Læs den officielle beskrivelse

Kursusoversigt

Marketing management analyserer og undersøger forskellige aspekter af forbrugeradfærd, herunder målmarkeder, reklame og salgsfremmende strategier. Studerende vil lære at identificere forbrugernes behov og tendenser ved at forstå forbrugernes adfærd, herunder prissætning og prisstrategier.

Efter vellykket gennemførelse vil du have fået et meget værdifuldt enkelt fagdiplom. Dette certifikat kombineret med andre priser kan føre til universitetets indrejse til første eller andet år. Indehavere af denne fuldt akkrediterede kvalifikation øger deres chancer for beskæftigelse og forfremmelse i en relateret sektor.

Marketing Management

  • Den afgørende rolle markedsføringen i organisationer og samfund
  • Grundlæggende gennem strategisk planlægning
  • Administrere marketing processen og marketing planlægning

Analyse af markedsføringsmuligheder

  • Marketing informationssystemer og marketing forskning
  • Analyse af markedsmiljøet
  • Analyse af forbrugermarkeder og køberadfærd
  • Analyse af forretningsmarkeder og organisatorisk købsadfærd
  • Analysere konkurrenter

Forskning og udvælgelse af målmarkeder

  • Måling og prognoser efterspørgslen på markedet
  • Identificere markedssegmentering og udvælgelse af målmarkeder

Designing Marketing Strategies

  • Marketing strategier til differentiering og positionering af markedsbudgettet
  • Udvikling, testning og lancering af nye produkter og tjenester
  • Administrere produkter gennem deres livscyklus
  • Beslutning om international markedsadgang
  • Indgangsmetoder
  • Internationale marketingprogrammer

Planlægning Marketing Programmer

  • Håndtering af produktlinjer, mærker og emballage
  • Forvaltning af servicevirksomheder og tilknyttede tjenester
  • Udformning af prisstrategier og -programmer
  • Valg og administration af marketingkanaler
  • Forvaltning af detailhandel og grossistvirksomhed
  • Design af kommunikations- og promotions-mix strategier
  • Design af effektive reklameprogrammer
  • Design af direkte marketing, salgsfremmende og PR-programmer
  • Administrere salgsstyrken
  • Håndtering af direkte markedsføringsoperationer
  • Gennemførelse af marketingprogrammer
  • Styring af markedsaktiviteter

Adgangskrav

  • Ansøgere skal have Leaving Certificate, LCA eller tilsvarende.
  • Indehavere af en QQI Level 4 Award er også berettiget til at ansøge.
  • Ældre elever (over 23) kan være undtaget fra ovenstående akademiske krav.
  • Desuden skal ansøgerne foretage et interview
  • Finansiering til rådighed for modtagere af social velfærd
Program undervist i:
Engelsk

Se 8 flere kurser fra Birchwater Education »

This course is Campusbaseret
Start Date
Duration
10 uger
Deltid
Price
450 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato