Senior Management Program i Digital Business (PADDB)

The Valley Digital Business School - Islas Canarias

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Senior Management Program i Digital Business (PADDB)

The Valley Digital Business School - Islas Canarias

PADDB forbereder virksomhedernes øverste ledelse til at forstå nøglerne til digitaliseringen og dermed kunne konkurrere i det nye miljø og tage fat på den indflydelse, som denne komplekse proces har på alle aktivitetsakser og organisationsområder i virksomheden. Med dette program vil de øverste ledere erhverve viden og færdigheder for at kunne udvikle en proces af dette omfang med deres medarbejdere, partnere og kunder.

  • Gennemsnitlig alder 47 år
  • Kursets varighed 110 timer
  • Næste opkald Gran Canaria og Tenerife: februar

Hvorfor?

  • Tror du, at digitalisering er mere end at skabe et område med digital strategi i virksomheden eller at udvikle nye digitale kanaler med kunderne?
  • Mener du, at innovation er nøglen til at kunne konkurrere i det nye miljø?
  • Ved du ikke, hvordan du kan gøre din organisation fleksibel, dynamisk og innovativ?
  • Tror du, at for at imødegå denne transformation er en kulturel forandring nødvendig?
  • Ved du, hvordan du skal håndtere en kunderelationsstrategi i dette nye miljø?
  • Overvejer du, hvilken rolle Big Data spiller i din virksomhed og i forvaltningen af ​​din organisation?
  • Vil du vide, hvordan forstyrrende teknologier (IoT, robotik, VR ...) vil påvirke forretningen?

Hvis du spørger dig selv om disse spørgsmål, løser vores Senior Management Program i Digital Business (PADDB) dem med ledende markedsfolk, der har fremmet innovative initiativer i hvert af disse spørgsmål.

målsætninger

  • Overfør dyb viden om det digitale miljø
  • Har referencelærere på deres respektive områder med praktisk og nærsyn
  • Fremme netværk og faglige relationer mellem ledere og lærere
  • Reagere effektivt på de nye behov hos organisationer og deres øverste ledere
  • Hjælp ledere til at lede projekter inden for deres virksomheder, der leverer kontakter og digitaliseringstjenester
  • Eksklusivitet og personliggørelse, med reducerede klasser

moduler

MODULE 1: DIGITALE KONSEKVENSER I KONKURRENCEMILJØET

  1. Nøglerne til det digitale miljø: i virksomheden
  2. Den super forbruger og omnichannel
  3. Teknologiske nøgler til digitalisering
  4. Retsmiljø og retlige rammer på internettet.
  5. cybersikkerhed
  6. Traditionel forretning vs iværksætteri efter sektor
  7. Digital miljø tilfælde: diversificering i forretningsmodeller

MODULE 02: DIGITAL MILJØETS KONSEKVENSER I ARBEJDSPROCESSER OG METODER

  1. Design Tænkning: kreativitet i forretning og produkt
  2. Projektledelse og agile metoder
  3. Det digitale produkt i forretningsmodeller
  4. Design Tænkning, Lean, Intrapreneurship og nye produkter
  5. Lean Workshop af opstart og design tænker
  6. Det digitale multifunktionsprodukt i de forskellige forretningsmodeller
  7. adræt
  8. Case Design Tænker: Anvendelse Design Tænker på nye produkter og tjenester Arbejdsprocesser og metoder
MODUL 03: DIGITAL MILJØETS KONSEKVENSER I BUSINESS MODEL
  1. Strategi og tilgang i e-handel
  2. Operationer, logistik og distribution i eCommerce
  3. E-handelsplatforme
  4. Betalingsmidler og mobil betaling
  5. Forretningsmodeller knyttet til mobilitet
  6. Apperne: Markeder og positionering
  7. Digital business case: opstart af en B2C e-handel
MODULE 04: DIGITAL MILJØETS KONSEKVENSER I FORBINDELSEN MED KUNDE (KAPITEL OG FIDELISERING)
  1. Grundlaget for digital markedsføring
  2. Søgemaskine markedsføring: SEO og SEM
  3. Sociale medier
  4. Digital reklame
  5. Branded indhold: Ny reklamemodel og engagement med forbrugeren
  6. Mærker, nye indholdsgeneratorer (indgående markedsføring)
  7. Branding: hvordan man laver et brand på markedet
  8. Performance marketing: hvordan man får resultater
  9. Markedsføringsplan: budgetgennemførelse
  10. Digital marketing case: digital marketing strategi
MODUL 05: DIGITAL MILJØETS KONSEKVENSER PÅ KUNDERVIDEN
  1. Fundamentals of digital analytics (hvad skal man måle, hvordan man måler, hvordan man visualiserer det)
  2. Mål, KPI'er og beregninger (i web, mobil, RRSS, ...)
  3. Fra Business Intelligence til Big Data
  4. Digitalt analytisk tilfælde: Anvendelse af analyser til beslutningstagning

MODULE 06: DIGITAL MILJØETS KONSEKVENSER PÅ KUNDENS ERFARING

  1. Kundeoplevelse: forskellen i den digitale verden
  2. Fra eCRM, mod erfaring management (CEM)
  3. Kundeoplevelses sag

MODUL 07: DIGITAL MILJØETS KONSEKVENSER PÅ KULTUREN OG ORGANISATIONEN AF VIRKSOMHEDEN

  1. Kulturelle forandringer som drivkraft for digital transformation
  2. Fra corporate branding til talent branding
  3. Organisatoriske modeller
  4. Talent og digitale profiler
  5. Kompetence for fremtidens professionelle: mod "knowmad" -modellen
  6. Personligt mærke
  7. Sociale netværk: LinkedIn workshop

MODUL 08: VÆRE PERMANENT INNOVATION

  1. Nøglerne til virkningen af ​​tingets ting (IoT)
  2. Workshop: Fordyb dig på teknologi, fordybende oplevelser
  3. Blockchain, hvad er det, og hvordan virker det?

krav

For at blive optaget til PADDB skal du opfylde et af følgende krav:

  • Vær en iværksætter med en konsolideret karriere.
  • Vær en daglig leder eller områdechef, og led den digitale transformation i mellemstore eller store virksomheder.
Denne skole tilbyder programmer i:
  • Spansk


Sidst opdateret July 20, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Feb. 2019
Duration
Varighed
110 timer
Fuldtid
Price
Pris
6,800 EUR
Information
Deadline
Locations
Spanien - Las Palmas de Gran Canaria, Canary Islands
Startdato : Feb. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Spanien - Santa Cruz de Tenerife, Canary Islands
Startdato : Feb. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen