
Højere kursus i kommerciel ledelse
Spain Online, Spanien
VARIGHED
SPROG
Spanish
TEMPO
Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
Blandet
Introduktion
Hvor leveres uddannelsen?
I vores hovedkvarter i Madrid og Barcelona i blandet eller blandet tilstand.
modalitet
Den blandede modalitet kombinerer fordelene ved personlig kontakt med en lærer og fleksibiliteten i et online kursus:
• Ansigt til ansigt-klasser og personaliserede tutorials: de fremmer forstærkning af den viden, der er erhvervet gennem præsentation af praktiske sager og analyse af teorien. De personlige tutorials giver mulighed for at løse tvivl og håndtere specifikke eksempler, der er af særlig interesse for den studerende.
• Online ressourcer.
Online-metoden giver stor fleksibilitet, når du opdaterer og udvider informationen. Den studerende har adgang til de nødvendige oplysninger, der altid er opdaterede, samt indhold, der ikke er inkluderet i programmet, men som kan være af interesse for ham.
• Materialet.
Kursusindholdet, præsenteret på en underholdende måde, underkastes en systematisk gennemgang, så pensum altid har opdaterede oplysninger. På denne måde kan en praktisk og fokuseret tilgang tilbydes i en ægte forretningsmæssig sammenhæng.
Ideelle studerende
Til alle de fagfolk, iværksættere og forretningsmænd, der har brug for at uddybe deres viden inden for kommerciel ledelse og tilegne sig en global og systematisk vision om driften af det kommercielle område.
Indlæggelser
Læreplan
dagsorden
Modul 1. Kommerciel ledelse og supervision af salgsnetværket
1. Introduktion til forretningsplanlægning og variabel analyse
2. Marketing Mix
3. Produkt og salgsbetingelser
4. Kommerciel distributions- og distributionskanal
5. Kommerciel organisation
6. Salgsprognose
7. Ledelse af strategiske kunder
Modul 2. Ledelse af kommercielle teams
1. Erhvervsledelsens nye udfordringer
2. Valg af salgsnetværk
3. Sælgeruddannelse
4. Supervision og evaluering af salgsnetværket
5. Aflønning af salgsnetværket
6. CRM i ledelsen af kommercielle teams
Modul 3. Rådgivende Salg
1. Psykologi af salg
2. Overbevisende kommunikation
3. Introduktion og udvikling af salgsmetoder
4. Detailhandel eller B2C
5. Eksternt B2B-salg
6. Forhandling
7. E-handel
Modul 4. Tilrettelæggelse og planlægning af sælgers arbejde
1. Områder og salgssteder
2. Tidsstyring og mødestyring
3. Analyse og beslutningstagning
4. Administrative processer (Skriftlig kommunikation med klienten)
5. Informationsteknologier i virksomhedsledelse
6. Rabatter, sen betaling og betalingsbetingelser
Programresultat
Den videregående uddannelse søger at give og konsolidere den studerende viden og færdigheder relateret til virksomhedsledelse fra en generel og omfattende vision. Dens orientering giver os mulighed for at fokusere på aktuelle sager i vores land og dets særlige forhold.
Titel
Deltagere, der gennemfører kurset med succes, vil opnå en dobbelt mastergrad fra EAE Business School og fra University of Barcelona-IL3 / Rey Juan Carlos University.
Karrieremuligheder
Alle interesserede studerende vil kunne inkludere deres læseplan i kursets jobbank gennem den virtuelle Campus.