Emeritus Institute of Management
Kellogg-programmet for produktchefer
Online
VARIGHED
12 Months
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid, Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
USD 30.000
STUDIEFORMAT
Blandet
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Udviklingen i markedsdynamikken kræver et behov for ledende medarbejdere, der kan drive produktvisioner sammen med forretningsvækst. Chief Product Officer Program pensum er designet til at tage højde for den øgede betydning af denne rolle.
- 16 uger med kernemoduler. Få en omfattende forståelse af de værktøjer og rammer, der styrer produktstrategien gennem programmets fire kernemoduler.
- Op til 18 uger med valgfag online og live. Vælg to online valgfag og et valgfag, som du kan vælge personligt eller virtuelt live, og som vil berige din viden og hjælpe dig med at udvikle din karriere.
- Tre dage med personligt netværkssamarbejde. Opbyg livslange forbindelser gennem personlige interaktioner med fakultetet og globale kolleger i løbet af tre dage med personlige netværk.
"Programmet udnytter Kellogg's lederskab inden for udvikling af produktledere gennem banebrydende tænkning om strategisk planlægning, kundeorientering, 10X væksttankegang, forretningsforståelse og ledelsesfærdigheder, der er nødvendige på C-suite-niveau. Det omfattende program med projektarbejde og applikationer vil sætte deltagerne i stand til at blive effektive CPO'er, hvilket er det, der er nødvendigt i denne tid med digital transformation."
- Mohanbir Sawhney
Associate Dean, Digital Innovation | McCormick Foundation Chair of Technology | Klinisk professor i marketing | Direktør for Center for Research in Technology & Innovation
Ideelle studerende
Deltagerprofil
Chief Product Officer-programmet er:
- Designet til senior- og midt-karriere produktledere, der er ansvarlige for produktledelse, design, ingeniørarbejde eller markedsføring
- Velegnet til produktchefer, der ønsker eller allerede tjener i roller på C-niveau, som ønsker at holde sig opdateret om trends for at accelerere væksten
- Ideel til ledere, der ønsker at tilpasse produktstrategien med forretningsstrategien, forstå implikationerne af teknologi på produktporteføljen og styre tværfunktionelle teams i organisationen
Deltagerne forventes at have:
- Minimum 12 års erfaring i en produktlederrolle
- Flydende i skriftlig og talt engelsk
- International eksponering (foretrukket)
Programresultat
Læringsresultater
- Skab og artikuler en stærk vision og afstem produktstrategi med din virksomheds forretningsmål
- Brug kundedataanalyse til at måle og forbedre ydeevnen af produktporteføljen
- Præsenter klare budskaber om værdien af produktet til interessenter
- Finpuds dine færdigheder inden for finansiel analyse, talentudvikling og produktledelse
Læreplan
- Kunden i centrum
Forretningsforståelse
Om skolen
Spørgsmål
Lignende kurser
Studer i udlandet i Cape Town kursus - datalogi, teknik, spildesign
- Cape Town, Sydafrika
Sundhed og sikkerhed - Brandsikkerhedstræning og planlægning (gratis onlinekursus med certifikat)
- Online
Forebyggelse og undersøgelse af ulykker i arbejdssystemer (gratis onlinekursus med certifikat)
- Online