Administrere vanskelige mennesker
Convertas
Nøgleinformation
Campus placering
Dubai, Forenede Arabiske Emirater
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
3 dage
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 3.195 / per course *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Moms for et tre dages kursus, der afholdes i et konferencesteds hotel i Dubai, herunder certifikat, frokost og kaffepauser.
Introduktion
Folkets adfærd påvirkes af situationen, men mere ved deres forståelse af verden omkring dem. Det gør nogle mennesker vanskelige for andre.
De fleste af os er nødt til at beskæftige sig med vanskelige mennesker på et eller andet tidspunkt. Spændingen ved at håndtere vanskelige mennesker kan skabe mangel på produktivitet og modvilje mod at komme til arbejde.
mål
- Forstå forskel i mennesker
- Forståelse af menneskelige adfærdsmønstre og persona
- Forståelse for, hvorfor folk bliver vanskelige at håndtere
- Undgå manipulationer af vanskelige mennesker
- Udvikling af tillid til at håndtere en række forskellige typer mennesker
- Anvendelse af konfliktløsningsteknikker
- Brug af ord, der eskalerer og giver kritik effektivt
- Anvende assertiv adfærd og se øjeblikkelige resultater
Hvem skal deltage
Denne workshop hjælper enhver, der har at håndtere vanskelige mennesker eller vanskelige spørgsmål. Uddannelsen passer mest for personaleforvaltere, teamledere, detailforvaltere, pædagoger, konsulenter, kundeservicerepræsentanter og folk, der forhandler.
Certificering
Convertas er en HR Certification Provider (HRCI®) Certification Preparation Provider i Human Resource - International ™ (SPHRi) ™, der understøtter HR-medarbejdere i at nå deres potentielle og erhvervende (SPHRi) ™ certificering.
moduler
Dag 1
- Menneskelig adfærd og forståelse
- Kommunikationsudfordringer med forskellige mennesker
- Etablere en klar forståelse
- Hvem kan mærkes som vanskelige mennesker
- Kulturelle mangfoldigheder påvirker forståelse og reaktion
- Opfattelsen dividerer - hvorfor det gør positive resultater vanskelige
Dag 2
- Kommunikationsprocessen
- Barrierer for kommunikation
- Valg og kontrol
- Følelsesmæssig intelligens
- Hvad er årsagerne til svær adfærd?
- Udvikling af tillid
- Gaining Rapport
Dag 3
- Hvad er udfordrende adfærd.
- Outcome Thinking
- Lytte til forståelse
- Spørgsmål til specifikationer
- Påvirkende ramme
- Strategier til at reagere på forskellige adfærdstilstande.
- Værdsætter virkningen af de forskellige adfærdsmønstre på hinanden.