Post HBO CM Contact Center Management
Houten, Holland
VARIGHED
SPROG
Hollandsk
TEMPO
Bed om tempoet
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Sep 2023
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
På campus
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Optimer tilgængeligheden og kvaliteten af kundekontakt. Rettet mod ledelse i kontaktcentre, så hvis du er en teamleder, vejleder eller leder, så er dette din træning.
Uanset hvilken kanal han eller hun vælger, forventer kunden en optimal kundeoplevelse. Naturligvis skal oplysningerne på alle kanaler altid være ajourførte og utvetydige. Morgendagens kundekontaktchef kender tendenserne for den kommende periode og ved bedre end nogen, hvilken kundekontaktstrategi der er passende. I denne træning lærer du også at se sammenhængen mellem de vigtigste KPI'er og at bruge tiden effektivt takket være understøttende software. Efter at have fulgt denne uddannelse vil du vide, hvordan du arrangerer multikanalkundekontakt fra bunden, og hvordan du kan skelne dig selv inden for kundekontakt.