BYG DIN MODE-EMPIRE
Future London Academy
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
5 timer
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 500 / per course
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Er du en strålende modedesigner, der har brug for mere vejledning i, hvordan man bygger en bæredygtig virksomhed? Er du i færd med at oprette din første samling og vil du sikre dig, at den bliver udsolgt? Eller ser du, hvordan du kan vokse din tilstedeværelse uden for dit hjemland, være en del af New York Fashion Week og blive vist i Vogue? Dette praktiske kursus hjælper dig med at forstå, hvad der kan forhindre dit brand i at blive et modeimperium og vil guide dig gennem processen med at opbygge, markedsføre og sælge dine kollektioner.
Hvem er dette program til?
- Uafhængige modedesignere, der ønsker at dyrke deres mærker
- Moderne modemærkeejere, der ønsker at ekspandere internationalt
- Visionærer, der ønsker at forstyrre modemarkedet
Du vil lære
- Sådan vælger du det rigtige segment og priser for dit brand
- Sådan kommer du ind i store modepublikationer som Vogue og Elle
- Sådan får du berømtheder til at bære dine brikker
- Hvad kan få dit brand til at skille sig ud
- Hvad er den bedste måde at sælge online og i butikken på
- Sådan kommer du ind i Paris Fashion Week og New York Fashion Week
- Fejl modedesignere får det til at dræbe deres mærker
PRAKTISK KURSS FOR FASHION DESIGNERS
VIRKELIG INDUSTRIINSIGT
Lær af de mennesker, der fik det til at ske. Forstå hvordan branchen virkelig fungerer, og hvordan du kan komme foran konkurrencen
PRAKTISKE VÆRKTØJER OG SKEMPLER
Vi kuraterede omhyggeligt alt indhold for at gøre det inspirerende og anvendeligt. Kurset inkluderer værktøjer og skabeloner, der kan downloades, som du kan beholde.
Spørgsmål og svar og specielle gæster
Hold øje med bonusindhold fra specielle gæster og Q & As med modedesignere, der er på forskellige stadier af deres karriere.
PROGRAMSTRUKTUR
KAPITEL 1 - KRYSTALLISER DIN VISION
Du har en prøveindsamling, hvad er det næste?
Du er talentfuld. Du har en strålende prøvesamling. Du er klar til at gøre det til en forretning. Men vil det fungere? Sådan ved du, inden du investerer al din tid og penge i det og undgår fejl, som mange modedesignere laver på dette stadium.
▶ ︎ Krystallisering af din vision - hvad gør dig og dit brand unikt
▶ ︎ Forståelse af din kunde - hvordan man finder det publikum, der ville være besat af din samling
▶ ︎ Valg af stykker, der sælger - hvordan du forbereder din samling til det amerikanske marked
▶ ︎ 100 måder at gå i stykker - fejl modedesignere laver, der dræber deres forretning
▶ ︎ Casestudier: fra intet til berømmelse - hvordan uafhængige mærker byggede deres imperier
KAPITEL 2 - BYGGE ET MÆRKE
Sådan oprettes et stærkt brand, som alle vil tale om
Fra dit logo til lookbooks og Instagram - forstå, hvad du har brug for for at skabe et brand, som alle gerne vil have på.
▶ ︎ Hvorfor branding betyder noget, og hvordan kan du skille dig ud fra konkurrencen?
▶ ︎ Navngivning og visuel identitet - gør dit brand klar til en global ekspansion
▶ ︎ Hjemmeside, lookbooks og kampagner - hvordan man opbygger en online tilstedeværelse uden at bryde banken
▶ ︎ Instagram - må og må ikke gøre for et uafhængigt modemærke
KAPITEL 3 - ARBEJDE MED PRESSE
Sådan oprettes et stærkt brand, som alle vil tale om
Få dine samlinger til top publikationer, røde løber begivenheder og influencers. Byg en online tilstedeværelse, der forstærker din vision og bygger en loyal følge.
▶ ︎ Tryk - hvorfor du har brug for det, og hvordan du får modepublikationer til at skrive om dig
▶ ︎ Leder, artikel / profil, produktfunktion, landingsbanedækning - forstå hvad der fungerer for dig, og hvordan man kommer ind
▶ ︎ Arbejde med berømtheder og deres stylister - hvordan man får influencere til at bære dit brand
▶ ︎ Andre former for samarbejde
KAPITEL 4 - SÆLGE DIN SAMLING
Lad os tale penge. Hvad er de bedste kanaler til at sælge dine fantastiske stykker.
Modeforretningen er til tider hård og forvirrende. Hvordan kommer du ind i detailhandel? Skal du kun være online? Hvor får du dine første loyale kunder?
▶ ︎ Salg online og offline - hvad er den mest omkostningseffektive måde for dig at sælge din samling på
▶ ︎ Traditionelle butikker, pop-ups, trunk shows, markeder, co-retail - hvordan man arbejder med hver af de offline platforme
▶ ︎ Salg online - hvordan man får trafik til dit e-handelswebsted og begynder at sælge i morgen
▶ ︎ Kunsten at markedsføre - få din samling til at skinne i din butik (online eller offline)
KAPITEL 5 - GÅR GLOBAL
Fra New York Fashion Week til opbygning af et imperium
Hvad har du brug for at vide, hvis du vil sælge uden for det velkendte marked og være en del af de globale modeuger.
▶ ︎ New York Fashion Week - hvor meget koster et modeshow, hvordan man kommer ind og får al opmærksomhed
▶ ︎ Individuelle shows vs shows med flere mærker - hvad der fungerer for dit brand
▶ ︎ Forgrening i nye kategorier og køn på mode - har du brug for separate samlinger?
▶ ︎ Fremtidig strategi - hvad er dit næste træk?
Programkurator
Elizabeth Solomeina
Medstifter og administrerende direktør hos Flying Solo
Flying Solo er en innovativ butik og showroom i Soho, New York, der repræsenterer uafhængige modedesignere og udvælger dem til NYFW & PFW landingsbaneshows. Flying Solo-designere er ofte begunstiget af berømtheder, herunder Lady Gaga, Kim Kardashian, Cardi B og andre. Elizabeth har også over 10 års erfaring inden for mode samt driver sit eget smykkemærke Solomeina, der har været omtalt i Vogue, New York Times, L'Officiel, WWD.