Read the Official Description

En banebrydende tre-dages workshop for mellemledere og topledere

* Fokus dit salgsteam's ressourcer i form af markeder, produkter, processer og kunder
* Integrere planlægning niveauer - strategisk, marked, område og tegner sig - at skabe en konkurrencemæssig fordel for din organisation
* Identificer og korrekt hindringer for succes dit salgsteam
* Diskutere aktuelle emner og værktøjer er relevante for enhver salgsorganisation



Hvem bør deltage

Dette interaktive workshop vil først og fremmest gavn midten til øverste niveau beslutningstagere på tværs af en bred vifte af funktioner og industrier, herunder, men ikke begrænset til,

- Senior beslutningstagere, såsom direktører, administrerende direktører, præsidenter, direktører og direktører, som er interesseret i at forstå den afgørende rolle, at salget spiller i opbygningen organisationen og kørsel dens nuværende og fremtidige vækst
- Næstformænd af salg og marketing, marketing direktører, mærke / produktchefer og kundeservice direktører. Nylige deltager titler har inkluderet præsident, senior vice president, vice president for salg og service, ledere, direktør for salg og service, direktør for forretningsudvikling, nationale salgschef, fjernvarme / regionale salgschef, Area Sales Manager, og globale key account manager
- Erfarne salg og marketingchefer, der har brug forfriskning på nye udviklinger og begreber i salgsledelse, eller hvis de er nye for forvaltningen af ​​de salgsfunktion
- Andre ledende forvalte rs ansvarlige for eller forbundet med udvikling og evaluering salg operationer.


Når det holdes på globalt plan, har de seneste program deltagere repræsenterede en bred liste af industrier, såsom bil, sundhedspleje, biotek, medicinal-, bank-og investeringsydelser, telekommunikation, produktionsudstyr, mad / drikke, forlagsvirksomhed, kosmetik / produkter til personlig pleje, legetøj fremstillingsvirksomhed , og home / bygning levering.


Program Mål

Dette program hjælper deltagerne til at fokusere på behovet for strategisk integration af deres indsats. Hvis du vil have en bedre forståelse af virkningerne strategisk planlægning på fortjenesten og lang sigt organisatorisk succes, vil dette program hjælpe dig:

- Forstå den kritiske grænsefladen mellem strategisk planlægning og ledelse på markedet, territorium, og sælger niveauer
- Målret markeder og kunder for at skabe en bæredygtig konkurrencefordel for din organisation
- Benchmark konkurrencemæssige styrker og svagheder og samtidig udvikle salget programmer til at forbedre din markedsandel og profit s
- Kommunikere effektivt med dine direkte og indirekte kunder til at forbedre afkastet af din sælge indsats
- Vurdere salgskanal alternativer
- Udfør markedet plan på det område niveau
- Starte salg handlingsplaner og key account-strategier
- Få og afsætte passende organisatoriske salgsressourcer baseret på dine muligheder
- Objektivt forhandle vilkår og betingelser for succes i de enkelte salgsområder
- Opret en stærk og meaningfu l grænseflade mellem marketing, salg ledelse, og sælgerne i din organisation


See 32 more programs offered by Stephen M. Ross School of Business at the University of Michigan »

This course is Campus based
Start Date
Juni 2019
Juli 2019
Duration
3 dage
Deltid
Price
4,975 USD
Deadline
By locations
By date
Start Date
Sep. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Juli 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Juni 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Juli 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Nov. 2019
End Date
Application deadline

Juni 2019

Location
Application deadline
End Date

Juli 2019

Location
Application deadline
End Date
Location
Application deadline
End Date

Sep. 2019

Location
Application deadline
End Date

Nov. 2019

Location
Application deadline
End Date