Salg og marketing, universitets 1. og 2. år (niveau 4 og 5)
Kingsgate International College
Nøgleinformation
Campus placering
London, Det Forenede Kongerige
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
GBP 8.500 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* Niveau 4 og niveau 5 kurser sammen: £ 8500 online undersøgelse, £ 12000 til campus undersøgelse; Enkelt niveau: £ 5400 til online undersøgelse, £ 9000 på campusundersøgelse
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Undergraduate niveau 4 (salg og markedsføring) og niveau 5 (udvidet eksamensbevis i ledelse) er et 240-point kursus designet til at spore studerende til det sidste år af en tilknyttet bachelorgrad i salg og marketing, som enten kan afsluttes i Storbritannien universitet på campus eller via fjernundervisning.
Niveau 4 moduler og opgaver af dette kursus svarer til det første år af en universitetsgrad, og niveau 5-modulerne og opgaverne svarer til det andet år af en universitetsgrad.
Dette kursus består af 10 niveau 4 moduler (120 point) og 10 niveau 5 moduler (120 point), hvert niveau indeholder også 10 skriftlige opgaver. Hvis en studerende kun beslutter at studere på niveau 4, modtager de 120 point og kan ansøge om dispensation fra det første år af et universitetsuddannelseskursus.
Hvert modul består af ca. 40 guidede læretimer materiale med yderligere 30-50 timer valgfrit læringsmateriale. Disse materialer omfatter anbefalede øvelser, anbefalede aflæsninger og internetressourcer.
Hvordan vil jeg blive vurderet?
Vurdering ved Kingsgate International Colleg e er en meget ligetil proces:
- Når du har gennemført et onlinemodul, har du en online vurdering at gennemføre. Denne vurdering indeholder 30 multiple choice-spørgsmål. Du har en time til at udfylde disse spørgsmål, som besvares i sæt på fem, så du får masser af tid til at gennemgå og redigere dine svar. Efter en time afbryder testen automatisk.
- Når du har gennemført testen, vises dine resultater med det samme. Hvis du er bestået, modtager du et færdiggørelsesbevis. Hvis du ikke bestod, modtager du en meddelelse om en "henvisning", hvor du får at vide, hvordan du tager en modulvurdering igen til en pris af £ 30. Du kan gennemføre disse moduler i dit eget tempo, da der ikke er nogen deadline til at gennemføre kurset.
- Når online-modulerne er gennemført med succes, kan du tage de endelige skriftlige opgaver leveret af Kingsgate International College , der tester din viden og forståelse for modulerne. Efter vellykket afslutning af disse otte opgaver modtager du dit eksamensbevis (fra den tildelende organisation).
- Du er så berettiget til at ansøge om progression til et top-up-kursus gennem et anerkendt britisk universitet på campus eller ved fjernundervisning .
Kursgebyrer
Gebyret for tilmelding til niveau 4 og niveau 5 kurser sammen er £ 8500 for online undersøgelse eller £ 12000 for campus undersøgelse . Alternativt kan studerende tilmelde sig et enkelt niveau (niveau 4 eller 5) for £ 5400 online-undersøgelse eller £ 9000 campus-studie hver .
Studerende kan foretage betaling ved hjælp af en af følgende metoder:
- Kredit- eller betalingskort
- Bankoverførsel
- Interessefri månedlige afdrag
- Paypal
- vestlige Union
Hvad er inkluderet i prisen for mit kursus?
- Alt kursusmateriale, herunder online moduler og skriftlige opgaver.
- Personlig vejledningstjeneste med 1-2-1 Skype sessioner
- Dedikeret studiestøtte
- Adgang til et online Social Learning forum
- Opgave mærkning og feedback
- GRATIS NUS Ekstra kort værd at £ 12.00
- GRATIS bærbar computer
- Gratis CV Skrivehjælp efter afslutning af kurset.
Universitetsopfyldning
Hvis du beslutter at fylde en fuld bacheloruddannelse gennem et akkrediteret britisk universitet, er omkostningerne angivet nedenfor. Bemærk, at nedenstående omkostninger kun er til fjernundervisning / online. Du har mulighed for at afslutte på campus. Omkostningerne varierer afhængigt af hvilket universitet du valgte at gennemføre det sidste år på.
Northampton University
- BA (Hons) i Business and Management Top-up - £ 3800
- BSc (Hons) i International Accounting Top-up - £ 3800
University of Derby
- Undergraduate Up to BA - £ 4400
University of Worcester
- BA (Hons) Erhvervsøkonomi Endelig års top-up - £ 4000
University of Sunderland - On-Campus
- BA (Hons) Business and Management (Year 3) - £ 9250
Coventry University
- BA (Hons) Top-up - Progression fra ATHE Level 5 Udvidet Diploma i Management, gebyr £ 9.560
University of Bolton
- BA (Hons) Top-up, gebyr £ 10.250, varighed 2 semestre
New Buckinghamshire University
- BA (Hons) Top-up, gebyr £ 3.000
Southern Cross University
- Bachelor of Business.
- Bachelor of Business Administration.
- Bachelor of Business i Konvention og Event Management.
Er jeg berettiget til dette program?
For at tilmelde dig niveau 4-kurset skal du være mindst 18 og have en fuld gymnasial uddannelse. Før du tilmelder dig niveau 5-kurset, skal du have opnået et niveau 4 eller tilsvarende.
Niveau 4-modul
Erhvervsmiljøet
Hvad kommer du i tankerne, når du tænker på ordet 'miljø'? Du tænker sandsynligvis på omgivelserne og forholdene og påvirkningerne i omgivelserne. På samme måde henviser forretningsmiljøet til en organisations omgivelser - dens eksterne omgivelser såvel som dens interne omgivelser.
Kunder og kundeservice
Dette modul starter ved at kigge på kunder og hvordan de træffer beslutninger om deres indkøb. Hvilke faktorer tænker de på, når man køber en chokoladebar, grøntsager, en bog, et køleskab eller et hus? Hvordan beslutter virksomhederne, hvilket firma der skal bruge, når de køber et nyt computersystem? Før du kan begynde at markedsføre hos mennesker, skal du have nogle klare ideer om, hvordan de tænker og forstå de attributter og fordele, de søger.
Marketing Mix
I marketing står en virksomhed over for to slags variabler. For det første er der variablerne forbundet med det eksterne miljø; miljøet omkring organisationen, der består af makromiljøet (det brede miljø bestående af politiske, økonomiske, sociokulturelle, teknologiske dimensioner) og mikromiljøet (konkurrencestrukturen i den industri, hvor virksomheden opererer). Et firma har ingen direkte kontrol med disse eksterne variabler. Det andet sæt variabler indeholder operationelle variabler; faktorer, som en virksomhed har fuld kontrol over.
Marketing og salg planlægning
Marketing og salg er grundlæggende for erhvervslivet, uanset sektor. I den private sektor accepteres det, at markedsføring og salgsplanlægning er afgørende for at opnå rentabilitet og markedssucces. I den offentlige sektor og i den velgørende sektor er fokus ikke på profitskabende, men på kundetilfredshed (eller mere generelt interessenter). Marketing spiller i stigende grad en nøglerolle i den non-profit sektor for at opbygge bevidsthed om problemer og fremme årsager, idet man ikke kun tager perspektivet fra kunder (modtagere), men også donorer.
IT i erhvervslivet
Der er klare beviser for, at informationsteknologi giver en konkurrencemæssig fordel, uanset hvilket forretningsområde en organisation driver den.
For at få en fordel skal ledere vide, hvordan it kan bruges i interne og eksterne processer for at levere bedre værdi til slutkunden.
Administrere og bruge markedsføring
Dette modul giver dig en omfattende introduktion til markedsføring. Det er meningen, at det skal være relevant for ledelse og drift af organisationer inden for mange forskellige områder af økonomien, herunder dem, der ikke fungerer for fortjeneste.
Kunder og deres behov
Målet med moderne markedsføring er at identificere og derefter tilfredsstille hver kundes behov og ønsker. Dette gøres ofte ved at opbygge relationer med kunder og bruge disse relationer til at skabe tovejskommunikation mellem de to parter. Kunden kommunikerer sine præferencer, og virksomheden kommunikerer oplysninger om produkter, der tilfredsstiller kundens behov og ønsker.
E-marketing kommunikation
Succesen af World Wide Web og spredning af internettet og tilhørende teknologier har revolutioneret den måde, organisationer driver deres forretning på. Den mest tilsyneladende ændring har været den støtte, der ydes via teknologi til en række traditionelle operationer, såsom salg, kommunikation, kundeservice og markedsføring.
Højtydende salg
En organisations succes afhænger af en række faktorer, herunder dets aktiviteter, dets markedsføringsstrategi, dets human resource management og dets salg. Et af de mest almindelige kriterier, der bruges til at vurdere organisationens succes, er salgsvækst. Dette tyder på, at organisationen klarer at opretholde sine eksisterende kunder, men også tiltrækker interesse efterfulgt af salg fra nye markeder.
Markedsstrategi
Hvordan udvikler organisationer derefter strategier i et komplekst markedsmiljø? Hvordan vurderer de muligheder og trusler? Hvilke markeder og segmenter målretter de og hvorfor? Hvilke markedspositioner spiller for en organisations styrker? Hvilken produktportefølje skal opretholdes til langsigtet værdi? Dette er nogle af de spørgsmål, vi skal tage fat på.
Niveau 5-modul
Iværksætterlederen
Hvad er en iværksætter? Undersøg iværksætteriets færdigheder og kvaliteter.
Organisationsstrukturer
Hvorfor er organisationer strukturerede som de er? Hvad bestemmer den optimale struktur, og hvordan adskiller den sig mellem organisationer? I dette modul skal eleverne se på de mange modeller og teorier, der udgør organisationsstrukturen.
Praktisk regnskabsanalyse
Eleverne gennemfører øvelser i konti i hele dette modul for at forstå, hvad de fortæller os og de handlinger, som analysen kan udfælde.
Forretningsplanlægning og målindstilling
Hvad forsøger virksomheden at opnå? Hvad vil det gøre? Hvordan vil det gøre det? Dette modul fokuserer på skabelsen af klare mål og klare planer for at opnå et klart mål.
Politik og erhvervsliv
Politikens indvirkning på erhvervslivet, og hvordan det kan hjælpe eller hindre virksomheden. Dette modul uddanner eleverne om økonomisk indflydelse, eksport og statlig støtte.
Forretningsret
Undersøg de lovbestemte ansvarsområder for ledere, da eleverne ser på juridiske forhold hos erhvervslivet og virksomhedsledere.
Administrere i dagens verden
Erhverv i den moderne verden. Dette modul fokuserer på styring og ligestilling som et middel til at gøre det rigtige i erhvervslivet.
Performance Management
Forståelse af, hvordan dine medarbejdere og din virksomhed løbende kan forbedre hinanden, vil eleverne gennemgå belønningsstrukturer, CPD, træning og udvikling for at sikre høj ydeevne i erhvervslivet.
Marketing og salgsplanlægning
Eleverne vil analysere hvordan markeder, kunder, konkurrenter og produkter kan komme sammen i en sammenhængende plan.
Kvantitative færdigheder
Efter vellykket gennemførelse af dette modul vil eleverne have kendskab til numeriske øvelser og forstå deres anvendelse inden for rammerne af virksomheden. ATHE Level 4/5 Extended Diploma in Management har 10 moduler og 8 skriftlige opgaver på hvert niveau. Efter afslutningen af modulerne får de studerende adgang til opgaverne. Opgaverne er ca. 3000-5000 ord hver. Studerende ydes støtte til modulerne og opgaverne via 'Tutor'-sektionen på læringsplatformen.
Karrierevej
En vellykket gennemførelse af The Bachelor Level 4 (Salg og Marketing) og Level 5 (Udvidet Diploma i Ledelse) og det afsluttende år af et akkrediteret Undergraduate Degree-program giver eleverne de rigtige legitimationsoplysninger til at fortsætte og søge et job inden for marketing, salg, human ressourcer, ledelse eller forretningsrådgivning.
Hvor lang tid vil det tage?
Eleverne kan lære i et tempo, der passer dem. Der er ingen tidsbegrænsninger eller deadlines med KIC. Eleverne kan til enhver tid studere modulerne i en hvilken som helst rækkefølge.
Om skolen
Spørgsmål
Lignende kurser
Sales Diploma
- Online