Keystone logo
Centennial College Graduate Certificate in Marketing - Corporate Account Management (valgfri Co-op)
Centennial College

Graduate Certificate in Marketing - Corporate Account Management (valgfri Co-op)

1 Years

Engelsk

Fuldtid

Request application deadline

Request earliest startdate

CAD 4.118 / per year *

På campus

* undervisning 2 semestre canadiske studerende; CAD 15.693 - undervisning 2 semestre Internationale studerende

Introduktion

Program detaljer

  • Programkode: 2846
  • Skole: Handelshøjskolen
  • Legitimationsoplysninger: Ontario College Graduate Certificate
  • Programtype: Graduate Certificate-program
  • Uddannelsens længde: 1 år/ 2 semestre
  • Sted: Progress Campus

Centennial College's Marketing – Corporate Account Management-program vil forberede dig til en spændende og økonomisk givende karriere som account manager/sælger inden for business-to-business (B2B), business to Consumer (B2C), regering og institutionelle markedspladser.

I dette Business Graduate-certifikatprogram lærer du, at fordi nutidens kunder er velinformerede og forventer mere tilpassede løsninger, skal account managers have et solidt fundament inden for alle områder af salg, marketing og service. Dette inkluderer prospektering, netværk, relationsopbygning, lukning og aktiviteter efter salg.

Som sådan lærer du i interaktive og praktiske kurser, hvordan du sætter kunden først med en iværksættertankegang, der tilpasser sig forskellige kundebehov, mens du udvikler og øver færdigheder i:

  • Udførelse af konkurrence- og markedspladsanalyser, der fører til forståelse af kundernes behov og adfærd.
  • Mundtlig og skriftlig kommunikation.
  • Salg og præsentation (storytelling og praktiske metoder).
  • Brug af analyse- og CRM-værktøjer.
  • Forretningsmæssig og finansiel forståelse for at skabe overbevisende kundeværdiforslag.
  • Engagere købere og influencers gennem digitalt indhold og omnichannel marketing.
  • Identificering af forskelligartede arbejdsmiljøer og tilpasning af kommunikationsstile for at sikre klar og effektiv kommunikation med købere.
  • Forståelse af forhandlinger fra købers perspektiv.
  • Formålsdrevet ledelse (forstå dine motivationer og næste karrieretrin).

Hvis du er målorienteret, organiseret, videbegærlig og vedholdende med kommunikationsevner over gennemsnittet, så overvej en karriere i den brancheforskellige verden af professionelt salg, kontostyring og mange andre kundevendte roller.

Samarbejdsmuligheden i dette program vil give dig mulighed for at få praktisk erfaring, mens du gennemfører en arbejdsperiode som medarbejder i feltet. Denne erfaring giver dig ikke kun mulighed for at omsætte klasseværelseslæring i praksis, men vil også give værdifulde kontakter til din fremtidige karriere.

For at deltage i denne samarbejdsmulighed skal du gennemføre en ansøgningsproces i det første semester . Hvis du er akademisk kvalificeret, kan du blive optaget på co-op-programmet.

Samarbejdskrav

  • En minimum kumulativ GPA på 3,0 i slutningen af semester et
  • Vellykket gennemførelse af 100% af semester et kurser
  • Opnå en minimumskarakter B (GPA 3.0) i BUSN-702
  • Studerende skal være juridisk berettiget til at arbejde i Canada
  • Studerende, der opfylder ovenstående forudsætninger, indsender deres ansøgning om andelsforeningen til Career Services & Co-operative Education-afdelingen i semester 1

Bemærk: Opfyldelse af minimumskravene til co-op-programmet garanterer ikke optagelse i co-op-programmet.

Indlæggelser

Læreplan

Programresultat

Karrieremuligheder

Studenterklæringer

Om skolen

Spørgsmål