Keystone logo

7 Avanceret diplomuddannelse Programmer i Kommunikation 2024

Filtre

Filtre

  • Avanceret diplomuddannelse
  • Journalistik og massekommunikation
  • Kommunikation
Studieområde
  • Journalistik og massekommunikation (7)
  • Tilbage til hovedkategori
Placeringer
Find flere lokationer
Grad type
Varighed
Studietempo
Sprog
Sprog
Studieformat

    Avanceret diplomuddannelse Programmer i Kommunikation

    Et avanceret diplom tildeles kollegium eller universitet studerende, der har gennemført kursusaktiviteter i en semi-professionel eller semi-faglig felt. Den avancerede diplom kan generelt være afsluttet i en tidsramme mellem seks måneder og to år, afhængigt af studieforløbet og institutionen. Det er normalt svarer til et til to års studier på bachelor-grad niveau.

    Hvad er en avanceret diplom i kommunikation? Dette program lærer de studerende planlægning og analytiske færdigheder til forskellige kommunikations-relaterede karriere. Nogle kursusaktiviteter eksempler kan omfatte reklamer, massemedier, public relations, og print og broadcast medier. Andre kurser kan have en virksomhed fokus på menneskelige ressourcer eller marketing og dække emner som økonomi, jura, business management, fremmedsprog, og internationale relationer.

    Studerende gennemføre en avanceret diplom i kommunikation for at udvikle deres kommunikative og forretningsmæssige kompetencer.De lærer de praktiske færdigheder, der er nødvendige for at lykkes i erhverv relateret til medierne, public relations, reklame, marketing og business management. Program kandidater har stærke interpersonelle, organisatoriske og ledelsesmæssige færdigheder, som vil hjælpe dem lykkes på forskellige områder.

    Forskellige programmer vil have variable omkostninger, for det meste afhængig af den uddannelsesinstitution, og hvor det er placeret. Eleverne bør forskning skoler, der interesserer dem at se, om programmet matcher deres finansielle, akademiske, og karrieremål.

    Kandidater fra kommunikationsprogrammer kan finde beskæftigelse i forretningsrelaterede roller, såsom projektleder, kommunikationschef, account manager, media planner, produkt marketing manager, eller reklame udøvende magt. Andre stillinger kan omfatte brand manager, redaktionelle direktør, executive producer, eller ledende stillinger i relation til reklame, kommunikation og journalistik. Job titler og positioner vil variere, afhængigt af branchen.

    Flere universiteter verden over tilbyder dette program. Kurset kan afholdes online eller på campus, afhængigt af skolen. Søg efter dit program nedenfor og kontakt direkte optagelse kontor på skolen efter eget valg ved at udfylde den ledende formular.