Keystone logo
International Programs at Tufts University Engelsk akademisk færdighedsprogram
International Programs at Tufts University

Engelsk akademisk færdighedsprogram

Boston, USA

8 Weeks

Engelsk

Fuldtid, Deltid

Request application deadline

Request earliest startdate

USD 3.250 *

På campus

* undervisning for engelsk akademisk færdighedsprogram/UPP er $3.250 pr. 8 ugers session. $85 ansøgningsgebyr. $100 undervisningsdepositum forfalder med ansøgningsgebyr på tidspunktet for indsendelse. 86 timers undervisning i alt

Stipendier

Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier

Introduktion

Tufts English Academic Skills Program (også omtalt som University Preparatory Program eller "UPP") er et forberedende program for engelsksprogede og højskolefærdigheder for før-universitets- og universitetsstuderende, der søger akademiske studier i et engelsksproget program overalt i verden.

Akademisk program

Programmet vil blive opdelt i seks uafhængige 8-ugers lange bloksessioner ("Blocks"), hvor eleverne deltager i intensive workshops, der opbygger elevernes tillid til akademisk engelsk, offentlige taler, akademisk præsentationsudvikling og levering samt akademisk forskning og skrivning. Studerende opbygger også personlig selvtillid gennem vores en-til-en og gruppe akademiske supportsessioner, der tilbydes i løbet af ugen og weekenden.

Hver blok består af to sessioner. "Academic Block" sidste 6 uger, hvor eleverne modtager direkte undervisning gennem online klasser og deltager i specialiserede virtuelle ture, der introducerer dem til amerikansk kultur. "Udviklingsblokken" følger umiddelbart efter den "akademiske blok" og giver eleverne mulighed for at udføre uafhængig forskning og gennemføre et projekt, der bliver en del af deres elevportefølje. Programmet opfordrer aktivt eleverne til at vælge et projekt, hvor de engagerer sig i deres lokalsamfund. Studerendes porteføljer kan bruges som supplerende materiale på deres universitetsansøgninger.

*Tufts UPP vil overholde Tufts Academic Schedule

Bloker skema 2021 - 2022

Akademiske blokke (6-ugers session)Udviklingsblokke (2-ugers session)
17. september - 15. oktober18. oktober - 29. oktober
21. november - 10. december13. december - 22. december
33. januar - 11. februar14. februar - 25. februar
428. februar - 8. april11. april - 22. april
525. april - 3. juni6. juni - 17. juni
65. juli - 12. august15. - 26. august

Eksempel på akademisk ugeplan - EDT (juster en time tidligere for EST)

MandagtirsdagonsdagtorsdagFredag

8:00 - 22:00

Indholdsbaseret kursus

8:00 - 21:30

Akademisk lytning og tale

8:00 - 22:00

Indholdsbaseret kursus

8:00 - 21:30

Akademisk lytning og tale

8:00 - 23:00

Akademisk engelsk og akademisk færdighedsudviklingsworkshop

10:00 - 23:00

Arbejdstid

9:30 - 23:00

Akademisk læsning og skrivning

10:00 - 23:00

Arbejdstid

9:30 - 23:00

Akademisk læsning og skrivning

10:00 - 23:00

Arbejdstid

23:00 - 12:00

Arbejdstid

23:00 - 02:00

Studenterstøttesession

23:00 - 12:00

Arbejdstid

Lørdag og søndag Academic Support Sessions er også tilgængelige.

Eksempel på porteføljesessionsplan - EDT

(juster en time tidligere for EST)

MandagtirsdagonsdagtorsdagFredag

8:00 - 22:00

Akademisk rådgiver session

8:00 - 22:00

Akademisk rådgiver session

8:00 - 22:00

Akademisk rådgiver session

8:00 - 22:00

Akademisk rådgiver session

8:00 - 22:00

Akademisk rådgiver session

10:00 - 23:00

Akademisk rådgiver session

10:00 - 23:00

Akademisk rådgiver session

10:00 - 23:00

Akademisk rådgiver session

10:00 - 23:00

Akademisk rådgiver session

10:00 - 23:00

Studenterstøttesession

23:00 - 12:00

Kontortid åbent

23:00 - 02:00

Studenterstøttesession

23:00 - 12:00

Kontortid åbent

23:00 - 02:00

Studenterstøttesession

Lørdag og søndag Academic Support Sessions er også tilgængelige.

Vurdering

Diagnostisk test: Studerende vil tage i-TEP-testen gennem hele programmet, der giver mulighed for en grundig diagnosticering af elevernes niveau. Dette vil blive brugt til at vejlede sprogspecifikke lektionsplaner i løbet af året.

Karakterark og transskriptioner: Der er tre sektioner i blokskemavurderingssystemet: Kursuskarakterer, klassekompetencer og evaluering af CEFR-sprogfærdigheder.

  1. Kursuskarakterer
    Karakterer for hvert kursus (inklusive portfolio-sessionen) bestemmes af indholdsbeherskelse, som er opført på hver enkelt kursuskarakterside. Indholdsbeherskelse demonstrerer en elevs evne til at forstå det materiale, der undervises i hver klasse, og giver indsigt i en elevs evne til at håndtere arbejde på universitetsniveau.

  2. Klasse kompetencer
    Klasseværelsesborgerskab giver en indikation af, hvor godt en elev kan præstere i et amerikansk klasseværelse. Specifikt måler den en elevs fremmøde og deres evne til selv at tjekke for fejl før aflevering af arbejde, lytte opmærksomt, interagere med respekt, bede om hjælp, når det er relevant, bruge engelsk konsekvent i klasseværelset (tale, skrive, internetsøgninger) og deltage aktivt. i klassen (besvar spørgsmål, stille spørgsmål osv.).

  3. CEFR sprogfærdighedsevaluering
    Ud over kursuskaraktererne udføres en evaluering af specifikke engelsksprogede akademiske færdigheder på tværs af hovedområderne læsning, skrivning, lytning, tale og akademisk integritet for at give alle målgrupper - de studerende, deres lærere og de universiteter, som de studerende søger til - en samlet forståelse af elevens sproglige udvikling.

Kompetencerne er tilpasset fra den fælles europæiske referenceramme for sprog med undtagelse af 'Planlægning, revision, brug/giv feedback' og 'Akademisk integritet', som repræsenterer elevernes akademiske udvikling. De måles på en A1-C2 skala. Hver af elevens lærere giver en evaluering, og de point, der vises på udskriften, repræsenterer et gennemsnit af alle lærernes evalueringer for den pågældende elev. Studerende, der kæmper med specifikke færdigheder, henvises til akademiske støttevejledere til en-til-en-studiesessioner.

Indlæggelser

Læreplan

Programresultat

Programundervisning

Om skolen

Spørgsmål

Lignende kurser

  • Sommerskole på engelsk til akademiske formål
    • Antwerp, Belgien
  • Foundation Program
    • Prague, Tjekkiet
  • Mesterens forberedelsesprogram
    • Manchester, Det Forenede Kongerige
    • Tokyo, Japan
    • + 14 Mere