Graduate Certificate in Advertising - Creative and Digital Strategy
Centennial College
Nøgleinformation
Campus placering
Toronto, Canada
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
CAD 4.464 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
May 2024
Indlæggelser
Læreplan
1. semester
- ADCS-700 Intro til reklame og markedsføring
- ADCS-701 Digital design
- ADCS-702 Introduktion til kreativ strategi
- ADCS-703 Digital skrivning
- ADCS-704 Introduktion til kreativ software
- ENGL-700 Professionel engelsk kommunikation
2. semester
- ADCS-720 Kreativ karrierestyring
- ADCS-721 Kreativt iværksætteri
- ADCS-722 Digital præsentation
- ADCS-723 Det digitale økosystem
- ADCS-724 Prototypefremstilling og forskning
- ADCS-725 Samarbejde
- ADCS-750 Praktik i marken
Programresultat
Program højdepunkter
- Dette program for kreativ og digital strategi giver dig mulighed for at omsætte en uddannelse til en spændende karriere inden for et voksende område af reklamebranchen.
- Du lærer at skabe digitalt centrerede kreative portfolioer ved hjælp af de aktuelle standarder for design og skriftlighed i branchen.
- Fakultetsmedlemmerne har omfattende erfaring fra branchen og kan hjælpe dig med at få kontakt til branchen ved at udnytte deres netværk.
- Programmet tilbydes på Story Arts Centre, der ligger ca. 15 minutter fra de fleste reklame- og digitale marketingbureauer i Toronto. For at forbedre læringsoplevelsen vil der være mange muligheder for at samarbejde med dine kolleger i en række andre programmer med fokus på markedsføring og kommunikation.
Programmets erhvervsmæssige læringsresultater
Programmets erhvervsmæssige læringsresultater beskriver, hvad kandidater fra programmet har vist, at de kan gøre med den viden og de færdigheder, de har opnået i løbet af deres studier. Resultaterne er tæt knyttet til arbejdspladsens behov. Gennem vurdering (f.eks. opgaver og prøver) kontrollerer de studerende deres evne til at opnå disse resultater på pålidelig vis, inden de tager eksamen.
- Udvikle digitalt centrerede kreative portfoliostudier ved hjælp af aktuelle skriftlige og designmæssige færdigheder, der er i overensstemmelse med branchens standard.
- Begrunde, analysere og kritisere kreative multimedie-reklamekampagner, der understøtter forretnings- og markedsføringsmål og -mål.
- Udvikle og skrive kreative reklamestrategier ved hjælp af aktuelle og relevante brancheværktøjer og bedste praksis.
- anvende konstruktiv kritik til at forbedre og forny den kreative tænkning.
- Udvikle handlingsplaner, der opbygger strategiske kreative reklamekampagner ved hjælp af samarbejdsteknikker.
- Analysere og løse forretnings- og marketingudfordringer for kunder ved at anvende innovative kreative og digitale teknikker.
- Udvikle, formidle og præsentere kreative reklamekampagnestrategier, der opfylder eller overgår forretnings- og markedsføringsmålene eller målsætningerne.
- tage fat på, vurdere og reagere positivt på en kreativ kritik.
- anvende forsknings- og undersøgelsesfærdigheder i den kreative udviklingsproces.
Karrieremuligheder
Karrieremuligheder
- Digital art director
- Digital designer
- Digital forfatter
- Informationsarkitekt
- Digital strateg
- Indholdsstrateg
Studenterklæringer
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.