Keystone logo
Coniche Business School Post HBO CM Contact Center Management
Coniche Business School

Post HBO CM Contact Center Management

Houten, Holland

Anmodning om varighed

Hollandsk

Bed om tempoet

Anmod om ansøgningsfrist

Sep 2023

Anmod om studieafgift

På campus

Stipendier

Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier

Introduktion

Optimer tilgængeligheden og kvaliteten af kundekontakt. Rettet mod ledelse i kontaktcentre, så hvis du er en teamleder, vejleder eller leder, så er dette din træning.

Uanset hvilken kanal han eller hun vælger, forventer kunden en optimal kundeoplevelse. Naturligvis skal oplysningerne på alle kanaler altid være ajourførte og utvetydige. Morgendagens kundekontaktchef kender tendenserne for den kommende periode og ved bedre end nogen, hvilken kundekontaktstrategi der er passende. I denne træning lærer du også at se sammenhængen mellem de vigtigste KPI'er og at bruge tiden effektivt takket være understøttende software. Efter at have fulgt denne uddannelse vil du vide, hvordan du arrangerer multikanalkundekontakt fra bunden, og hvordan du kan skelne dig selv inden for kundekontakt.

Om skolen

Spørgsmål

Lignende kurser

  • Kend din kunde og kundediligence-uddannelse (gratis onlinekursus med certifikat)
    • Online USA
  • Kundeservice færdigheder
    • Online USA
  • Kundeservice (gratis onlinekursus med certifikat)
    • Online USA