Diplom i Food and Beverage Management – Restaurant Management
George Brown College
Nøgleinformation
Campus placering
Toronto, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CAD 17.673 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
May 2024
* hjemmeundervisning | $16.490 for international undervisning. Alle gebyrer kan ændres uden varsel
Introduktion
GBC's Food and Beverage Management-program lærer du om den spændende og mangfoldige fødevare- og drikkevareindustri med kurser i vin, mixologi, iværksætteri og strategisk restaurantledelse. Dit første år i dette program vil give dig grundlæggende branchekendskab ved at lære og arbejde sammen med dine jævnaldrende på tværs af alle sektorer i vores School of Hospitality and Tourism Management, omtalt som en "fælles førsteårstilgang". På dit første år får du viden inden for hoteller, eventplanlægning, turisme og mad og drikkevarer gennem en række praktiske og teoretiske kurser.
I løbet af dit andet studieår vil du anvende din forståelse af teori gennem unikke læringsteknikker og uvurderlig praktisk erfaring. Du får mulighed for at:
- Overtag The Chefs' House , vores topmoderne restaurant og læringsfacilitet, hvor du vil styre alle aspekter af driften, herunder design og salg af billetter, samarbejde med industripartnere, udføre omkostningsanalyser og designe mad- og drikkemenuen i samarbejde med vores kokkestuderende.
- Tag ud på et lærerigt, virtuelt eventyr via vores Restaurant Simulation , hvor du vil revitalisere og omdanne en fejlende restaurant til en profitabel virksomhed ved at bruge beslutningstagning, ledelse og økonomisk planlægning.
Dine feltuddannelsesmuligheder
Som en del af dit fjerde semester vil du gennemføre et 14-ugers brancheeksternship med dit valg af en landsdækkende eller international placering. Denne mulighed vil forbedre din viden med erfaringer fra den virkelige verden og hjælpe dig i gang med at opbygge dit netværk af kontakter. Gennemførelse af Food and Beverage Management-programmet vil gøre dig til den slags multitalentet kandidat, som den lokale og internationale fødevare- og drikkevareindustri søger i nutidens konkurrenceprægede miljø.
Kandidater får de færdigheder, der kræves for at være progressive ledere inden for branchen, hvilket beriger mad- og drikkegæsternes oplevelse. Du vil modtage branchecertificeringer inden for fødevaresikkerhed, ansvarlig alkoholdrikservice, WSET og førstehjælp (CPR). For bedre at finpudse dine internationale færdigheder i mad- og drikkevareledelse har du mulighed for at deltage i en eksklusiv oplevelsesstudietur.
Dette program giver dig mulighed for at skifte til et hvilket som helst af vores gæstfriheds- og turismestyringsprogrammer inden dit andet år, hvis dit gæstfrihedsområde skulle ændre sig. Vi ved også, at livet kan være fyldt med uventede begivenheder; skulle du ikke være i stand til at gennemføre dit sidste studieår, gør vores fælles førsteårsmodel dig berettiget til at dimittere med et 1-årigt certifikat i Hospitality Services (H101).
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Stipendier til internationale studerende på George Brown College er generelt priser inden for programmet baseret på elevernes akademiske præstationer (og andre kriterier) på George Brown College efter begyndelsen af det akademiske program. Besøg vores hjemmeside for mere information om stipendier til internationale studerende .
Læreplan
Krævede kurser
1. semester | 2. semester |
|
|
3. semester | 4. semester |
|
|
**Med udgangspunkt i resultaterne af din indplaceringstest kan det være nødvendigt at tage COMM 1000 Introduction to College Communication, før du kan gå videre til COMM 1007. Det kan også være nødvendigt at tage MATH 1000 (Matematisk grundlag), før du kan gå videre til MATH 1102 (Matematik for gæstfrihed). COMM 1000 og MATH 1000 tæller ikke med som et kursus, der kræves for at opnå eksamen, og du skal betale for dette ekstra kursus.
Programresultat
Den færdiguddannede demonstrerer evnen til at:
- Planlægge, tilberede og præsentere mad og drikkevarer af høj kvalitet til en række forskellige gæstfrihedsmiljøer.
- Levere en veludført service af mad og drikkevarer til en hotel- og restaurationsvirksomhed.
- Understøtte en servicekultur i branchen og på arbejdspladsen ved at indtage en positiv holdning og professionel opførsel, imødekomme forskellige og særlige behov og bidrage som et teammedlem.
- Levere kundeservice og løsninger, der forudser, opfylder og/eller overgår individuelle forventninger samt organisatoriske forventninger, standarder og mål.
- Bruge marketingkoncepter, markedsundersøgelser, sociale netværk, salgs- og indtægtsstyringsstrategier, relationsledelsesfærdigheder og produktkendskab til at fremme og sælge gæstetjenester, produkter og gæsteoplevelser.
- anvende forretnings- og indtjeningsmodeller samt grundlæggende regnskabs-, budget-, finans- og administrationsevner til at støtte effektiv ledelse og drift af en række organisationer, der leverer gæstfrihedstjenester og -produkter.
- Overholde relevante systemer, processer, politikker, standarder, juridiske forpligtelser og regler i organisationen og på arbejdspladsen samt anvende risikostyringsprincipper for at støtte og opretholde effektive, sikre, trygge, tilgængelige og sunde hotel- og restaurationsaktiviteter.
- anvende passende teknologier til at forbedre kvaliteten og leveringen af gæstetjenester, produkter og gæsteoplevelser og til at måle effektiviteten af hotel- og restaurationsaktiviteter.
- Holde sig ajour med tendenser og spørgsmål inden for gæstfrihed og indbyrdes afhængige relationer i de bredere turistindustrielle sektorer for at forbedre arbejdsindsatsen og styre karriereudviklingen.
- Bruge færdigheder og værktøjer til ledelse, teamwork, konflikt- og relationsstyring samt viden om organisatorisk adfærd, arbejdsrelationer, ansættelsesstandarder og menneskerettigheder for at bidrage til et positivt arbejdsmiljø.
- reagere på spørgsmål og dilemmaer, der opstår i forbindelse med levering af gæstetjenester, produkter og gæsteoplevelser, ved at anvende og fremme etisk adfærd og bedste praksis inden for virksomheders sociale ansvar og miljømæssig bæredygtighed.
Karrieremuligheder
Din karriere
En verden af lokale og internationale muligheder venter på dig, når du er færdiguddannet. Fagfolk inden for Food and Beverage Management kan gøre karriere på restauranter, bryggerier, vingårde, feriesteder, hoteller, klubber og kongrescentre - for blot at nævne nogle få. Toronto alene har mere end 9.000 restauranter og 230 hoteller. Mens mange af vores kandidater vil eje og/eller drive succesfulde fødevare- og restaurantvirksomheder, vælger andre studerende at specialisere sig inden for områder som marketing, salg, personale, økonomi og rådgivning.
Fremtidige undersøgelsesmuligheder
Få et eksamensbevis og en bachelorgrad. Kvalificerede kandidater fra vores Food and Beverage - Restaurant Management-program kan være kvalificeret til at starte på Honours Bachelor of Business Administration (Hospitality) på George Brown College som studerende på avanceret niveau i september eller januar. Du kan også vælge at starte i forårets overgangssemester fra maj til august og fortsætte på uddannelsen i september. Denne uddannelsesvej kræver et karaktergennemsnit på mindst 3,0 for at kvalificere sig. Tal med en programkoordinator om mulighederne for artikulation.