Uddannelse Leadership Academy
High Tech High Graduate School Of Education
Nøgleinformation
Campus placering
San Diego, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Blandet
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
USD 30.000 / per year *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Et års afslutning
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Den HTH GSE Education Leadership Academy fokuserer på at udvikle pædagogiske teams som forandringsagenter. Denne et-årige hybrid program blander ansigt-til-ansigt residencies på High Tech High i San Diego, partnerskaber med HTH kritiske venner, og online læring. Deltagerne designe deres egen personlige læring planlægge og udføre et samarbejde Leadership Project, der omhandler en autentisk behov eller spørgsmål på deres hjemlige skoler. Gennem programmet deltagerne engagere sig med teori og gennemføre sætte den til at øve øvelser centreret på dybere læring, egenkapital og forandring lederskab. Disse temaer tjener til at hjælpe hver deltager vokse som facilitator, en forandringsagent og en skole transformer. Derudover deltagerne får omfattende feedback fra andre deltagere i programmet og blive medlem af engagerede kohorte af undervisere, som tjener til at støtte hinanden, når programmet er afsluttet.
Akademiet også inviterer førende pædagogiske eksperter til at vejlede deltagerne i deres tænkning. I løbet af 2016-2017 skoleåret, gæst fakultet omfatter: Chris Emdin fra Columbia University; Stephanie Rogen, Coach og strategisk Uddannelse rådgiver for mest sandsynligt at lykkes Dokumentar, Larry Rosenstock, Chief Executive Officer hos HTH, Laura McBain, Uddannelse Leadership Academy direktør og HTH Kritiske venner.
Vigtige detaljer program omfatter: Ansigt til ansigt: Deltagerne deltage tilpassede residencies: I disse bosiddende deltagere, deltage i workshops ledet af centrale fakultet, besøg klasseværelser, mødes med deres hold, og engagere sig i Projektering / tuning aktiviteter med deres teammedlemmer. Stedet: Efter den første onsite besøg, vil en HTH kritisk ven besøge skolens holdets hjemmeside at engagere sig i faglig udvikling, coaching og andre begivenheder, som kræves af skolen. Dette to-dages besøg vil blive co-designet skolens team og deres HTH kritisk ven for at sikre besøget møder skolens autentiske behov. Online: I online-fora og i samråd med HTH kritiske venner, deltagerne udforske teori og håndværk viden om problemer, der opstår i deres egen praksis. Under online konsultationer, HTH Kritiske venner hjælper skolehold designe faglig udvikling for deres skole indstilling. Deltagerne bliver bedt andel af virkningen af disse faglige udvikling online med andre kohorte medlemmer og reagere på andre holds resultater og udfordringer.
"Jeg er blevet skubbet. Det er min første tanke, når bedt om at beskrive min erfaring på HTH. Jeg har været tvunget til at reflektere over min praksis, sætte mine ideer til handling og derefter at dokumentere, hvad der er sket. Endvidere har jeg fået et stadigt stigende kreds af hvad jeg kalder, "professionelle venner." Fra min kritiske ven til at arbejde tættere sammen med kollegerne her på BSS, jeg samarbejder, deler mit arbejde, og derfor forhåbentlig forbedre min praksis. "
Tim Sommerville, biskop Strachan Skole, Canada
"[Den] High Tech High School Leadership Program var afgørende i min personlige udvikling af tillid, netværk og samfund bygning. Min rejse med skolen er langt fra slut, og min vigtigste opdagelse var den erkendelse, at jeg har magt til at co-skabe rum for inspiration, uanset hvor jeg er. "
Karen Harris, Holualoa Elementary, Hawaii