Graduate Certificate In Marketing (Digital Engagement Strategy)
Centennial College
Nøgleinformation
Vælg placering
Campus placering
Online Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 semestre
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CAD 16.539 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* for 2 semestre for internationale studerende / gebyrer inkluderer tilfældige gebyrer og sygesikring for det første studieår
Introduktion
- Programkode: 2849
- Skole: Handelshøjskolen
- Legitimation: Ontario College Graduate Certificate
- Programtype: Post-diplomuddannelse
- Programlængde: 1 år/ 2 semestre
- Beliggenhed: Progress Campus
Marketing - Digital Engagement Strategy er et erhvervsuddannelsescertifikatprogram, der giver dig de digitale marketingfærdigheder, der kræves i dagens forretningsverden. Du lærer at analysere tendenser inden for teknologi, udlede indsigt fra data, designe indholdsstyringsstrategier og udføre planer på tværs af betalte, ejede og optjente medier. Du får også indsigt i, hvordan du udvikler og evaluerer digitale marketingstrategier for at maksimere kundeengagement og skabe meningsfulde interaktioner til støtte for virksomhedens vækst.
Oplevelsesmuligheder med en marketingmedarbejder, en forhandler eller et agentur, der betjener kunder, vil blive inkluderet i dette college -marketingprogram. Disse erfaringer giver dig mulighed for at forbedre dine lederskabs-, iværksætter-, organisatoriske, projektledelses- og teamwork-færdigheder, mens du effektivt anvender læring i et virkeligt miljø.
Som en del af programmets kurser er du berettiget til at optjene branchecertificeringer som Google Ads, Google Analytics samt forberede dig til Facebook Blueprint -certificeringen. Derudover kan de kernefærdigheder, du udvikler, konverteres til PDU -kreditter til en Online Marketing Certified Professional (OMCP) betegnelse.
Bemærk: Dette program vil gøre brug af den blandede leveringsmetode og tilskynde til adgang til onlineværktøjer gennem Centennial's Bring Your Own Device -program.
Indlæggelser
Læreplan
Programoversigt
Semester 1 | Semester 2 |
|
|
Programresultat
Program erhvervsmæssige læringsresultater
Programmets erhvervsmæssige læringsresultater beskriver, hvad kandidaterne i programmet har vist, at de kan gøre med den viden og de færdigheder, de har opnået i løbet af deres studier. Resultaterne er tæt knyttet til arbejdspladsens behov. Gennem vurdering (f.eks. Opgaver og prøver) verificerer de studerende deres evne til pålideligt at udføre disse resultater, før de afsluttes.
- Udvikle strategier og taktiske planer på tværs af betalte, ejede og optjente kanaler for at maksimere digital marketingengagement.
- Integrer de nyeste teknologier i design og eksekvering af marketingprogrammer og omnichannel engagement.
- Evaluer og anbefal innovative content marketing-strategier, der stemmer overens med virksomhedens mål, marketingmål og brandretningslinjer.
- Bestem de bedst egnede tilgange til at kuratere og bestille oprettelsen af nyt indhold til støtte for en digital engagementstrategi.
- Opret og design en webanalyse-målingsramme for at vurdere effektiviteten af de digitale marketingprogrammer og opfyldelse af forretningsmål.
- Fuldfør alt arbejde i overensstemmelse med relevant lovgivning, industristandarder og bedste forretningsmetoder.
- Brug budgetplanlægning og projektledelsesprincipper til at udføre og administrere indholdsmarketingprogrammer på tværs af kanaler.
- Udvikle strategier for personlig, karriere- og iværksætterudvikling for at forbedre arbejdsindsatsen og opretholde valuta med industrien.
Karrieremuligheder
Karrieremuligheder
- Marketing Manager
- Professionel online marketing
- Digital Marketing Specialist
- Digital Media Planner
- Manager Performance Marketing
- Webanalyse specialist
Studenterklæringer
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.