Engelsk akademisk færdighedsprogram
Boston, USA
VARIGHED
8 up to 48 Weeks
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
USD 3.250 *
STUDIEFORMAT
På campus
* undervisning for engelsk akademisk færdighedsprogram/UPP er $3.250 pr. 8 ugers session. $85 ansøgningsgebyr. $100 undervisningsdepositum forfalder med ansøgningsgebyr på tidspunktet for indsendelse. 86 timers undervisning i alt
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Tufts English Academic Skills Program (også omtalt som University Preparatory Program eller "UPP") er et forberedende program for engelsksprogede og højskolefærdigheder for før-universitets- og universitetsstuderende, der søger akademiske studier i et engelsksproget program overalt i verden.
Akademisk program
Programmet vil blive opdelt i seks uafhængige 8-ugers lange bloksessioner ("Blocks"), hvor eleverne deltager i intensive workshops, der opbygger elevernes tillid til akademisk engelsk, offentlige taler, akademisk præsentationsudvikling og levering samt akademisk forskning og skrivning. Studerende opbygger også personlig selvtillid gennem vores en-til-en og gruppe akademiske supportsessioner, der tilbydes i løbet af ugen og weekenden.
Hver blok består af to sessioner. "Academic Block" sidste 6 uger, hvor eleverne modtager direkte undervisning gennem online klasser og deltager i specialiserede virtuelle ture, der introducerer dem til amerikansk kultur. "Udviklingsblokken" følger umiddelbart efter den "akademiske blok" og giver eleverne mulighed for at udføre uafhængig forskning og gennemføre et projekt, der bliver en del af deres elevportefølje. Programmet opfordrer aktivt eleverne til at vælge et projekt, hvor de engagerer sig i deres lokalsamfund. Studerendes porteføljer kan bruges som supplerende materiale på deres universitetsansøgninger.
*Tufts UPP vil overholde Tufts Academic Schedule
Bloker skema 2021 - 2022
Akademiske blokke (6-ugers session) | Udviklingsblokke (2-ugers session) | |
1 | 7. september - 15. oktober | 18. oktober - 29. oktober |
2 | 1. november - 10. december | 13. december - 22. december |
3 | 3. januar - 11. februar | 14. februar - 25. februar |
4 | 28. februar - 8. april | 11. april - 22. april |
5 | 25. april - 3. juni | 6. juni - 17. juni |
6 | 5. juli - 12. august | 15. - 26. august |
Eksempel på akademisk ugeplan - EDT (juster en time tidligere for EST)
Mandag | tirsdag | onsdag | torsdag | Fredag |
8:00 - 22:00 Indholdsbaseret kursus | 8:00 - 21:30 Akademisk lytning og tale | 8:00 - 22:00 Indholdsbaseret kursus | 8:00 - 21:30 Akademisk lytning og tale | 8:00 - 23:00 Akademisk engelsk og akademisk færdighedsudviklingsworkshop |
10:00 - 23:00 Arbejdstid | 9:30 - 23:00 Akademisk læsning og skrivning | 10:00 - 23:00 Arbejdstid | 9:30 - 23:00 Akademisk læsning og skrivning | 10:00 - 23:00 Arbejdstid |
23:00 - 12:00 Arbejdstid | 23:00 - 02:00 Studenterstøttesession | 23:00 - 12:00 Arbejdstid |
Lørdag og søndag Academic Support Sessions er også tilgængelige.
Eksempel på porteføljesessionsplan - EDT
(juster en time tidligere for EST)
Mandag | tirsdag | onsdag | torsdag | Fredag |
8:00 - 22:00 Akademisk rådgiver session | 8:00 - 22:00 Akademisk rådgiver session | 8:00 - 22:00 Akademisk rådgiver session | 8:00 - 22:00 Akademisk rådgiver session | 8:00 - 22:00 Akademisk rådgiver session |
10:00 - 23:00 Akademisk rådgiver session | 10:00 - 23:00 Akademisk rådgiver session | 10:00 - 23:00 Akademisk rådgiver session | 10:00 - 23:00 Akademisk rådgiver session | 10:00 - 23:00 Studenterstøttesession |
23:00 - 12:00 Kontortid åbent | 23:00 - 02:00 Studenterstøttesession | 23:00 - 12:00 Kontortid åbent | 23:00 - 02:00 Studenterstøttesession |
Lørdag og søndag Academic Support Sessions er også tilgængelige.
Vurdering
Diagnostisk test: Studerende vil tage i-TEP-testen gennem hele programmet, der giver mulighed for en grundig diagnosticering af elevernes niveau. Dette vil blive brugt til at vejlede sprogspecifikke lektionsplaner i løbet af året.
Karakterark og transskriptioner: Der er tre sektioner i blokskemavurderingssystemet: Kursuskarakterer, klassekompetencer og evaluering af CEFR-sprogfærdigheder.
- Kursuskarakterer
Karakterer for hvert kursus (inklusive portfolio-sessionen) bestemmes af indholdsbeherskelse, som er opført på hver enkelt kursuskarakterside. Indholdsbeherskelse demonstrerer en elevs evne til at forstå det materiale, der undervises i hver klasse, og giver indsigt i en elevs evne til at håndtere arbejde på universitetsniveau. - Klasse kompetencer
Klasseværelsesborgerskab giver en indikation af, hvor godt en elev kan præstere i et amerikansk klasseværelse. Specifikt måler den en elevs fremmøde og deres evne til selv at tjekke for fejl før aflevering af arbejde, lytte opmærksomt, interagere med respekt, bede om hjælp, når det er relevant, bruge engelsk konsekvent i klasseværelset (tale, skrive, internetsøgninger) og deltage aktivt. i klassen (besvar spørgsmål, stille spørgsmål osv.). - CEFR sprogfærdighedsevaluering
Ud over kursuskaraktererne udføres en evaluering af specifikke engelsksprogede akademiske færdigheder på tværs af hovedområderne læsning, skrivning, lytning, tale og akademisk integritet for at give alle målgrupper - de studerende, deres lærere og de universiteter, som de studerende søger til - en samlet forståelse af elevens sproglige udvikling.
Kompetencerne er tilpasset fra den fælles europæiske referenceramme for sprog med undtagelse af 'Planlægning, revision, brug/giv feedback' og 'Akademisk integritet', som repræsenterer elevernes akademiske udvikling. De måles på en A1-C2 skala. Hver af elevens lærere giver en evaluering, og de point, der vises på udskriften, repræsenterer et gennemsnit af alle lærernes evalueringer for den pågældende elev. Studerende, der kæmper med specifikke færdigheder, henvises til akademiske støttevejledere til en-til-en-studiesessioner.
Indlæggelser
Læreplan
Akademisk blok
De tre centrale engelskkurser vil hjælpe dig med at udvikle og styrke de engelskkundskaber, der er nødvendige for at få succes på college. Disse kurser fokuserer på amerikansk historie, kultur og moderne samfund.
Indholdsbaseret kursus
I hver blok udforsker eleverne et andet fagligt emne. Studerende deltager i en række forelæsninger, workshops og projektbaserede opgaver. Indholdet vil blive leveret til de studerende gennem en times forelæsninger, der vil finde sted hver uge. Kurset vil blive undervist på universitetsniveau, og studerende skal udføre ugentlige opgaver, quizzer og et afsluttende forskningsprojekt.
Akademisk lytning og tale
På amerikanske colleges forventes studerende at engagere sig med klassekammerater, professorer og andre individer i sociale og akademiske omgivelser. At samtale og deltage i tværkulturelle interaktioner, give gruppe- og individuelle præsentationer og deltage i uformelle og formelle debatter er alle en del af en typisk amerikansk college-oplevelse. Dette kursus har til formål at forberede eleverne til at opbygge den tillid og de færdigheder, der er nødvendige for at få succes i det miljø. Dette er et deltagelsesfokuseret kursus, og eleverne skal gennemføre flere projekter hver blok og tale i hver klasse.
Akademisk læsning og skrivning
Denne klasse er designet til at forberede eleverne til at skrive effektive og akademisk forsvarlige essays og forskningsartikler. Eleverne vil udforske både skønlitterære og faglitterære materialer, lære at forstå temaer og analysere hver læsning. Studerende vil arbejde på deres skriftlige kommunikation med vægt på at udvikle deres evne til at udtrykke deres ideer og meninger, understøtte deres argumenter med fakta og skrive et effektivt akademisk forskningspapir. Daglige læsninger, ugentlige journaler og adskillige akademiske artikler vil blive tildelt hver elev i løbet af blokken.
Udviklingsblok
Studenterportefølje
Studerende deltager i et intensivt 2-ugers projekt efter hver akademisk blok. Studerende vil udforske et interesseområde, som de lærer om under den foregående akademiske blok. Studerende skal indsende et forslag, der viser deres uafhængige akademiske forskningsinteresse, og det skal godkendes af programdirektøren og akademisk rådgiver. En akademisk rådgiver vil blive tildelt hver studerende, og de vil give direkte vejledning til den studerende og hjælpe dem med at fuldføre deres forskningsprojekt inden afslutningen af sessionen.
Studerende Specialister
Akademisk engelsk og college færdigheder workshop
Dette kursus fokuserer på at forfine det akademiske engelsk for hver enkelt studerende i meget intense sessioner i små grupper. Dette kursus vil også opbygge de studerendes bløde akademiske færdigheder, såsom tidsstyring, e-mail-etikette, notetagning og akademisk integritet blandt andre. Studerende vil blive opdelt i grupper baseret på niveauer og sessioner vil fokusere på individuelle behov og gruppebehov.
Studiestøtte
Tufts yder yderligere støtte med uddannede akademiske specialister. De yder dybdegående gruppeniveau og individuel støtte gennem hele den akademiske og udviklingsmæssige blok.
Programresultat
Mål og mål:
- Forbedre det akademiske engelsk for hver elev.
- Skab et akademisk miljø, der udfordrer de studerende og forbereder dem til stipendium på universitets- eller universitetsniveau.
- Giv eleverne en bedre forståelse af amerikansk kultur og historie.
- Tillad studerende at opbygge den akademiske og personlige selvtillid, der er nødvendig for at studere i udlandet på et engelsktalende college eller universitet.
- Tilskynd eleverne til at blive aktive medlemmer af deres samfund (nuværende og fremtidige)
Programundervisning
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.