
Karrieremuligheder
PROFESSIONELLE UDflugter
Digital Marketing Manager og Facilitator | Digital Strategy Manager for en virksomhed | Platform og websteder Booster | Mobile marketing manager, e-mail marketing, sociale medier annoncering display.