Diplom i Hospitality - Hotel og Resort Services Management (Co-op)
Fanshawe College
Nøgleinformation
Campus placering
London, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CAD 8.497 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* $ 2.652,21 / sigt: samlet gebyr for canadiske studerende. $ 8.617,94 / sigt: samlet gebyr for internationale studerende pr. Semester. De faktiske omkostninger for 2020/21 fastlægges stadig
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Du er planlæggeren, den der husker alle detaljer, som stræber efter at gøre hver eneste oplevelse til en positiv for dig og dem omkring dig. Disse personlige karakteristika kombineret med din Fanshawe-oplevelse vil gøre dig vellykket i hospitalsbranchen.
Med en bred, men relevant læseplan, vil vores hotelstyringsprogram lære dig om gæst- og reservationsstyringssystemer og give praktisk oplevelse inden for fødevarevirksomhed på Fanshawe's restaurant på campus og avancerede køkkenfaciliteter. Du får ikke kun et eksamensbevis i hotelstyring, men også en forståelse af, hvad der gør en succesrig forretning med kurser i regnskab, personaleadministration, økonomistyring og eventplanlægning.
Endelig vil vores co-op-placering sikre, at du på det tidspunkt, du afslutter, har den rigtige kombination af klasselæringslæring fra vores hotelstyringskursus, såvel som erhvervskendskab og praktisk uddannelse, som arbejdsgivere i fødevarevirksomheden søger efter . Du kan forvente at finde en meningsfuld beskæftigelse i en række forskellige positioner på et hotel, fra fødevareservice til rumafdeling. Fanshawe's hotel management-program giver også muligheden for at udforske en karriere som management-praktikant, inden de går videre til ledelsen.
Hotelbranchen er ikke kun begrænset til Canada - du kan gå praktisk talt hvor som helst efter du har gennemført dit hotel management diplom. Du kan vælge at fortsætte din uddannelse med postgraduate programmer eller forfølge en grad i International Hotel Management på Royal Roads University.
Hvor du går og hvad du gør er selvfølgelig op til dig.
Andre oplysninger
Alderskrav: For at overholde AGCO-licensbestemmelser skal studerende være mindst 18 år ved starten af programmets niveau 1.
Samarbejdsuddannelse
For at være berettiget til co-op, skal studerende opretholde en 2,0 GPA og være akademisk komplette ved påbegyndelsen af deres co-op-arbejdsperiode.
Dette er et to-årigt kooperativt uddannelsesprogram. Studerende, der opfylder både de akademiske og co-op kravene i programmet vil være berettiget til at kandidateksamen med en Co-op godkendt eksamensbevis.
Læringsresultater
- Støtte en industri og arbejdsplads servicekultur ved at indtage en positiv holdning og professionel indretning, imødekomme forskellige og specielle behov og bidrage som et teammedlem.
- Lever kundeservice og løsninger, der foregriber, imødekommer og / eller overgår individuelle forventninger, samt organisatoriske forventninger, standarder og mål.
- Brug marketingkoncepter, markedsundersøgelser, sociale netværk, salgs- og indtægtsstyringsstrategier, relationsstyringsevner og produktkendskab til at fremme og sælge gæstfrihedstjenester, produkter og gæstoplevelser.
- Anvend forretnings- og indtægtsmodeller såvel som grundlæggende regnskabs-, budgetterings-, økonomiske og administrationsevner for at understøtte effektiv styring og drift af forskellige organisationer, der leverer gæstfrihedstjenester og produkter.
- Overhold relevante organisations- og arbejdspladssystemer, processer, politikker, standarder, juridiske forpligtelser og forskrifter, og anvend risikostyringsprincipper for at understøtte og vedligeholde effektive, sikre, sikre, tilgængelige og sunde gæstfrihedsoperationer.
- Brug passende teknologier til at forbedre kvaliteten og leveringen af gæstfrihedstjenester, produkter og gæstoplevelser og til at måle effektiviteten af gæstfrihedsoperationer.
- Hold dig opdateret med gæstfrihedstendenser og -problemer og indbyrdes afhængige forhold i den bredere turistbranche * sektorer for at forbedre arbejdsydelsen og vejlede karriereudvikling.
- Brug ledelses-, teamwork-, konflikt- og relationsstyringsevner og værktøjer samt viden om organisatorisk adfærd, arbejdsmarkedsrelationer, beskæftigelsesstandarder og menneskerettigheder for at bidrage til et positivt arbejdsmiljø.
- Svar på problemer og dilemmaer, der opstår ved levering af gæstfrihedstjenester, produkter og gæstoplevelser ved at bruge og fremme etisk adfærd og bedste praksis for virksomhedernes sociale ansvar og miljømæssig bæredygtighed.
Kurser
Niveau 1
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- HOSP-1020 Hotel & Resort-drift
- MATH-1210 Matematik til gæstfrihed
- HOTL-1014 Gæsteforhold
- BEVR-1026 Øl, vin og spiritus
- DEVL-1049 Karriereforberedelse
- SFTY-1067 fødevaresikkerhed, smart server og førstehjælp
- COOP-1020 Kooperativ uddannelse Beskæftigelsesforberedelse
- FDMG-1115 Service Intro
- COMP-1517 Teknologi til gæstfrihed
- WRIT-1042 Begrundelse og skrivning 1-turisme / gæstfrihed
Niveau 2
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- ACCT-1104 regnskabsgrundlag
- HOTL-1015 Front Office
- FDMG-1039 Spisning for professionel succes
- FDMG-3048 Service Excellence
- MKTG-1059 Marketing for turisme og gæstfrihed
- COMM-3080 Comm for turisme og gæstfrihed
Niveau 3
Generel uddannelse - Tag et 3-kredit valgfag til almen uddannelse
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- FDMG-5023 Servicelederskab
- FINA-3048 Finansiel Mgmt & Analyse
- HOSP-1021 Styring af bæredygtige faciliteter
- MGMT-3081 Tilsynsfærdigheder
- HOTL-5002 Indtægtsstyring
- ENTP-3001 Entreprenørånd
Niveau 4
Tag alle følgende obligatoriske kurser:
- HOTL-3012 Catering & Events
- ECON-3008 Global økonomi
- MGMT-3082 Global hotelledelse
- PLAN-5001 Hovedbegivenheden
- LAWS-3058 Law & Risk Management
- HOSP-5001 Hospitality Human Resources Management
- HOTL-3013 Global & Premium Service
Generel uddannelse - valgfag
- Tag 3 generelle uddannelseskreditter - normalt taget i niveau 3
Program Residency
Studerende skal gennemføre mindst 22 studiepoeng i dette program på Fanshawe College at imødekomme kravet om programophold og udeksaminere sig fra dette program. Helena Lopes / Pexels
Adgangskrav
- OSSD med kurser fra College (C), University (U), University / College (M) eller Open (O) stream med :
- Enhver grad 12 engelsk (C) eller (U)
- Enhver grad 11-matematik * (C), (U) eller (M)
eller
- Academic and Career Entrance Certificate (ACE)
eller
- Ontario High School Equivalency Certificate (GED) og :
- Enhver grad 11-matematik * (C), (U) eller (M)
eller
- Ældre ansøger med stående i de krævede kurser nævnt ovenfor
Bemærk:
* Ansøgere, der mangler den krævede matematik, kan stadig få adgang til optagelse ved at gennemføre passende forudgående opgradering.
Engelsk Sprogkrav
Ansøgere, hvis første sprog ikke er engelsk, skal være påkrævet for at demonstrere færdigheder på engelsk ved en af følgende metoder:
- En Grade 12 College Stream eller University Stream engelsk kredit fra en Ontario Secondary School, eller tilsvarende, afhængigt af programmets Adgangskrav
- Test af engelsk som fremmedsprog (TOEFL) -test med et minimumsresultat på 79 for den internetbaserede test (iBT) med testresultater inden for de sidste to år
- International English Language Testing System (IELTS) Akademisk test med en samlet score på 6,0 uden score mindre end 5,5 i et af de fire bånd, med testresultater inden for de sidste to år
- Kanadisk Academic English Language (CAEL) test med en samlet score på 60 uden score mindre end 50 i nogen af de fire bands med testresultater inden for de sidste to år
- Pearson Test af engelsk akademisk (PTE) med en minimum score på 53, med testresultater inden for de sidste to år
- En Cambridge engelsk test (FCE / CAE / CPE) med en samlet score på Cambridge English Scale of 169 uden sprogfærdigheder mindre end 162, med testresultater inden for de sidste to år
- En engelsk sprogevaluering (ELE) på Fanshawe College med en minimumscore på 70% i alle dele af testen med testresultater inden for de sidste to år
- Fanshawe College ESL4 / GAP5 studerende: Mindste klasse på 80% i ESL4 / GAP5 Level 8, 75% i ESL4 / GAP5 Level 9 eller 70% i ESL4 / GAP5 Level 10
Anbefalet faglig forberedelse
- Grad 11 og Grad 12 Gæstfrihed og Turisme (C)
- Enhver Grade 11 eller Grade 12 Entrepreneurship (C) eller (O)
- Grad 11 Informations- og kommunikationsteknologi: Det digitale miljø (O) ELLER Grad 12 Informations- og kommunikationsteknologi: Multimedieløsninger (C)
- Grad 11 Regnskabsgrundlag (M)
- Grad 12 Regnskabsprincipper (M)
- Grade 12 Business and Technological Communication (O)
- Grad 12 Matematik (C), (U) eller (M)
- Internationale sprog
- Akademisk og karriere Entrance Certificate (ACE): Business eller teknisk matematik kursus og Computer Færdigheder kursus
Anbefalet personlig forberedelse
- Udforsk gæstfrihedsbranchen gennem kundeservicer i gæstfrihedsvirksomheder.
- Oplev skikke og kulturer i forretningsetikette gennem oplevelser med personlige, akademiske eller forretningskontakter.
- Hvis det er muligt, søg beskæftigelse eller frivillig erfaring i hospitalsbranchen.
Ansøgers udvælgelseskriterier
Hvor antallet af støtteberettigede ansøgere overstiger de ledige pladser i programmet, vil ansøgernes udvælgelseskriterier være:
- Præference for faste beboere i Ontario.
- Modtagelse af ansøgning inden 1. februar (Efter denne dato vil Fanshawe College behandle ansøgere på først til mølle-basis, indtil programmet er fuldt).
- Opnåelse i adgangskravene.
Karrieremuligheder
Kandidater finder karrieremuligheder i gæstfrihedsorganisationer både nationalt og internationalt. Karrieremuligheder inkluderer hoteller, resorts, underholdningsfaciliteter, krydstogtskibe, kasinoer, pensionsboliger og mad og drikke. Studerende vil gå videre i deres karriereveje ind i tilsyns- og ledelsespositioner på alle områder af branchen.
Galleri
Indlæggelser
Læreplan
Muligheder for samarbejde
Hospitality - Hotel and Resort Services Management-programmet tilbyder en kooperativ uddannelseskomponent, som giver de studerende mulighed for at få uvurderlig førstehåndsarbejdserfaring inden for deres valgte område. Her er nogle co-op jobs, der har givet nogle studerende inden deres uddannelse til Hospitality - Hotel and Resort Services Management et kick-startskud til deres karriere!
Leder af spisestueservice
Overvåge, planlægge, uddanne og evaluere tjenere og samtidig styre borde og pladser samt sørge for rengøring og vedligeholdelse af spisestuen.
Praktikant i front of House Management
Få erfaring med et globalt hotelmærke på et luksuriøst 5-stjernet resort på en malerisk tropisk ø.
Agent for gæstetjenester
Varetage salgs- og kundeservicefunktioner, der overholder kundeservicestandarderne for et krydstogtselskab.
Kurser
Niveau 1
Tag alle de følgende obligatoriske kurser:
- HOSP-1020 ---- Hotel- og resortdrift
- MATH-1210 ---- Matematik for gæstfrihed
- HOTL-1014 ---- Guest Relations
- COOP-1020 ---- ---- Samarbejdsuddannelse Beskæftigelsesforberedelse
- COMP-1517 ---- Teknologi til gæstfrihed
- WRIT-1042 ---- Fornuft og skrivning 1-Tourisme/hospitalitet
- FDMG-1144 ---- Fødevare- og drikkevaredrift
- ANTH-1012 ---- Kulturel antropologi
Niveau 2
Tag alle de følgende obligatoriske kurser:
- ACCT-1104 ---- Grundlæggende regnskabsprincipper
- COMM-3080 ---- Comm for turisme og gæstfrihed
- HOSP-3009 ---- Hotel- og resortdrift 2
- HOTL-3015 ---- Guest Relations 2
- FDMG-3055 ---- Mad- og drikkevaredrift 2
- TOUR-1015 ---- Turisme, rekreation og fritid
- HOTL-1018 ---- Ledelse af indkvarteringsfaciliteter
Niveau 3
Generel uddannelse - Tag et valgfrit kursus på 3 kreditter inden for generel uddannelse.
Tag alle de følgende obligatoriske kurser:
- HOSP-1021 ---- Bæredygtig facilitetsforvaltning
- HOTL-5002 ---- Indtægtsstyring
- MGMT-3103 ---- Organisatorisk ledelse
- HOTL-3016 ---- Indkøb og omkostningskontrol
- HOTL-3017 ---- Forvaltning af opholdssteder
- MKTG-1113 ---- Markedsføring og sociale medier
Niveau 4
Tag alle de følgende obligatoriske kurser:
- ECON-3008 ---- Global økonomi
- LAWS-3058 ---- Lovgivning og risikostyring
- HOTL-3012 ---- Catering og arrangementer
- FINA-3048 ---- Finansiel styring og analyse
- DEVL-1062 ---- Karriereudvikling
- HOTL-3018 ---- Strategisk hoteldrift
- MGMT-3104 ---- Human Resources for Hotel
Generel uddannelse - valgfag
Tag 3 generelle uddannelseskreditter - normalt på niveau 3
Program opholdssted
Studerende skal gennemføre mindst 22 credits i dette program på Fanshawe College for at opfylde kravet om opholdstilladelse og afslutte dette program.
Programresultat
- Understøtte en servicekultur i branchen og på arbejdspladsen ved at indtage en positiv holdning og professionel opførsel, imødekomme forskellige og særlige behov og bidrage som et teammedlem.
- Levere kundeservice og løsninger, der forudser, opfylder og/eller overgår individuelle forventninger samt organisatoriske forventninger, standarder og mål.
- Bruge marketingkoncepter, markedsundersøgelser, sociale netværk, salgs- og indtægtsstyringsstrategier, relationsledelsesfærdigheder og produktkendskab til at fremme og sælge gæstetjenester, produkter og gæsteoplevelser.
- anvende forretnings- og indtjeningsmodeller samt grundlæggende regnskabs-, budget-, finans- og administrationsevner til at støtte effektiv ledelse og drift af en række organisationer, der leverer gæstfrihedstjenester og -produkter.
- Overholde relevante systemer, processer, politikker, standarder, juridiske forpligtelser og regler i organisationen og på arbejdspladsen samt anvende risikostyringsprincipper for at støtte og opretholde effektive, sikre, trygge, tilgængelige og sunde hotel- og restaurationsaktiviteter.
- anvende passende teknologier til at forbedre kvaliteten og leveringen af gæstetjenester, produkter og gæsteoplevelser og til at måle effektiviteten af hotel- og restaurationsaktiviteter.
- Holde sig ajour med tendenser og spørgsmål inden for gæstfrihed og de indbyrdes afhængige relationer i den bredere turismeindustri* for at forbedre arbejdsindsatsen og styre karriereudviklingen.
- Bruge færdigheder og værktøjer til ledelse, teamwork, konflikt- og relationsstyring samt viden om organisatorisk adfærd, arbejdsrelationer, ansættelsesstandarder og menneskerettigheder for at bidrage til et positivt arbejdsmiljø.
- reagere på spørgsmål og dilemmaer, der opstår i forbindelse med levering af gæstetjenester, produkter og gæsteoplevelser, ved at anvende og fremme etisk adfærd og bedste praksis inden for virksomheders sociale ansvar og miljømæssig bæredygtighed.
Karrieremuligheder
De passionerede, hårdtarbejdende, innovative og målrettede kandidater fra Fanshawe's Hospitality - Hotel and Resort Services Management (Co-op) program vil finde spændende karriereveje til supervisions- og lederstillinger, der støtter hoteller, feriesteder, underholdningsfaciliteter, krydstogtskibe, kasinoer og pensionistboliger rundt om i verden.
Her er nogle eksempler på karrieremuligheder for kandidater fra Fanshawe's Hospitality - Hotel and Resort Services Management (Co-op) program:
Driftskonsulent
Samarbejde med førende hotelejere og administrationsselskaber for at opleve forskellige funktionsområder inden for hotelbranchen.
Direktør for drift af strandresort
Udvikle strategier til at hjælpe et ledelsesteam med at maksimere indtjening og rentabilitet og samtidig sikre, at der ydes fremragende gæsteservice på et resort.
Assistent Resort Manager
Bistå med den daglige drift, vedligeholdelse og personale på et feriested.
Studenterklæringer
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.