Læs den officielle beskrivelse

Marketing er kernen i alle forretningsområder. At overgå den konkurrence kræver solid markedsføring viden og præcision i markedsføringen beslutningsprocessen. Din organisations positionering og positionering af virksomhedens produkter og tjenester afhænger af formuleringen og gennemførelsen af ​​intelligente og aggressive strategiske marketingplaner. Tegning på Chicago GSB nyeste forskning og Chicago unikke tilgang til markedsføring, vil dette program hjælpe dig med at udvikle de nødvendige konkurrencefordel at udmærke sig i dagens erhvervsliv.

&nbsp


Under dette seminar vil du lære at:


- Formulere en ramme for at analysere konkurrencedygtige strategier og forstå, hvordan industrien struktur påvirker strategisk indflydelse.

&nbsp

- Udforsk generiske konkurrence strategier og metoder til analyse af konkurrenternes hensigter, differential fordele, styrker og svagheder.

&nbsp

- Forstå de forskellige tilgange til markedsføring segmentering, målretning og positionering for konkurrencemæssig fordel.

&nbsp

- Brug analysemetoder i forbruger-måling. Forstå fordele og ulemper ved forskellige teknikker, og hvornår du skal bruge dem.

&nbsp

- Anvende analytiske metoder til prisfastsættelse.

&nbsp

- Undersøge nogle vellykkede strategier for markedsføring og den virkelige verden case studies.


Hvem bør deltage


General ledere, marketingchefer, produkt-og salgschefer vil finde værdi i at deltage. Marked forskere, planlægning ledere, og andre praktiserende ledere forbundet med udvikling af marketingplaner, vil også drage fordel af programmet. Typiske titler kan nævnes: direktører, vice præsidenter for marketing / salg, direktører for marketing, produkt eller mærke ledere, ledere af markedet planlægning, markedsanalytikere, udvikling af nye produkter specialister og ledere / direktører for markedsundersøgelser.

Vi opfordrer virksomheder til at sende hold til at lære fælles sprog og rammer og for at sætte gennemførelsen af ​​ny viden i hele organisationen.

&nbsp


Emner Outline


Strategic Marketing planlægningsprocessen: at lægge fundamentet for konkurrencemæssig fordel

Oprettelse Konkurrencefordel

Strategi Gennemførelse: En ramme for at gå til markedet

Analytiske tilgange til Marketing

Strategier for High Tech Markets

Sammenfatning og Konklusion: Indstilling Retning

Se 16 flere kurser fra University of Chicago Booth School of Business »

This course is Campusbaseret
Start Date
Sep 2019
Sep 2019
Duration
5 dage
Deltid
Price
7,450 USD
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Aug 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
Sep 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date

Sep 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date
Ansøgningsfrist
End Date
Ansøgningsfrist
End Date
Ansøgningsfrist
End Date
Ansøgningsfrist
End Date