Advanced Diploma in Game – Art
George Brown College
Nøgleinformation
Campus placering
Toronto, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CAD 20.946 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* hjemmeundervisning | $18.450 for international undervisning. Alle gebyrer kan ændres uden varsel
Introduktion
Videospil er blevet en af de førende former for kunstnerisk udtryk i det enogtyvende århundrede. Spilkunst kræver en kombination af talenter, hårdt arbejde og passion. The Game - Art tre-årigt avanceret diplom er et strengt studieprogram, der fokuserer på principperne og teknikkerne for videospilkunst, der kræves for at bryde ind i branchen.
Som studerende på dette program vil du udvikle både todimensionelle og tredimensionelle kunstneriske evner ved at lære konceptkunst, sprite- og pixelkunst, modellering, teksturering, animation og niveaudesign. Undervist af fakultetet med brancheerfaring og vejledt af lokale spilindustriledere, vil du udvikle spil til kommercielle, uddannelsesmæssige og andre formål.
Du vil få den unikke mulighed for at udvikle kommercielle kvalitetsspil i et simuleret videospilstudiemiljø, til tider i samarbejde med industripartnere og spilprogrammører. På andet år vælger du, om du vil specialisere dig i spilmodellering eller spilanimation.
Inden eksamen, vil du samle en portefølje/demo af dit kreative arbejde, der demonstrerer din evne til spiludvikling og fremhæver dit valgte specialeområde. Det forventes, at kandidater fra spiludviklingsprogrammet vil finde beskæftigelse i spilindustrien på entry-level-stillinger.
Dine feltuddannelsesmuligheder
Studerende med godkendte porteføljer er berettiget til ikke-obligatoriske eksterne feltplaceringer i semester 5 og/eller semester 6.
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Stipendier til internationale studerende på George Brown College er generelt priser inden for programmet baseret på elevernes akademiske præstationer (og andre kriterier) på George Brown College efter begyndelsen af det akademiske program. Besøg vores hjemmeside for mere information om stipendier til internationale studerende .
Læreplan
Krævede kurser
1. semester | 2. semester |
|
|
Specialisering i spilmodellering
3. semester | 4. semester |
|
|
5. semester | 6. semester |
|
|
Specialisering i spilanimation
3. semester | 4. semester |
|
|
5. semester | 6. semester |
|
|
**Med udgangspunkt i resultaterne af din indplaceringstest kan det være nødvendigt at tage COMM 1000 Introduction to College Communication, før du kan gå videre til COMM 1007. COMM 1000 tæller ikke som et kursus, der kræves for at få en eksamen, og du skal betale for dette ekstra kursus.
Programresultat
Den færdiguddannede demonstrerer evnen til at:
- Analysere forskellene mellem spilgenrerne for at udvikle spil, der opfylder behovene på specifikke markeder.
- Analysere videospilets historie for at sammenligne forskellige tilgange til spiludvikling.
- Støtte udviklingen af spil ved at identificere og relatere koncepter fra en række forskellige roller i branchen - programmering, design og kunst.
- Bidrage som enkeltperson og som medlem af et spiludviklingsteam til en effektiv gennemførelse af et spiludviklingsprojekt.
- Udvikle strategier for løbende personlig og faglig udvikling for at forbedre arbejdsindsatsen i spilindustrien.
- Udføre alt arbejde i overensstemmelse med relevante love, forordninger, lovgivning, industristandarder og etiske kodekser.
- Udvikle præproduktions- og konceptuel kunst til spil og spil gennem udvælgelse og anvendelse af relevante designværktøjer og tegneteknikker.
- Skab originale spilaktiver for at opfylde kravene i spildesigndokumenter og/eller kreative briefs.
- Du skal arbejde med original verdensopbygning og level design i en række spilmotorer for at opfylde kravene i branchen og på markedet.
- Udarbejdelse af brugergrænsefladedesign i overensstemmelse med Game Design Documents for at optimere både æstetik og funktion af gameplayet.
Karrieremuligheder
Din karriere
Kandidater fra dette program vil have erhvervet de nødvendige færdigheder til at blive ansat i forskellige spil og digitale mediestudier med karrieremuligheder inden for:
- Karakterkunst
- 2D-miljøkunst
- 3D-miljøkunst
- 3D-modellering
- 3D-animation
- Modellering af karakterer
- Design af niveauer
- Filmisk animation
- Særlige effekter
- Design med tekstur
- Design af brugergrænseflade
- Kvalitetssikring
Fremtidige undersøgelsesmuligheder
Dimittender kan være berettiget til optagelse på George Browns postgraduate programmer. Studerende, der gennemfører dette program med et karaktergennemsnit på 3,0 eller højere, kan være berettiget til direkte optagelse på Game Design-programmet.