Diplomuddannelse i kontoradministration – sundhedsvæsen
George Brown College
Nøgleinformation
Campus placering
Toronto, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CAD 16.903 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
May 2024
* hjemmeundervisning | $16.490 for international undervisning. Alle gebyrer kan ændres uden varsel
Introduktion
Office Administration - Health Services er et to-årigt diplomprogram, der vil forberede dig til at arbejde effektivt i et sundhedskontormiljø. Disse ofte dynamiske indstillinger kan kræve en bred vifte af færdigheder, herunder både tekniske og bløde eller "menneskelige" færdigheder.
Nogle af de praktiske og tekniske færdigheder omfatter:
- computerapplikationer og software
- medicinsk terminologi og anatomi
- transskription
- administrative og kliniske kontorprocedurer
- fakturering for medicinske kontorindstillinger
- sundhedsloven
Vi vil også forberede dig til at kommunikere effektivt i et medicinsk kontormiljø ved at lære dig bedste praksis med hensyn til:
- aktiv lytning
- effektiv skrivning til forretningskommunikation
- mundtlige kommunikationsevner
Dine feltuddannelsesmuligheder
I løbet af semester 4 er de studerende i praktik én dag om ugen indtil udgangen af semesteret, hvor de har en intensiv to-ugers praktikperiode (fem dage om ugen).
Mens de er udenfor stedet, vil eleverne observere, skygge og øve de forskellige færdigheder, der kræves for succesfuldt at håndtere de daglige opgaver, der er relevante for det miljø, de befinder sig i, såsom registrering, aftaleplanlægning, reception, post, formularer, optegnelser ledelse, arbejde med relevant software og hardware.
Studerende kan også være involveret i projekter, der kræver overholdelse af fortroligheds- og privatlivslovgivning. Disse projekter kan også trække på deres bløde færdigheder, kritisk tænkning og problemløsningsevner.
Krav for vellykket gennemførelse af praktik omfatter en demonstration af arbejdsparathedsadfærd gennem eksemplarisk fremmøde og punktlighed samt professionel adfærd og påklædning.
Typiske steder varierer meget og kan omfatte samfunds- og undervisningshospitaler, akut pleje, langtidsplejefaciliteter, klinikker og diagnostiske faciliteter.
Studerende har haft placeringer inden for forskellige områder såsom familiepraksis, medicinske og kirurgiske specialer, fysioterapeutiske sportsmedicinske specialister, kiropraktorer og jordemoder.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Stipendier til internationale studerende på George Brown College er generelt priser inden for programmet baseret på elevernes akademiske præstationer (og andre kriterier) på George Brown College efter begyndelsen af det akademiske program. Besøg vores hjemmeside for mere information om stipendier til internationale studerende .
Læreplan
Krævede kurser
1. semester | 2. semester |
|
|
3. semester | 4. semester |
|
|
**Med udgangspunkt i resultaterne af din indplaceringstest kan det være nødvendigt at tage COMM 1000 Introduction to College Communication, før du kan gå videre til COMM 1007. COMM 1000 tæller ikke som et kursus, der kræves for at få en eksamen, og du skal betale for dette ekstra kursus.
Programresultat
Den færdiguddannede demonstrerer evnen til at:
- at opføre sig professionelt og overholde relevant lovgivning, standarder og etiske kodekser.
- Styring af planlægning, koordinering og organisering af administrative opgaver og arbejdsgange inden for specifikke frister og i henhold til fastsatte prioriteter.
- Koordinere indsamling, analyse, distribution og reaktion på kommunikation på arbejdspladsen for at lette informationsstrømmen.
- betjene og yde støtte til andre i forbindelse med brugen af kontorudstyr og -teknologier.
- Evaluere, etablere og administrere systemer til forvaltning af sundhedsjournaler for at sikre fortrolige, sikre, tilgængelige og organiserede elektroniske og papirbaserede journaler.
- Udarbejdelse af økonomiske og faktureringsoplysninger for sundhedsydelser ved at samle relevante oplysninger og anvende regnskabsprogram.
- Udarbejdelse af sundhedsdokumenter og rapporter ved hjælp af tilgængelige teknologier og anvendelse af industristandarder.
- anvende interpersonelle færdigheder og færdigheder inden for kundeservice til at imødekomme de forskellige behov hos klienter, deres familiemedlemmer og sundhedsplejeteamet.
- Identificere og anvende ikke-invasive kliniske opgaver til at støtte en effektiv og produktiv drift af sundhedsvæsenet.
Karrieremuligheder
Din karriere
Som færdiguddannet kan du blive et vigtigt medlem af et sundhedsteam i en række forskellige stillinger, herunder, men ikke begrænset til:
- Receptionist
- Kontorassistent
- Kontoradministrator
- Kontorfunktionær på sygehus
Der er en lang række beskæftigelsesmuligheder på dette område. Dimittender fra vores program har fundet beskæftigelse i:
- Lægekontorer
- Klinikker
- Hospitaler
- Farmaceutiske virksomheder
- Statslige organer
- Medicinske organisationer