Uddannelses specialist (red.) Grad i lærer lederskab
Alabama State University The Harold Lloyd Murphy Graduate School
Nøgleinformation
Campus placering
Montgomery, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 10.156 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Årlig In-State Undervisning; $ 17.572 årlig out-of-state undervisning
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
AA i lærerlederskabsprogrammet skaber lærere, der vil blive forandringsagenter, der positivt påvirker deres klasseværelser, skoler, lokalsamfund og skoledistrikt samt den nationale samtale om uddannelsesforandring. Programmet er specifikt for lærere, der vil forblive i deres klasseværelser, samtidig med at de indtager ledelsesrolle i skolerne og i skolens større sammenhæng. Programmet er udviklet omkring et sæt faglige og faglige erfaringer, der giver viden og færdigheder til lederskab i samarbejde, skrivning til forandring, reflekterende tænkning, problemløsning og fremme af ekspertise inden for uddannelse.
Lærerlederskabsprogrammet er designet til lærere, der ønsker at udvikle deres ledelsesmæssige færdigheder, og som ønsker at forblive i klasseværelset. Programmet nærmer sig lederskab fra perspektiverne til eksemplarisk undervisning, kontinuerlig læring for alle, et behov for at balancere forandring med stabilitet og betydningen af fredelig eksistens i et forskelligartet fællesskab af elever. Til dette formål vil lærerne forbedre deres evner til ikke alene at lede i deres klasseværelser, men også i skolen som helhed ved at arbejde med læseplaner, blive mentor / masterlærere, udvikle nye programmer og gennem en række andre aktiviteter, der forbedrer skolegangen til Alle børn.
Lærerlederskabsprogrammet er et specialuddannelsesprogram (Ed.S), der udelukkende er designet til K-12 praktiserende lærere, der sigter mod at forbedre læringen af elever og lærere. Lærerlederskabsprogrammet involverer lærere i handlinger, der fører til skoleforbedring, da lærerne lærer nye strategier, implementerer dem i deres klasseværelse med guidet bistand, indsamler bevis for studerendes læring og derefter reflekterer over og tilpasser deres undervisningspraksis. Gennem systematisk undersøgelse af undervisningen sigter programmet på at forbedre elevers præstationer og dyrke værktøjerne for livslang læring, som understøtter lærer lederskab for skoleforbedring. Lærerledelse er designet til at imødekomme behovene hos grundskole-, mellem- og gymnasielærere.
Mission Statement
Alabama State University Lærerlederprogrammet stræber efter at forberede potentielle lærerledere, der leder, engagerer, samarbejder og modellerer kolleger inden for indholdskendskab, undervisning og læring, læsefærdigheder, mangfoldighed og professionalisme. Programmet forbereder de potentielle lærerledere til at være beslutningstagere, der er udstyret med viden, færdigheder og dispositioner, der er nødvendige for at etisk og effektivt integrere teori og praksis i at udføre deres lederskabsansvar. Ved opfyldelsen af denne mission lægges der vægt på teoretisk informeret og forskningsbaseret effektiv praksis og samarbejde i samarbejde med skoleadministratorer, kollegaer, studerende, forældre og familier og det større samfund for at lette studerendeindlæringen. Denne mission er opnået ved at give eksempler på læringsmuligheder i en række sammenhænge og formater. Det er tilpasset nationale, statslige, faglige og institutionelle standarder.
Programmål
Lærerlederskabsprogrammet skaber lærere, der bliver forandringsagenter, der positivt påvirker deres klasseværelser, skoler, lokalsamfund og skoleområder samt den nationale samtale om uddannelsesforandring. Programmet er specifikt for lærere, der vil forblive i deres klasseværelser, samtidig med at de indtager ledelsesrolle i skolerne og i skolens større sammenhæng. Programmet er udviklet omkring et sæt faglige og faglige erfaringer, der giver viden og færdigheder til lederskab i samarbejde, skrivning til forandring, reflekterende tænkning, problemløsning og fremme af ekspertise inden for uddannelse.
Program Krav
Uddannelsesspecialistprogrammet i lærerledelse omfatter 30 (30) kredit timer. Kandidater vil færdiggøre 30 kredit timer af kerne kurser, herunder et seks (6) kredit time feltbaseret projekt. Det feltbaserede projekt skal udfyldes i et skole- eller skolesystem. De 30 timers kerne kurser omfatter følgende kursusarbejde på sjette år:
- TL 600 Lærerleder Seminar
- TL 601 Pædagogik og pensum
- TL 602 Dataanalyse for skoleforbedring
- TL 603 Evidensbaserede Practices
- TL 604 Forældre og skole samarbejde
- TL 605 Coaching og mentorskap
- TL 606 Skoleklima og kultur
- TL 607 Summativ og Formativ Evaluering
- TL 608 Feltbaseret Projekt I
- TL 609 Feltbaseret Projekt II
Efter de 24 semestertimer i kerneuddannelsen skal alle kandidater tage og bestå en omfattende undersøgelse, inden de går ind i projektets faserbaserede projektfase. Under den feltbaserede projektfase af programmet kræves kandidater løbende indskrevet.
Anvendelse på lærerlederskabsprogrammet
Adgang til uddannelsesspecialisten i lærerlederskabsprogrammet kræver, at ansøgeren:
- Besidder en klasse A (Masters niveau professionel pædagoger) certifikat i ethvert undervisning felt eller område af instruktionstjeneste anerkendt i delstaten Alabama
- Indsend tre anbefalingshenvisninger fra personer, der er kvalificerede til at vurdere ansøgerens evne til at udføre kandidatniveau arbejde
- Har et minimum GPA på 3,0 i tidligere akademiske arbejde
- Har mindst tre (3) års vellykket undervisningserfaring i en P-12-indstilling
- Indsend en adgangsportefølje under et interview. Porteføljen vil indeholde følgende:
- Bevis for evnen til positivt at påvirke elevens præstation
- Bevis for samarbejde ledelsespotentiale
- Sammendrag af kandidatens grunde til at forfølge lærerledercertificering
- Sammendrag af, hvad kandidaten forventer af lærerlederprogrammet.
- Pass et interview udført af et program adgangskomité, der omfatter både P-12 ledere og videregående uddannelser fakultet.
Graduate Gebyrer
Nedenfor er skønnede undervisning og omkostninger for fuldtidsstuderende, der bor på campus i løbet af 2017-18 akademiske år. Faktiske omkostninger og gebyrer kan variere afhængigt af tilmelding og livsstilsbeslutninger. Du kan også ønske at gennemgå forventet undervisning og omkostninger til deltidsansøgning på vores komplette Budget regneark. For en sammenbrud af gebyrer pr. Kredit time og ved semester, download den 2017-18 Skema for studieundervisning og gebyrer.
In-Stat | Out-of-stat | |
Fakturerede udgifter | ||
Studieafgifter | $ 10.156 | $ 17.572 |
Værelse / Board | $ 5.422 | $ 5.422 |
Subtotal | $ 15.578 | $ 22.994 |
Andre anslåede udgifter | ||
Bøger | $ 1000 | $ 1000 |
Transport | $ 1.552 | $ 1.552 |
Diverse / Personlig | $ 1.840 | $ 1.840 |
Subtotal | $ 4.392 | $ 4.392 |
Anslået Total | $ 19.970 | $ 27.386 |