BYGGE ET MÆRKESPROG
Future London Academy
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
5 timer
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 990 / per course
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Annoncer, tweets, e-mails: mærker skriver nu flere steder end nogensinde før. I dette femdelte kursus vil vores eksperter lære dig, hvordan du sætter sprog i centrum for dit brand.
Hvem er dette program til?
- Kreative og design direktører
- Brand ledere og strateger
- CMO'er og markedsførere
- Virksomhedsstiftere og seniorledere
- Sociale mediespecialister og indholdsskabere
- VUI-designere og tekstforfattere
Du vil lære
- Sådan reviderer du dit nuværende mærkesprog
- Sådan skriver du en klar, overbevisende brandstrategi
- Sådan køres et vellykket, strategisk navngivningsprojekt
- Sådan bygger du den rigtige stemme til dit brand
- Sådan træner du dit team i at bruge din brandstemme
- Sådan anvender du dit brandsprog til din digitale oplevelse
FÅ MERE FRA DIN MÆRKESPROG
LÆR AF EKSPERTERNE
Kurset er oprettet af et team af ekspertmærkeforfattere. Lær deres processer gennem virkelige casestudier og eksempler.
CONCISE & PRAKTISK
Glem kedelige akademiske kurser og støvede teoretiske forelæsninger. Gør dig klar til nyt, relevant indhold, der er perfekt til travle fagfolk, der ønsker at opbygge og udvide deres brands.
VÆRKTØJER & SKEMPLER
Vi kuraterer omhyggeligt vores indhold for at gøre det inspirerende og anvendeligt. Kurset inkluderer værktøjer og skabeloner, der kan downloades, som du kan bruge.
PROGRAMSTRUKTUR
KAPITEL 1 - MÆRKESPROG
Hvad er mærkesprog? Hvorfor betyder det noget?
Få en klar forståelse af mærkesprog, og hvad det betyder for dit brand. Audit dit nuværende mærkesprog, og udvikle et skarpere blik for effektiv skrivning.
▶ ︎ Gode, dårlige og grimme eksempler på mærkesprog
▶ ︎ Revision af mærkesprog
▶ ︎ Hurtige gevinster for at forbedre dit mærkesprog
KAPITEL 2 - MÆRKESTRATEGI
Udvikle en klar, overbevisende strategi
Skær virksomhedsvaflen, og lær hvordan du skriver en brandstrategi, som du rent faktisk kan bruge.
▶ ︎ Find og udvikle strategien
▶ ︎ Fastgør det med ord
▶ ︎ Gør det nyttigt og praktisk
▶ ︎ Undgå kedeligt sprog
KAPITEL 3 - NAVNING
Sådan navngiver du dit brand
Lær hvordan du kører dine egne navngivningsprojekter - hvad enten det er til dit brand, din klients eller individuelle tilbud og teams.
▶ ︎ Udforsk konkurrentens kontekst - hvor vil du placere dig selv?
▶ ︎ Kom godt i gang - hvordan driver du et navngivningsværksted?
▶ ︎ Kør kreative øvelser - hvordan finder du et navn?
▶ ︎ Administrer et navngivningsprojekt - hvordan præsenterer og håndterer du feedback?
KAPITEL 4 - MÆRKESTEMME
Sådan defineres din stemme
Find den rette stemme til dit brand, og sæt det derefter i brug med nyttige, praktiske retningslinjer. Træn resten af dit team til at bruge det.
▶ ︎ Giv din brandstrategi liv i din stemme
▶ ︎ Find byggestenene til din stemme
▶ ︎ Skriv nyttige, praktiske retningslinjer
▶ ︎ Træn dit team i at bruge stemmen
KAPITEL 5 - DIGITAL SKRIFT
Sådan tager du dit mærkesprog online
Anvend dit mærkesprog til din digitale oplevelse. Forstå hvordan kanaler som mikroskopi og indsendelsesformularer kan give dit brand liv.
▶ ︎ Hvad er anderledes ved at skrive til digital
▶ ︎ Hvordan balancerer du klare oplysninger med karakter
▶ ︎ Mikroskopi, og hvordan man anvender brandstemme i emnelinjer med opfordring til handling og e-mail
Programkuratorer
Mike Reed
Medstifter og kreativ direktør hos Reed Words
Mike har været tekstforfatter i over 25 år, hvor han grundlagde to agenturer og vandt en kobling af priser - herunder D&AD Pencils, en Cannes Lion, Design Week og Dieline-priser og en LIA-statuette. Ud over at lede teamet og arbejde direkte på projekter taler Mike på konferencer rundt om i verden og leder kreative og træningsworkshops. Han har også skrevet om mærkesprog til publikationer som Computer Arts, Creative Review og Design Week.
Sam Russell
Senior Writer hos Reed Words
Sam hjælper mærker med at få mere ud af deres sprog. Han har gjort dette for alle fra formel 1 til Madame Tussauds, Great Ormond Street Hospital til Net-a-Porter. Som Senior Writer hos Reed Words leder han agenturets træningsworkshops og kurser.
PRIS OG DATOER
Selv-tempo og on-demand, tilgængelig i slutningen af januar 2021. Pris: £ 990
Prisen inkluderer: videoundervisning, praktiske øvelser, skabeloner og PDF-filer, læseliste, programafslutningscertifikat. Begrænsede pladser tilgængelige. Tilmeld dig nu for at reservere din plads til 2021