Efteruddannelse i digital markedsføringsstrategi
ISAG - European Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Porto, Portugal
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
165 timer
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
EUR 2.398 / per year *
Ansøgningsfrist
07 Oct 2024
Tidligste startdato
Oct 2024
* Gældende tabel for skoleåret 2023/2024
Introduktion
BESKRIVELSE
Post-graduation in Digital Marketing Strategy har til formål at give solid træning, der tillader løsning af marketingproblemer, hvilket bidrager til forbedring af virksomheders beslutningsproces. Med et højt specialiseret team af professorer og konsulenter, et opdateret undervisnings- og læringsprogram, passende undervisnings- og læringsmetoder og en ekstremt aktiv og praktisk operationel dynamik, fokuserer dette innovative program på online-aspektet af forretningsnetværket.
MÅL
- Oprette og overvåge digitale marketingkampagner ved hjælp af nye digitale medier og måle deres effekt;
- Administrer tilstedeværelsen på en professionel måde på markedet og drage fordel af alt potentialet i sociale netværk;
- Implementere digitale marketingkampagner og måle deres effekt;
- Skabe indhold til det digitale felt for at få forbrugernes opmærksomhed;
- Skab indhold til tilstedeværelse i det digitale domæne, med respekt for etik og de juridiske rammer, der anvendes på dette domæne.
UNDERVISNINGSSPROG: Portugisisk
Læreplan
KURSUSINDHOLD
1. ÅR
Grundlæggende om digital markedsføring
- PG Oversigt
- Digital markedsføringsstrategi
- Projektledelse
- Digital kreativitet
- Digitale juridiske rettigheder
Digital marketing opsætning
- Content Management Systemer
- E-handel
- E-mail marketing
- Displayannoncering
- Sociale medier
- Influencers
Resultater for digital markedsføring
- Søgemaskine optimering
- Webanalyse
Det afsluttende projekt
- Digital markedsføringsprojekt
- Seminar/briefingvirksomheder