Læs den officielle beskrivelse

Kursusoversigt

Et af de vigtigste aspekter af enhver virksomhed er kundeservice. For at sikre gentagne kunder har en virksomhed brug for personale med de nødvendige færdigheder, viden og evne til at levere fremragende kundeservice. Dette kursus er designet til at give deltagerne den viden, færdigheder og kompetencer, der giver fremragende kundeservice i alle afdelinger af en virksomhed. Dette vil forbedre udsigterne for at få beskæftigelse i enhver branche.

Efter vellykket gennemførelse vil du have fået et meget værdifuldt enkelt fagdiplom. Dette certifikat kombineret med andre priser kan føre til universitetets indrejse til første eller andet år. Indehavere af denne fuldt akkrediterede kvalifikation øger deres chancer for beskæftigelse og forfremmelse i en relateret sektor.

Kundeservicemodulerne er designet til at fokusere på de vigtigste teknikker og strategier, der sikrer, at en virksomhed konsekvent leverer ekspertise til deres kunder.

  • Hvad er kundeservice
  • Udfordringer af kundeservice
  • Problemløsning
  • Strategi og formulering af en plan for succes
  • Empowerment
  • Kommunikation i kundeservice
  • Håndtering af udfordrende kunder
  • Motivering
  • Ledelse i kundeservice
  • Kundens tilbageholdelse og måling af tilfredshed
  • Teknologi og kundeservice
  • Excellence i kundeservice

Adgangskrav

  • Ansøgere skal have Leaving Certificate, LCA eller tilsvarende.
  • Indehavere af en QQI Level 4 Award er også berettiget til at ansøge.
  • Ældre elever (over 23) kan være undtaget fra ovenstående akademiske krav.
  • Desuden skal ansøgerne foretage et interview
  • Finansiering til rådighed for modtagere af social velfærd
  • IELTS niveau 6 anbefales til dette kursus
Program undervist i:
Engelsk

Se 8 flere kurser fra Birchwater Education »

This course is Campusbaseret
Start Date
Duration
10 uger
Deltid
Price
450 EUR
Deadline
Efter placeringer
Efter dato